Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Gouldings Lodge

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Des
Amerikafan

Bericht door Des »

Mijn vriend is 1.95 en die heeft er heerlijk geslapen :D
Milan
Amerikafan
Contacteer:

creditcardgegevens

Bericht door Milan »

Via de zoekfunctie op dit 'oude' topic gekomen en na het zien van de foto's meteen overtuigt. Ik heb gisteravond gereserveerd per mail, maar nu vragen ze creditcard gegevens. Is het wel veilig om dit per mail te doen, of hebben ze aan het nummer allen voldoende? Ik zie dat anderen ook per mail hebben gereserveerd maar lees niets over de creditcard gegevens.
Alvast bedankt voor jullie reacties
Januari 2014, 8 dagen New York http://newyork2014.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Wij hebben ook een overnachting gereserveerd in Goulding's Lodge op 20 juli. Ze hebben de credit card gegevens nodig om de kamer te kunnen garanderen. Ik geef altijd mijn gegevens door omdat je anders gewoon niet kunt reserveren. Ik heb nog nooit problemen ondervonden.

Bianca
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Een mogelijkheid tot misbruik als je via een niet beveiligde site je C.C. gegevens doorgeeft is altijd aanwezig.
Een betere oplossing is even bellen om je gegeven door te geven.
Milan
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Milan »

jerbia schreef:Wij hebben ook een overnachting gereserveerd in Goulding's Lodge op 20 juli. Ze hebben de credit card gegevens nodig om de kamer te kunnen garanderen. Ik geef altijd mijn gegevens door omdat je anders gewoon niet kunt reserveren. Ik heb nog nooit problemen ondervonden.

Bianca
Hoi Bianca,

Ik bedoel eigenlijk dat ze zeggen dat je wel alleen je kaartnummer kan doorgeven, maar dat de verloopdatum en nog een ander nummer (ik weet even niet meer welke) doorgeven via onbeveiligde email niet verstandig is. Heb jij alleen het nummer of alle gegevens doorgegeven?
Januari 2014, 8 dagen New York http://newyork2014.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
jerbia
Amerika-expert

Bericht door jerbia »

Ja ik geef het kaartnummer, de cvc code en de exp. datum door. Anders kunnen ze de kaart niet authoriseren. De gegevens worden via een beveiligde verbinding doorgegeven en volgens mij (maar dat weet ik niet zeker) komt het nummer encrypted over, dus zo ************1234.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Bollin
Amerika-ontdekker

Bericht door Bollin »

Vanavond ook gereserveerd in de Gouldings Lodge, maar dan in een cabin op de campground. Wij zijn daar op 16 juni,...
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Vanavond ook gereserveerd in de Gouldings Lodge, maar dan in een cabin op de campground
Wij vanavond ook :lol:
Na eerst ff gebeld te hebben om te vragen of ze nog een cabin vrij hebben. En dat hebben ze.
Reservering zelf gemaakt via hun websiteformulier. 2 volw + 2 kinderen (ouder dan 6) $81 + taxes.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Wij vanavond ook
Na eerst ff gebeld te hebben om te vragen of ze nog een cabin vrij hebben. En dat hebben ze.
Reservering zelf gemaakt via hun websiteformulier. 2 volw + 2 kinderen (ouder dan 6) $81 + taxes.
Nog geen bevestiging ontvangen, hoelang zat er bij jullie tussen reservering en bevestiging?
jerbia
Amerika-expert

Bericht door jerbia »

Nog geen bevestiging ontvangen, hoelang zat er bij jullie tussen reservering en bevestiging?
In ons geval niet meer dan een kwartier. Ik zou het toch even in de gaten houden.

Bianca
Groetjes Bianca

pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Dank je Bianca, ik ga ze vanavond nog maar ff bellen.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Net even gemaild en er is nog 1 cabin vrij voor 5 juni!!
snel geboekt dus maar, ze vroegen alleen om m'n creditcard informatie per email. Eigenlijk niet veilig, maar ja...toch de gok maar genomen
Nu de confirmation nog en wij slapen ook op Gouldings!
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

ze vroegen alleen om m'n creditcard informatie per email
Heb je dan niet het reserveringsforumlier op de website gebruikt?
(=nl. met slotje en https site)

n.a.v mijn nog niet ontvangen bevestiging heb ik ze nog even gebeld, ze moesten even zoeken, campground is gesloten tot maart. Ze hebben me een conf.nr gegeven en zullen me nog een bevestigignsmail sturen.
Iris_1982
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

ik had gistermiddag meteen de confirmation al binnen.
Dus na de tent cabin in Yosemite slapen we nu ook in een camping cabin in monument valley
Ik vind dat eigenlijk ook veel leuker dan een standaard hotelkamer, en die zijn ook nog eens 2 keer zo duur. Dus meer fun voor minder geld, wat wil je nog meer? :D
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Iris_1982 schreef:ik had gistermiddag meteen de confirmation al binnen.
Dus na de tent cabin in Yosemite slapen we nu ook in een camping cabin in monument valley
Ik vind dat eigenlijk ook veel leuker dan een standaard hotelkamer, en die zijn ook nog eens 2 keer zo duur. Dus meer fun voor minder geld, wat wil je nog meer? :D
Langer vakantie :?: :lol:
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Rob schreef:
Langer vakantie :?: :lol:
Dat wil iedereen wel :lol:
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hoi Iris,

Moet je hiervoor ook je eigen slaapzakken meenemen? Wij hebben ook wel eens in een cabin overnacht op een KOA kampground en daar had ik mijn eigen slaapzakken nodig. Ik weet eigenlijk niet of dat overal zo is.

Wie weet daar meer van?

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Op de Gouldings site staat dit:

Camping Cabin:
$69.00 + tax per night for two persons
• Equipped with linen, TV, Kitchen, Bathroom
• Sleeps up to six people
Des
Amerikafan

Bericht door Des »

Marjan, ik heb op de vorige pagina foto's geplaatst van ons verblijf in een cabin.
Daarop kun je ook het interieur bekijken (inderdaad incl. linnen :) )
Iris_1982
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

ik zie op de foto's idd beddengoed, misschien alleen lakens maar ik denk ook dat we in juni niet heel veel meer nodig zullen hebben, het is er dan toch al vrij warm toch?

Ik las trouwens ergens dat ze maar 3 van die cabins hebben, da's ook niet al te veel...een wonder dat ze er eigenlijk nog 1 hadden vind ik.

PS. ik lees nu dat Bertorelli hier die andere twee eerder al in beslag heeft genomen op de 5e juni :D
Laatst gewijzigd door Iris_1982 op 07 feb 2007, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer