Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

problemen met White House tours

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Bennogr
Amerika-expert

problemen met White House tours

Bericht door Bennogr »

Afhandeling van aanvragen om the White House te bezoeken zijn ernstig vertraagd. Traditioneel regelt de vrouw van de president (of als Hillary president geworden was, wellicht Bill) de bezoeken. Maar omdat Melania nog steeds niet officieel verhuisd is naar Washington en ook nog steeds geen volledige staf heeft, loopt het slecht met de regeling van bezoeken.

Uit de New York Times:

"Unanswered requests for White House tours, traditionally run by the first lady’s office, have been piling up by the thousands, according to people familiar with the process, who spoke on the condition of anonymity because they were not authorized to discuss it."

https://www.nytimes.com/2017/02/02/us/p ... .html?_r=0

Note mod: Eerste zin aangepast omdat de toon leek bedoeld om een discussie uit te lokken. Het bericht an sich is prima om te posten, de rest lijkt me niet nodig.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Mostertje
Amerikafan

Re: problemen met White House tours

Bericht door Mostertje »

Goedemiddag. Wat jammer. Wij zijn van plan in juni naar Washington te gaan, maar zoals ik lees zit een bezoek aan het Witte Huis er niet in. :( Ik heb mij er nog niet helemaal in verdiept, maar kun je wel gewoon het "visitors centre" bezoeken of gaat dit juist daarom? Ik hoef niet perse Donald Trump tegen het lijf te lopen, maar ik zou wel graag eens met eigen ogen willen zien hoe het Witte Huis er van binnen uitziet.
Afbeelding
lost95
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door lost95 »

Het visitor center is niet in het witty huis zelf en kan je zonder afspraak bezoeken. Het witte huis zelf heb je een "afspraak" nodig.
liesje186
Amerika-ontdekker

Bericht door liesje186 »

Wij gaan in mei naar Washington en wilden inderdaad ook het witte huis bezoeken.
Ik veronderstel dat we toch nog best een aanvraag indienen?

Ik was wel even aan het wachten omdat het pas 3 maanden op voorhand ging had ik begrepen en ik ook nog niet wist bij wie ik mijn vraag best plaatste.

Wat raden jullie aan?
naturo85
Amerika-newbie

Bericht door naturo85 »

Ik heb toevallig deze week een verzoek ingediend.
Het volgende antwoord heb ik ontvangen.
Thank you for reaching out to our office for your tour.

Unfortunately, the White House is still in the process of transitioning between administrations, and we are unable to know when the website will be back online. Please reach out for updates in hopes that they will reopen soon.
Het is nog niet duidelijk wanneer ze weer aanvragen kunnen doorsturen.
liesje186
Amerika-ontdekker

Bericht door liesje186 »

Hoi Naturo85,

Bij welke senator heb je een verzoek ingediend?
naturo85
Amerika-newbie

Bericht door naturo85 »

Ik heb een aanvraag ingediend bij Ron Johnson uit Wisconsin
Jolanda68
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Jolanda68 »

Ik heb vandaag een White House Tour aangevraagd bij Bill Nelson, via zijn website. Ik hoop dat Mr. Trump zijn zaakjes snel op orde heeft :wink: . Afwachten en duimen maar voor goed nieuws :thumbup:
Mostertje
Amerikafan

Bericht door Mostertje »

Hallo allemaal,

Het is voor ons de eerste keer naar Washington D.C. en ook wij willen graag het Witte Huis bezoeken. Hoe hebben jullie het verzoek ingediend? Stuur je gewoon een mail naar een senator en hoop je op antwoord? Moet je dan ook al een datum doorgeven of wordt je ingedeeld door de senator?

Graag jullie advies,
Leoniek
Afbeelding
Jolanda68
Amerikafan

Bericht door Jolanda68 »

Je kunt het via deze website doen https://www.billnelson.senate.gov/servi ... r-requests. Ik heb nog geen antwoord gehad, maar ik vond ook het volgende op zijn website:

White House Tours:

*As of January 11, 2017, White House tour requests will be unavailable until the new administration is ready to resume operations. We are unable to accept any requests for tours at this time.*

Dus wat Benno ook al zei.

Ik hoop dat ze de aanmelding wel bewaren totdat het wel weer kan, en dan ook letten op volgorde van aanmelding. Of moet ik het later weer opnieuw doen?

Je kunt je ook aanmelden voor een tour naar het US Bureau of Engraving ans Printing, heeft iemand deze tour gedaan? Is deze de moeite waard?
Mostertje
Amerikafan

Bericht door Mostertje »

Ik had dat bericht ook gezien. En je kan maar tot 8 mei een datum prikken. Wij gaan pas in juni. Ik hou de site van Bill Nelson wel in de gaten en hoop idd dat er snel duidelijkheid komt.

Dank voor jullie info.
Afbeelding
liesje186
Amerika-ontdekker

Bericht door liesje186 »

Wat geven jullie eigenlijk aan bij State? Welke afkorting gebruik je voor het buitenland?
tamarapluis
Amerika-ontdekker

Bericht door tamarapluis »

Begrijp ik nu goed dat "niet USA" bezoekers (wij Nederlanders ) toch gewoon een aanvraag voor een rondleiding kunnen doen? Jullie vullen bij een aanvraag in dus een zipcode en state in ???? Heb je dan geen probleem bij de controle (Nederlands paspoort) terplekke?
Ik had de hoop een beetje opgegeven, ook omdat bij de NL ambassade staat dat er momenteel geen buitenlandse toeristen worden toegelaten bij een tour.
Ik hoor graag van jullie.....
Gr Tamara
Dutchess
Amerika-expert

Bericht door Dutchess »

Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
kaat82
Amerika-ontdekker

Bericht door kaat82 »

Yeah! we gaan weer een verzoek doen!
Dank je wel :clap:
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Misschien een domme vraag, maar als je 3 maanden van tevoren het verzoek indient en je wil op de 31 augustus gaan, kun je dan vanaf 31 mei mailen of vanaf 1 juni?
anne_travels
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door anne_travels »

Ik heb vorige week ook een aanvraag gedaan via Bill Nelson voor een tour op 24 maart. Ik ben benieuwd of jullie een ontvangstbevestiging van de inschrijving kregen... heb nog niets ontvangen namelijk. Ben benieuwd..anders misschien toch maar op meerdere paarden eh...senators wedden...
Jolanda68
Amerikafan

Bericht door Jolanda68 »

Tot op heden heb ik geen antwoord van Bill Nelson, ik had een mail gestuurd met de vraag of de aanmeldingen op volgorde bleven liggen of dat je t.z.t. opnieuw moest doen. Niks geen antwoord :? . Er staat ook nog steeds op hun website dat het niet mogelijk is.

Ik heb zonet daarom via de website van Bill Huizenga (Michigan) een verzoek gedaan. Daar kon je ook nog in één keer een verzoek doen voor andere tours :thumbup: . Nou maar hopen dat ik via hun wel wat hoor. Bij zipcode heb ik de code van zijn eigen bureau in Michigan ingevuld. Je kon eronder in een veldje wat meer info typen, daar heb ik nog eens extra bijgetypt dat ik hoopte dat het goed ingevuld was en dat ze altijd meer info konden vragen. Anders weet ik het ook niet meer :wink: .

Daarnaast heb ik een tour geboekt voor het Capitool, daar heb ik de tickets al van.

Wat ook niet wil vlotten is een tour bij het Pentagon, daar kreeg ik een nummer van waarmee je de stand zaken kon bekijken, na drie dagen. Was ik vergeten te kijken na die drie dagen, nu geeft die website echter allerlei foutcodes aan :roll: . Die moet ik later dan nog maar eens controleren.
Jolanda68
Amerikafan

Bericht door Jolanda68 »

Ik had voor de zekerheid nog een aanvraag gedaan bij Bill Huizenga, daar kreeg ik een aantal dagen later een mail van om meer info in te vullen (moet ik morgen nog doen). Maar een paar dagen later kreeg ik dezelfde mail via Bill Nelson, waarschijnlijk hebben ze groen licht gekregen voor de aanvragen. Ik kies een van tweeen en dan maar afwachten of we tot de uitverkorenen horen :wink:
liesje186
Amerika-ontdekker

Bericht door liesje186 »

Wat geven jullie in als SSN nummer? Onze belgische zowel identiteitskaartnummer als siskaart numemr is toch te lang?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer