Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Is dit de Amerikaanse postbode?
Haha, zulke hebben ze hier ook. Afhankelijk van de afstand van het postvakje tot de weg loopt de postbode naar de deur of legt de post in het vakje vanuit de auto. Bij ons parkeert hij ergens en loopt dan langs de verschillende huizen. We hebben hier zelfs een speciaal paadje voor de postbode zodat hij de kortste route langs al de vakjes kan nemen.
Dora
Dora
-
- Amerika-expert
Hier rijden ze in de wijk gewoon in een normale personen auto.
Gewoon stuur links, maar linkerbeen van postbode naar links en met 1 hand sturen. Toen ik dit voor de eerste keer zag heb ik met mijn mond open staan kijken. Eigenlijk hartstikke gevaarlijk. Maar we wonen in een gebied wat heel snel groeit en er zijn gewoon te weinig witte busjes.... Dus gebruiken ze hun eigen auto.
Gewoon stuur links, maar linkerbeen van postbode naar links en met 1 hand sturen. Toen ik dit voor de eerste keer zag heb ik met mijn mond open staan kijken. Eigenlijk hartstikke gevaarlijk. Maar we wonen in een gebied wat heel snel groeit en er zijn gewoon te weinig witte busjes.... Dus gebruiken ze hun eigen auto.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hier ook meer mannen, dan vrouwen. Heel belangrijke statistieken, dit
.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Color01
- Amerika-expert
dit is echt iets voor in de http://www.Telegraaf.nlPetra/VS schreef: Heel belangrijke statistieken, dit.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1369 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 29 Reacties