Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Leeftijd

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
knaapje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 30

Re: Leeftijd

Bericht door knaapje »

Ik kan niet in je portemonnee kijken en ik weet niet waarom je denkt maar 1 keer naar de USA te kunnen, maar heb je al eens gekeken wat 7 weken kost.
In het bijzonder zou ik eens kijken naar de kosten van de huurauto.
7 weken underage huur met een gigantische drop off charge voor Miami_LA.
Wellicht moet je in gedeeltes huren omdat ze niet in 1 keer 7 weken huurauto doen.

P.S. Toen ik in 1978 naar Texas ging voor een eenmalig bezoek aan een leverancier knoopte ik er 1 week aan omdat ik dacht er nooit meer te komen.
Vanaf 1987 ben ik er tientallen keren geweest en de laatste 10 jaar minimaal 1 keer per jaar.
Je weet nooit hoe het loopt.
Maartnn
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Maartnn »

Amikix schreef:
Maartnn schreef:(...) + biertje (kan jij wel kopen als je 21 bent) (...)
Inderdaad kun je biertjes kopen als je 21 bent. Als je die vervolgens doorgeeft aan je nog-niet-21-jarige vriend ben je wettelijk gezien strafbaar. Hoewel het natuurlijk kan en we natuurlijk niet leven onder Big Brother vind ik toch niet dat je dat aan moet raden.
Oeps, dat was fout van mij ja ;). Je bent inderdaad strafbaar als je dit doet.
DavidC
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door DavidC »

Hallo,
Al zit er een kern van waarheid in wat velen hier geschreven hebben, denk ikzelf dat jullie je best zullen vermaken op jullie 7-weekse reis.
En inderdaad, maak je niet al te druk over clubs en uitgaan, want jullie gaan een roadtrip maken en ik schat in dat jullie 's avonds echt 'total-loss' zullen zijn van alle indrukken, het rijden en alles.
De route die je hier gepost hebt ziet er aardig uit. Genoeg te zien en ontdekken onderweg. Vergeet niet dat je 7 weken (!) de tijd hebt voor Miami - LA. Al ben je de enige chauffeur, ik denk dat het goed te doen is, juist omdat je 7 weken de tijd hebt. Als je had gezegd dat je 3-4 weken de tijd had gehad, dan zou het voor 1 chauffeur niet meer leuk zijn.
Zoals 'knaapje' hierboven al schreef, informeer vooraf goed naar de kosten van autohuur. Omdat je onder de 25 bent, gaan die 7 weken waarschijnlijk best prijzig worden. Maar ach, het is ook heel Nederlands om meteen over het geld te 'zeuren'.
Met je 'ID' op zak, kun je biertjes kopen, voor als jullie ergens overnachten. Geen haan zal kraaien als jullie op je motelkamer wat biertjes drinken. Zolang je geen gekke dingen gaat doen, valt het allemaal best mee.
Verheug jullie je op je reis en geniet vooral van alle voorpret!
Groetjes, David
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer