Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Parkeren en 4th of July in Savannah
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Parkeren en 4th of July in Savannah
In juli verblijf ik vier nachten in Savannah, GA en heb een hotel (Best Western) aan Eisenhower Drive. Dat ligt op een minuut of tien van het centrum. Waar kan ik het beste parkeren, zodat ik de stad kan verkennen, Forsyth Park kan bezoeken niet te duur uit ben? En waar in Savannah kan ik het beste zijn om 4th of July te vieren? Dank alvast!
Our most basic common link is that we all inhabit this small planet. We all breathe the same air, we all cherish our children's futures and we are all mortal - John F. Kennedy, 10 juni 1963.
Re: Parkeren en 4th of July in Savannah
Wij zijn er maar 1 dag geweest en hebben geparkeerd bij het Visitor Center. Van daaruit kun lopend naar het Historic District en Forsyth Park of een (gratis) trolley nemen.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Mooi! Bedankt voor je tip!
Our most basic common link is that we all inhabit this small planet. We all breathe the same air, we all cherish our children's futures and we are all mortal - John F. Kennedy, 10 juni 1963.
Tijdens evenementen is het mogelijk om gebruik te maken van city parker garages, die hebben dan een vast dagtarief. In het weekend is het parkeren in het centrum gratis in de parkeervakken. Er zijn ook privé parkeergelegen heden, maar dan kunnen de kosten aardig oplopen.
In het algemeen zijn de parkeergarages niet al te duur vergeleken met NL.
Afgelopen jaar waren er verschilende vuurwerk shows, drie 'grotere' zijn op Hunter Army Air Field (HAAF), Savannah River Front, of op Tybee Island.
Savannah River Front Festival begint rond 16:00u.
In het algemeen zijn de parkeergarages niet al te duur vergeleken met NL.
Afgelopen jaar waren er verschilende vuurwerk shows, drie 'grotere' zijn op Hunter Army Air Field (HAAF), Savannah River Front, of op Tybee Island.
Savannah River Front Festival begint rond 16:00u.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht