Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas (computerspel) - deel VII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Angeladeleur
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Angeladeleur »

Hoi allemaal.

Ik heb geprobeerd terug te zoeken maar ik kan het niet vinden sorry. Dus denk vraag het opnieuw.

Het klopt toch dat je voor een bepaalde groep niet vast zit aan die 3 rewards? En voor welke was dit? Ik heb naast m'n 3 rewards nog punten over namelijk. Ik weet dat station gestopt is maar dit was niet de enige toch?

Alvast bedankt voor de hulp!
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Hexx, Wolgang Puck, Monorail etc.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Wij hebben ook geen 4e reward ondanks voor 5 dollar muntjes gekocht. Mijn man kan wel de spring deal zien.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Anonymous123

Bericht door Anonymous123 »

Ik had even een mailtje gestuurd over de 4de reward:
There are certain spending and gaming thresholds that must be surpassed in order to claim more than 3 MGM rewards within 30 days. The exact thresholds are not publicly disclosed, but it is based on gameplay, chip purchases, and reward purchases.
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Dat houden ze dus expres vaag blijkbaar.
Ik heb ook geen 4e reward terwijl ik vaker speel en meer rewards heb gekocht dan mijn man(die dus wel een 4e reward heeft)
Ik heb 2x gaming chips gekocht, 1x een aanbieding van $1 en deze week voor $5 gekocht.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Ik denk dat de grens iets hoger ligt tegenwoordig. Vroeger kon je met $5 een 4e reward bemachtigen. Je kan het wagen om wat meer te kopen, maar je moet je wel bedenken dat de waarde nooit hoger moet worden dan je goedkoopste reward. Als je reward een waarde heeft van $50, heeft het geen zin om voor $75 aan chips te kopen.
pat48
Amerika-ontdekker

Bericht door pat48 »

Hoi,
Ik ben een beetje aan het rondkijken hoe het werkt met de rewards, Ik heb al meer dan 500.000 loyalty's en mijn man 100.000. Dus 2 accounts, maar uiteindelijk kun je maar 3 rewards MGM per account, mijn man dus ook 3. We zijn met 5 (drie kinderen) Zijn we natuurlijk zo doorheen. Ik heb bij de kamers (3 nachten MGM, 2 kamers) al buffetpasses voor avondeten.
We kunnen dus voor ontbijtjes gaan: 2 x 2 voor 1, en 1 gratis, met 2 ochtenden zijn de MGM rewards allen verbruikt. Verder weinig andere mogelijkheden zover ik zie, of begrijp ik iets niet goed?
Groetjes Patricia
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

Wat jij wil kan/mag niet. Je mag geen rewards weggeven.
Rewards voor 1 persoon moet je zelf gebruiken, rewards voor 2 personen zijn voor jou en een gast (in dit geval 1 van je kinderen).
Zowel jij als je man kunnen dus voor een 2 voor 1 buffet-reward gaan, maar voor de vijfde persoon zal je gewoon moeten betalen.

Andere opties zijn bijvoorbeeld allebei secret garden voor 2, dan hoef je nog maar voor 1 persoon te betalen.
Of allebei een show voor 1 persoon, dan betaal je nog 3 kaartjes zelf.
Met 5 personen iets voor niets krijgen zit er in ieder geval niet in.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
cookiemon100
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door cookiemon100 »

Misschien even een stomme vraag.

Ik speel met twee accounts onder mijn naam Myvegas.
Ik heb nu met mijn "nep" account een buffet gekocht in Beau Rivage.
Kan ik dan met mn normale fb account nog een buffet kopen? of gaan ze dan raar kijken als ik deze ga verzilveren?
Dan kan mijn man ook voor niks eten :)
2010 New York City
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
Onze trips : http://estherenrob.blogspot.nl/
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

Je mag maar 1 account hebben, met 2 of meer accounts spelen / LP inwisselen mag dus niet.
Dit kan je onder andere lezen op blz 2 van de rewards (doorklikken op next of sold out):
Only ONE (1) myVEGAS account associated with each natural person will be valid for myVEGAS rewards. Additional myVEGAS accounts associated with any natural person will not be valid for rewards. Loyalty points or rewards purchased on these additional accounts are not elegible for use or redemption.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Marcel5050
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Marcel5050 »

Had zo als velen een apart account aangemaakt op fictieve naam voor My Vegas.Dit ging prima tot nu het account door facebook geblokkeerd werd wegens schenden van de regels.Had hier meer dan een miljoen LP's verzameld en kon ze binnen enkele weken beginnen omwisselen daar ik in juni ga.Ook mijn echtgenote heeft een tweede account en deze is voorlopig nog werkend.
Heb in de beginperiode van My Vegas mooie rewards kunnen innen maar nu is het vet van de soep zeker wanneer ik op eigen naam moet spelen en al mijn fb vrienden MV berichten laten krijgen.
Lex77
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Lex77 »

Dat probleem had ik vorige week ook maar heb hem weer vrij gekregen.
Wat je kan doen is alletwee de accounts tegelijk open zetten en met de ene account die nog werkt de antwoorden opzoeken.
Ik maakte tevens ook iedere keer screenshots en gaf aan wat het juiste antwoord was in een word bestand om bij een volgende poging de antwoorden te weten zonder op te hoeven zoeken op Facebook zelf. Er is best wel wat herhaling in de vragen.

Succes!
Afbeelding
cookiemon100
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door cookiemon100 »

annet2009 schreef:Je mag maar 1 account hebben, met 2 of meer accounts spelen / LP inwisselen mag dus niet.
Dit kan je onder andere lezen op blz 2 van de rewards (doorklikken op next of sold out):
Only ONE (1) myVEGAS account associated with each natural person will be valid for myVEGAS rewards. Additional myVEGAS accounts associated with any natural person will not be valid for rewards. Loyalty points or rewards purchased on these additional accounts are not elegible for use or redemption.
Wat als mijn man nu een M-life account maakt en dan gaan redeemen?
Lukt het dan wel?
2010 New York City
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
Onze trips : http://estherenrob.blogspot.nl/
Lex77
Amerikafan

Bericht door Lex77 »

Ik heb een account op mijn naam en een op de naam van mijn vriendin en heb voor beide ook een M-Life account en dat is geen probleem dan.
Afbeelding
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Als jouw vriendin mee gaat, kan ze die rewards zelf gebruiken en jij de jouwe. Dan kan dat gewoon. Je kan niet het fb account van je vriendin gebruiken om er zelf gebruik van te maken. Of je moet er heel erg op lijken en haar legitimatie meenemen.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Marcel5050 schreef:Had zo als velen een apart account aangemaakt op fictieve naam voor My Vegas.Dit ging prima tot nu het account door facebook geblokkeerd werd wegens schenden van de regels.Had hier meer dan een miljoen LP's verzameld en kon ze binnen enkele weken beginnen omwisselen daar ik in juni ga.Ook mijn echtgenote heeft een tweede account en deze is voorlopig nog werkend.
Heb in de beginperiode van My Vegas mooie rewards kunnen innen maar nu is het vet van de soep zeker wanneer ik op eigen naam moet spelen en al mijn fb vrienden MV berichten laten krijgen.
Dat fictieve Facebook account is niet zozeer het probleem. Het is overigens ook vaag dat het door Facebook wordt geblokkeerd. Dan lijkt het me dat je bv. te veel vrienden op een dag hebt gemaakt of dergelijke. Ik speel al jaren MyVegas op een fictief account, nooit geen problemen mee gehad. Alleen moet bv wel de naam bij de gegevens kloppend zijn met je mlife account en dergelijke. Bij klopte de 1e keer in Vegas ook veel gegevens niet. Ik kwam uit Frankrijk en ook mijn adresgegevens van dat facebookaccount klopte niet met de mlife gegevens. Dat is ter plekke aangepast en verder nooit geen probleem mee gehad.
Lex77
Amerikafan

Bericht door Lex77 »

Speel het spel ook al meer dan 7 jaar en had het ook nog niet eerder meegemaakt.
Ik had de dagen voordat ik geblokkeerd werd niemand zelf als vriend gevraagd en hooguit vriend of 8 toegevoegd die me vriendschapsverzoek gestuurd hadden.
Afbeelding
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Zijn er nog steeds rewards voor Biloxi, ik zie ze zo gauw niet, ik dacht dat ze een tijdje terug wel bij de rewards stonden?
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Marcel5050 schreef:Heb in de beginperiode van My Vegas mooie rewards kunnen innen maar nu is het vet van de soep zeker wanneer ik op eigen naam moet spelen en al mijn fb vrienden MV berichten laten krijgen.
Ik speel al sinds 2012 met mijn eigen account nadat al snel mijn fake account geblokkeerd werd. Ik heb mijn account zo ingesteld dat alleen ik de MV berichten zie, mijn Facebook vrienden zien ze niet. Weet alleen niet meer zo snel hoe ik dat gedaan heb, maar het kan wel .
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

cookiemon100 schreef:
annet2009 schreef:Je mag maar 1 account hebben, met 2 of meer accounts spelen / LP inwisselen mag dus niet.
Wat als mijn man nu een M-life account maakt en dan gaan redeemen?
Lukt het dan wel?
Ja, jullie kunnen allebei een account aanmaken en rewards redeemen.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer