Ik zal me snel even voorstellen. Ik ben Brenda en ben 25 jaar. Mijn partner en ik willen als huwelijksreis west-amerika bezichtigen.
Ik heb op jullie forum al heel veel gelezen en er komt maar informatie bij. Ik zou alles willen bezoeken maar dat gaat jammer genoeg niet

We zouden willen landen in San Francisco en een lus maken om terug uit te komen in San Francisco.
Raden jullie ons dat aan om een lus te maken of beter om een 'rechte' lijn te maken?
We weten niet zo goed waar te beginnen en we hopen dat jullie ons wat verder kunnen helpen met de juiste route te nemen.
we zouden graag de 'belangrijkste' plaatsjes willen zien zoals, death vally, Yosemite, tioga pass, grand canyon, zion, mammoth lakes, LA, Yellowstone,.. Maar hoe moeten we hier aan beginnen?
We gaan ook een auto huren en campeergerief meenemen. We zouden ook graag in nationale parken willen overnachten met onze tent + een mooie zonsondergang zien op een mooie plaats. Jullie zullen er wel gerust een paar kennen?
Ook heb ik gelezen dat we een annual pass moeten aankopen? Gebeurd dit op voorhand en op welke site kunnen wij dit aankopen?
Ik heb ook ergens gelezen dat de annual pass gratis was voor militairen van de USA , maar geldt dit ook voor militairen van het Belgische leger want ikzelf ben Militaire.
Hopelijk kunnen jullie ons wat verder helpen in onze zoektocht naar een mooie route.
groetjes Brenn