Ik ben op zoek naar Tickets naar Orlando. Twee personen, periode is 25/11t/m 09/12.
Tot nu toe kom ik dit als goedkoopste tegen (met redelijke vluchtduur):
za 25-11-2017 Amsterdam - Orlando (Orlando Intl. Apt.)
Vertrek Aankomst Overstappen Reisduur
za 10:30 uur za 19:00 uur 1x Overstap 14u 30m
Vertrek Aankomst Overstappen Reisduur
za 13:50 uur zo 10:45 uur 2x Overstap 14u 55m
Prijs €401,41 pp via BA.
Ik heb verder geen idee wat een retourtje ongeveer kost. Prijzen met 1x overstappen liggen tot nu toe boven de 500 euro, met Iceland Air.
Als vertrek vanaf Dusseldorf een optie is zou ik die prijzen ook even controleren. AirBerlin meestal rond de 400 euro voor een rechtstreekse vlucht, dat geeft mij toch tijdwinst ondanks het iets verder reizen naar DUS (vanaf Rotterdam)
400 euro is prima prijs. Anders afwachten wat TuiFly doet, die zakken vaak kort voor de maand waarin je vliegt naar 399 en dan vlieg je rechtstreeks op sanford
Ik zoek al een tijdje naar vluchten richting Houston, New Orleans of Dallas voor ons rondje in het diepe zuiden van 1-18 augustus. Prijzen vanaf AMS-BRU-DUS blijven al een tijdje boven de 800 Euro voor iets met een redelijke overstap.
Om de kansen wat te vergroten heb ik Atlanta toegevoegd aan het rijtje. Hoewel niet in "het rondje" is Atlanta qua afstand overbrugbaar. Ik zie nu een rechtstreekse vlucht vanaf Brussel naar Atlanta voor 665 Euro met Delta.
Iemand een idee hierover? Is dit een goede prijs voor mid-zomer naar Atlanta?
Laatst gewijzigd door cvr op 15 feb 2017, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
cvr schreef:Ik zoek al een tijdje naar vluchten richting Houston, New Orleans of Dallas voor ons rondje in het diepe zuiden van 1-18 augustus. Prijzen vanaf AMS-BRU-DUS blijven al een tijdje boven de 800 Euro voor iets met een redelijke overstap.
Om de kansen wat te vergroten heb ik Atlanta toegevoegd aan het rijtje. Hoewel niet in "het rondje" is Atlanta qua afstand overbrugbaar. Ik zie nu een rechtstreekse vlucht vanaf Brussel naar Atlanta voor 665 Euro met Delta.
Iemand een idee hierover? Is dit een goede prijs voor mid-zomer naar Atlanta?
In die periode?? Blind boeken!!
Ik hoop voor je dat ze er nog zijn!!
Vorig jaar ook maanden gezocht naar tickets in de zomer voor Las Vegas. Uiteindelijk 550 Euro voor betaald, met Delta vanaf Brussel via New York. Daarom was ik ook nu weer op zoek 500-550 Euro maar 665 Euro voor rechtstreeks is inderdaad ook een mooie prijs
Mooie prijs hoor, zeker! Ik heb in december dat traject geboekt (Brussel Atlanta met Delta), ook voor hoogzomer en toen was die 575. Die prijs was daarna ook gelijk weg, dus we hadden toen geluk. Dus dan zou ik nu zeker ook tevreden zijn met een prijs van 665!
Damn, had toch nog 3 dagen moeten wachten want nu is dan toch de sale van BA.
Amsterdam - Las Vegas voor circa 380 euro met BA. Ik zie meerdere data in september. En als je een beetje oplet vlieg je ook
echt met BA en niet BA uitgevoerd door AA.
SF ook voor circa 390 euro met BA vanaf Amsterdam.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
Hm ja dan zijn er misschien wel betaalbare tickets te vinden (RDU-AMS, laatste week juni vertrekken, $554) maar dan zit je wel met 2 keer overstappen, waaronder een overnight layover in IJsland op de terugweg.
Het is wel duidelijk dat er andersom vaak betere deals te vinden zijn.
RCRD schreef:Damn, had toch nog 3 dagen moeten wachten want nu is dan toch de sale van BA.
Amsterdam - Las Vegas voor circa 380 euro met BA. Ik zie meerdere data in september. En als je een beetje oplet vlieg je ook
echt met BA en niet BA uitgevoerd door AA.
Waar vind je deze prijzen?
Het goedkoopst wat ik kan vinden naar LAS in sept. met BA is rond €540 (1 overstap en gunstige tijden)
Met 2 overstappen en ongunstige tijden is het goedkoopste wat ik zie zo'n €440
Heb gekeken op kayak, skyscanner, schipholtickets en momondo.de
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.