Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 3
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 3
JR2007: Ik zou me er niet druk om maken. Tenzij je een aansluitende vlucht moet halen in LAX.
Nee, dat gelukkig niet. We komen rond 12 uur aan op LAX en willen die avond in Barstow de nacht doorbrengen. Wil dus zo snel mogelijk de drukte van LA achter ons laten.
Euh? Dat is nog geen 2 uurtjes rijden.. Als je om 12 uur aankomt zit je om 13.00u in de auto en ben je in je hotel voordat er een kamer klaar is
Ik zou nog wat leuks in LA gaan doen! Even naar het strand ofzo, vanaf LAX zit je zo in Venice.

- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Zouden jullie eens willen kijken voor mij naar tickets naar Orlando of Miami. Vertrek tussen 18 en 20 April en terug op 3 of 4 Mei.
Ik kom wel gunstig geprijsde tickets tegen tussen €370 en €470. Maar bij alles wat ik zie zit op de heen of de terugweg een overstap van 4 a 5 uur.
Zou dat liever wat korter zien. Vluchten zijn bijna allemaal met BA.
Ik kom wel gunstig geprijsde tickets tegen tussen €370 en €470. Maar bij alles wat ik zie zit op de heen of de terugweg een overstap van 4 a 5 uur.
Zou dat liever wat korter zien. Vluchten zijn bijna allemaal met BA.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je vanaf Dusseldorf vliegt zou je rechtstreeks met Airberlin naar Miami kunnen vliegen op 18/4 en op 4/5 terug met een tussenstop van 1 uur en 10 minuten in Berlijn voor de prijs van €450,00 en voor €7,00 meer zelfs zonder tussenstop. Bron "On the Fly" app.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Wij wonen op een kwartier rijden van Schiphol. Maar ik zal het in gedachten houden.
Edit: op Schipholtickets nu tickets gevonden voor €380 naar Miami met een overstap van 2. 40 uur in Londen met BA.
Deze stonden er vanochtend niet op.
Edit: op Schipholtickets nu tickets gevonden voor €380 naar Miami met een overstap van 2. 40 uur in Londen met BA.
Deze stonden er vanochtend niet op.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Klopt het dat tickets naar Washington / Boston 'standaard' duurder zijn dan bijv SFO / LAX? Of lijkt dat nu misschien zo 
Vorig jaar super goedkoop naar SFO gevlogen met BA, maar nu zijn de tickets toch veel prijziger. Of wellicht zijn het normale prijzen en zijn wij vorig jaar teveel verwend

Vorig jaar super goedkoop naar SFO gevlogen met BA, maar nu zijn de tickets toch veel prijziger. Of wellicht zijn het normale prijzen en zijn wij vorig jaar teveel verwend

[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
- bedeve
- Amerika-expert
@Purk87 ; Zijn appels duurder dan peren ?
Als jij in 2016 gebruik hebt gemaakt van de op/rond 30 januari prijzen van BA ben je redelijk verwend.
Maar ook in de richting van de oostkust / Washington zijn er plezierige ticketprijzen te vinden.
DE vraag is "Wanneer ? "
Aanhoudend en flexibel zoeken dus...
Ook al vanaf Dusseldorf gekeken ?
Als jij in 2016 gebruik hebt gemaakt van de op/rond 30 januari prijzen van BA ben je redelijk verwend.
Maar ook in de richting van de oostkust / Washington zijn er plezierige ticketprijzen te vinden.
DE vraag is "Wanneer ? "
Aanhoudend en flexibel zoeken dus...
Ook al vanaf Dusseldorf gekeken ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Ola,
wij gaan in November naar Miami, echter vanaf Schiphol geen rechtstreekse vluchten te vinden? Is dit er helemaal uit?
wij gaan in November naar Miami, echter vanaf Schiphol geen rechtstreekse vluchten te vinden? Is dit er helemaal uit?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Hi Miquel,
Dat lijkt me sterk, KLM vliegt sowieso rechtstreeks naar Miami?
Maar veel airlines hebben voor november nog geen beschikbaarheid, bijv. Icelandair (niet direct, maar goed) en TuiFly (wisselt per seizoen of zij stoppen in Orlando of in Miami).
Dat lijkt me sterk, KLM vliegt sowieso rechtstreeks naar Miami?
Maar veel airlines hebben voor november nog geen beschikbaarheid, bijv. Icelandair (niet direct, maar goed) en TuiFly (wisselt per seizoen of zij stoppen in Orlando of in Miami).
-
- Amerikakenner
Hoi Miquel, nog even voor je gekeken en zo te zien is KLM inderdaad de enige die rechtstreeks vliegt. Maar niet op elke dag in november.
Bijv. 2 t/m 16 november, heb je hele mooie rechtstreekse vluchten met vertrek om 15:25 uit Amsterdam en 21:35 uit Miami. Mijn ouders hebben toevallig ook deze vluchten (dus rechtstreeks met die specifieke tijden) alleen op andere data die maand
Bijv. 2 t/m 16 november, heb je hele mooie rechtstreekse vluchten met vertrek om 15:25 uit Amsterdam en 21:35 uit Miami. Mijn ouders hebben toevallig ook deze vluchten (dus rechtstreeks met die specifieke tijden) alleen op andere data die maand

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
en daarom maak ik screenprintjes... tijdens een wachtmomentje bij de superbowl (so dat was verder een partij spannend!) keek ik maar eens naar onze vluchten van juli en zag dat bij één vlucht onze stoelen niet meer gereserveerd stonden. hmm. berichtje naar united dus (messenger is mijn vriend!). uurtje later respons dat ze niet konden zien dat ik gereserveerde economy plus stoelen had en me dus niet zonder fee daar kon plaatsen. maar ik duikelde uit mijn archief een screenprintje op waarop te zien was dat we wel degelijk economy plus zaten. en vijf minuten later was het fix. 1 minuut daarna stonden er nieuwe screenprintjes in mijn archief
.

89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Thanx! Ik kon verder namelijk niets vinden met een rechtstreekse vlucht..winterpark schreef:Hoi Miquel, nog even voor je gekeken en zo te zien is KLM inderdaad de enige die rechtstreeks vliegt. Maar niet op elke dag in november.
Ik heb in november vorig jaar gekeken maar toen waren er geen rechtstreekse vluchten meer door de KLM vanaf medio juni.
Maar blijkbaar zijn ze toch van gedachte veranderd. Nu nog even wachten op de werelddealweken (dacht september?)
Iemand suggesties voor goedkope(re) vluchten? Prijzen voor vluchten BRU-Seattle op 12/8 en SF-BRU op 27/8 met goede vertrekuren en verbinding zit nu rond 1.150€ pp. Vanuit Amsterdam, Parijs of Dusseldorf gelijkaardige prijzen.
-
- Amerikakenner
Die data die ik gisteren had gevonden was geloof ik 600 euro. Zou dat veel goedkoper worden met de werelddealweken?
Ik kan je anders ook TuiFly heel aanraden. Vaak heb je dan op de heenweg een tussenlanding in Orlando, maar vlieg je op de terugweg direct. Of andersom. Erg betaalbaar ook, al zie ik voor Miami wel met meer airlines goedkoper tickets (en met Orlando minder
)
Ik kan je anders ook TuiFly heel aanraden. Vaak heb je dan op de heenweg een tussenlanding in Orlando, maar vlieg je op de terugweg direct. Of andersom. Erg betaalbaar ook, al zie ik voor Miami wel met meer airlines goedkoper tickets (en met Orlando minder

Zie een hoop tickets voor net onder of boven de 700 euro met heel veel keuze voor tijden.elkec schreef:Iemand suggesties voor goedkope(re) vluchten? Prijzen voor vluchten BRU-Seattle op 12/8 en SF-BRU op 27/8 met goede vertrekuren en verbinding zit nu rond 1.150€ pp. Vanuit Amsterdam, Parijs of Dusseldorf gelijkaardige prijzen.
Misschien zit er iets bij?
Via www.schipholtickets.nl
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
Goedkope tickets via Düsseldorf met KLM/Air France naar LA of SF zijn ook weer terug voor in september.
Tussen de 370 en 400 euro.
Tussen de 370 en 400 euro.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
KLM heeft waarschijnlijk een kleine actie. Heb net voor m'n schoonouders geboekt, AMS-LAX 8/7-26/7 rechtstreeks van 2200 voor 1740 (2 personen).
Ik ben nog steeds druk bezig met het uitzoeken van onze vluchten.
Wat zoeken we:
5/8: BRU-Seattle - vertrek in de ochtend
20/8: SF-Brussel - nachtvlucht
Max 1 stop en geen lange transit. Er is een vlucht van Lufthansa die hier perfect aan voldoet maar momenteel 1.274€ pp. Toch wel veel vind ik. Of is dit normaal voor die periode?
Wat zoeken we:
5/8: BRU-Seattle - vertrek in de ochtend
20/8: SF-Brussel - nachtvlucht
Max 1 stop en geen lange transit. Er is een vlucht van Lufthansa die hier perfect aan voldoet maar momenteel 1.274€ pp. Toch wel veel vind ik. Of is dit normaal voor die periode?
Lijkt mij veel.
Goedkope Swiss tickets naar LA vanaf Dusseldorf:
https://ticketspy.nl/deals/op-naar-de-s ... t-va-e318/
Goedkope Swiss tickets naar LA vanaf Dusseldorf:
https://ticketspy.nl/deals/op-naar-de-s ... t-va-e318/
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten