Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Steeds die kosten maar weer
- sunnyrojo
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: Steeds die kosten maar weer
Welke Best Western was dit? wij hebben er nml 1 in San Diego met wel goede reviews maar je weet maar nooit 

Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
Wij komen steeds vaker bij Confort Suites uit doordat die vaker 5 personen op een kamer toestaan, maar afgelopen jaar een keer een kamer waar de 2e nacht opeeens wel 100 kakkerlakken van achter de koelkast vandaan kwamen. Op dat moment werd het (in onze ogen) niet netjes opgepakt, maar uiteindelijk hebben we die nacht niet betaald en hebben ze de kakkerlakkenspray die mijn man midden in de nacht nog is gaan halen vergoed. Onze laatste nacht kregen we ook een andere kamer, en die was weer prima. Ik heb daarna gewoon weer in een comfort suites geslapen, want het is mijn ervaring dat je niet echt kunt generaliseren per keten, elk hotel is weer anders. Ik denk zelfs dat die specifieke comfort suites normaal gesproken prima is (ze waren op dat moment aan het verbouwen), maar ik geloof toch niet dat ik die ooit weer zou boeken
Ik kijk dus altijd naar de reviews van een hotel, zonder echt er op te letten welke keten het is. Ik zoek gewoon het goedkoopste hotel dat voldoet aan mijn eisen (5 persoonskamer, als het even kan met ontbijt) en goede reviews krijgt.

Ik kijk dus altijd naar de reviews van een hotel, zonder echt er op te letten welke keten het is. Ik zoek gewoon het goedkoopste hotel dat voldoet aan mijn eisen (5 persoonskamer, als het even kan met ontbijt) en goede reviews krijgt.
Terug in Texas!
- Simonrio
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Het klopt dat ik inderdaad vaak niet in stadscentra overnacht. Maar ik ga echt niet ver omrijden omdat het toevallig daar goedkoper is. Ik pak locatie's die voor mij het handigs zijn. Hotels moeten eigenlijk op tripadvisor van mij minimaal 3 sterren (of liever 4) hebben en geen horrorverhalen. Als je een beetje goed uitkijk dan zijn de Super 8, Motel 6, Days inn prima hotels.PSVwally schreef: Overigens ben ik met €54 gemiddeld in het hoogseizoen wel benieuwd waar je allemaal overnacht. Al valt het me wel regelmatig op dat hotels bij pretparken die vaak buiten de steden liggen vaak goedkoper zijn dan de hotels die echt in een stad liggen

Maar om jou vraag te beantwoorden, een greep uit onze hotels:
Luxor Las Vegas: 205 euro voor twee nachten inc resortfee (1 weekend dag)
Santa Clarita Motel: 57,58 euro per nacht
Clarion Inn & Suites Stockton: 42,80 euro per nacht (doorreis hotel)
Marriott Anaheim: 45,25 per nacht
Mountain View Motel Bishop: 47,05 euro per nacht
Motel 6 El Centro: 36,68 euro per nacht (doorreis hotel)
Best Western Mountain View Inn, Mountain View, CA: 93,80 euro per nacht (en gezien de lokatie was deze prijs al goedkoop)
Baymont Inn & Suites Flagstaff: 51 euro per nacht (in het weekend)
Good Nite Inn Salinas: 65,25 euro per nacht
Days Inn Beaver: 59 euro per nacht
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
No worries, het was in Macon Georgia!sunnyrojo schreef:Welke Best Western was dit? wij hebben er nml 1 in San Diego met wel goede reviews maar je weet maar nooit
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Tja, ik heb de meeste nachten in Amerika in een Motel 6, Days Inn, Super 8 en Best Western doorgebracht. Dit zijn in de regel de beter betaalbare motels als je op doorreis bent. Nooit tegen problemen aangelopen vwb vieze kamers e.d.
Ik lees overigens geen recensies, is vaak ook maar een moment opname en beleving van een reiziger.
Als ik een goed bed, werkende televisie en een schone badkamer heb ben ik tevreden.
Roland
Ik lees overigens geen recensies, is vaak ook maar een moment opname en beleving van een reiziger.
Als ik een goed bed, werkende televisie en een schone badkamer heb ben ik tevreden.

Roland
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Je kan er ook weinig van zeggen, soms heb je gewoon pech. Na een vervelende invasie kijken wij altijd eerst de onderzijde van de matrassen na of er geen Bed Bugs inzitten. Hebben wij eerder meegemaakt, graag niet nog een keer!
viewtopic.php?f=10&t=41489&p=1025072&hi ... s#p1024799
Beetje
Sorry..

viewtopic.php?f=10&t=41489&p=1025072&hi ... s#p1024799
Beetje

2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Ik kom toch een pak hoger uit per nacht.
Waar ligt dit dan aan? Ook ik heb dit jaar niet overal hele dure motels maar toch best nog aan de prijs.
Motel 6 doe ik niet meer sinds onze (enige) ervaring vorig jaar.
Wat een vieze kamer zeg, gelukkig geen beestjes.
Waar ligt dit dan aan? Ook ik heb dit jaar niet overal hele dure motels maar toch best nog aan de prijs.
Motel 6 doe ik niet meer sinds onze (enige) ervaring vorig jaar.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Grote gok, maar ik gok locaties en data.Waar ligt dit dan aan?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben regelmatig in een Motel6 overnacht en die waren altijd heel schoon. Ik denk dat je dan pech hebt gehad. Ik zou niet afgaan op één slechte ervaring.SuzieQ schreef: Motel 6 doe ik niet meer sinds onze (enige) ervaring vorig jaar.
Marianne
Die motel 6 was in Kingman.
Vergeleken met vorig jaar zit ik ongeveer 620 euro goedkoper met de hotels voor 1 nacht minder.
Vliegtickets is de helft, de auto is wel 300 duurder.
Toch ben ik erg tevreden met de tot nog toe behaalde besparingen, wat natuurlijk heel erg door de vliegtickets komt en andere hotel keuzes (deels ook andere route).
Al met al hebben we er zo ontzettend veel zin in!
Vergeleken met vorig jaar zit ik ongeveer 620 euro goedkoper met de hotels voor 1 nacht minder.
Vliegtickets is de helft, de auto is wel 300 duurder.
Toch ben ik erg tevreden met de tot nog toe behaalde besparingen, wat natuurlijk heel erg door de vliegtickets komt en andere hotel keuzes (deels ook andere route).
Al met al hebben we er zo ontzettend veel zin in!
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Wij zijn heel tevreden met onze uitgaven tot nu toe, wij reizen met 2 volwassenen en drie kinderen van 15, 14, 11 jaar oud.
Onze kosten tot nu toe:
vliegtickets: 3344 euro incl aparte verzekering
auto:1278 euro ( dodge grand caravan of vergelijkbaar)
overnachtingen : 2277 dollar
Wij overnachten in Las Vegas 3 nachten, 2 kamers in MGM incl buffetpas avondeten 4 stuks drie avonden
In los angeles en San francisco AirBNB, in 29 palms best western hotel, de rest van de nachten kamperen we in een tent, 19 nachten.
En we hebben kaarten voor Cirque du soleil " KA" , die zitten in dit bedrag 440 dollar)
Totaal 7339 euro ( iets minder, want sommige bedragen heb ik in dollar erbij gezet, helaas is het verschil niet zo groot meer
)
Natuurlijk komen er nog behoorlijk wat kosten bij:
Benzine
eten/drinken ( maar doe je thuis ook, en we gaan gewoon vaak zelf kokkerellen op de camping, vinden onze kinderen geweldig " Survival in de NP's, haha)
entree's ( op de planning staan Universal studio's, San diego zoo, Seaworld, Monterey bay Aquarium) en dat hakt er natuurlijk behoorlijk in met 5 personen)
Al met al, vind ik dat ik het netjes gedaan heb. Wel heel veel tijd besteedt aan dit forum uitspitten, dealtjes najagen, veel, heel veel op internet, maar dat is ook een deel van de fun)
Groetjes Patricia
Onze kosten tot nu toe:
vliegtickets: 3344 euro incl aparte verzekering
auto:1278 euro ( dodge grand caravan of vergelijkbaar)
overnachtingen : 2277 dollar
Wij overnachten in Las Vegas 3 nachten, 2 kamers in MGM incl buffetpas avondeten 4 stuks drie avonden
In los angeles en San francisco AirBNB, in 29 palms best western hotel, de rest van de nachten kamperen we in een tent, 19 nachten.
En we hebben kaarten voor Cirque du soleil " KA" , die zitten in dit bedrag 440 dollar)
Totaal 7339 euro ( iets minder, want sommige bedragen heb ik in dollar erbij gezet, helaas is het verschil niet zo groot meer

Natuurlijk komen er nog behoorlijk wat kosten bij:
Benzine
eten/drinken ( maar doe je thuis ook, en we gaan gewoon vaak zelf kokkerellen op de camping, vinden onze kinderen geweldig " Survival in de NP's, haha)
entree's ( op de planning staan Universal studio's, San diego zoo, Seaworld, Monterey bay Aquarium) en dat hakt er natuurlijk behoorlijk in met 5 personen)
Al met al, vind ik dat ik het netjes gedaan heb. Wel heel veel tijd besteedt aan dit forum uitspitten, dealtjes najagen, veel, heel veel op internet, maar dat is ook een deel van de fun)
Groetjes Patricia
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Leuk hoor Pat, wij combineren ook hotels met tent, bevalt ons goed en kokkerellen op de campground bij een kampvuurtje
Ik heb er nu alweer zin in!

Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
- bedeve
- Amerika-expert
Dat moet dan die in Kingman East geweest zijn SuzieQ.SuzieQ schreef:Die motel 6 was in Kingman.
Motel6 in Kingman West is een prima overnachtingsplek.
Niet zoals in Page of in Mammoth Lakes maar wel kraakhelder en een strenge hotelmevrouw die zorgt voor orde en op tijd de rust op het terrein.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- pumi1000
- Amerika-expert
We slapen er niet vaak (geen ontbjt bij), maar Motel 6 in Bishop is heel erg goed, mooie moderne kamers!Martin & Marianne schreef:Wij hebben regelmatig in een Motel6 overnacht en die waren altijd heel schoon. Ik denk dat je dan pech hebt gehad. Ik zou niet afgaan op één slechte ervaring.SuzieQ schreef: Motel 6 doe ik niet meer sinds onze (enige) ervaring vorig jaar.
Marianne
Heb je net een slechte getroffen in Kingman.
En wat betreft de kosten voor motels/hotels, ligt ook heel veel aan de data. Wij reizen in juli/augustus dan is het vaak duur op bekende plaatsen. Heel vroeg boeken loont soms.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
Klopt, wij reizen ook die periode en heb al heel veel vroeg geboekt.
Ik heb alles ook al rond.
Wij hadden geen hotel mevrouw bij de motel 6 dus zal dan niet die geweest zijn.
Ik heb alles ook al rond.
Wij hadden geen hotel mevrouw bij de motel 6 dus zal dan niet die geweest zijn.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten