Ik ben twee keer aan de westkust geweest en heb al veel gezien. Wij gaan met ons gezin jaarlijks naar Florida en op het Florida-forum ben ik erg actief. Dit keer ga ik met man en twee kinderen (18 en 12) in de meivakantie richting de westkust.
We hebben een leuke deal weten te bemachtigen van 314 pp Dusseldorf- Los Angeles met KLM.

Ik werk in het onderwijs en wou steeds de westkust in de zomer doen, aangezien we dan 3 weken kunnen rondreizen. Maar deze prijs was te mooi om waar te zijn. We gaan dus van maandag 24 april tot maandag 8 mei (vertrek), SUV geboekt voor 14 dagen op de Britse Alamo site voor 350 euro (dankzij tip van dit forum).
Nu ben ik een route aan het uitstippelen en ik wil heel graag richting Yellowstone, omdat ik daar nog nooit geweest ben. In Las Vegas willen we twee dagen verblijven en ik heb daar twee overnachtingen geboekt in het Tropicana op 29 en 30 april. Die ik overigens gratis kan cancellen indien ik een andere route neem. Iemand suggesties? Of is Yellowstone toch iets te ver van het goede? Ook weet ik niet goed wat ik kan verwachten van het weer. Zal er sneeuw liggen? Moet ik dan rekening houden met slecht begaanbare wegen?
Ik hoop op jullie kennis en inzicht.