Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Budget zomer 2018 Orlando

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Briggy
Amerikafan

Re: Budget zomer 2018 Orlando

Bericht door Briggy »

Bedankt voor de reacties weer :)

Zo dat is wel een mooie prijzen voor tripjes Carolena!

Is het eigenlijk wel slim om nu al een accommodatie te huren als vluchten pas over maanden te boeken zijn. Want sommige maatschappijen vliegen alleen op ma/za b.v. en andere weer op andere dagen?

Mijn vriendje gaat zaterdag naar San Francisco voor werk, moeten we daarna echt eens om de tafel zitten en bedenken wat we precies willen (alleen Orlando, of bv. via Miami vliegen, paar dagen Miami en dan via Melbourne (vrienden bezoeken, in 2012 was ik bij hun bruiloft en nu verwachten ze een baby) naar Orlando rijden b.v. en dergelijke)
winterpark
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door winterpark »

Goeie
Briggy schreef:Bedankt voor de reacties weer :)

Zo dat is wel een mooie prijzen voor tripjes Carolena!

Is het eigenlijk wel slim om nu al een accommodatie te huren als vluchten pas over maanden te boeken zijn. Want sommige maatschappijen vliegen alleen op ma/za b.v. en andere weer op andere dagen?

Mijn vriendje gaat zaterdag naar San Francisco voor werk, moeten we daarna echt eens om de tafel zitten en bedenken wat we precies willen (alleen Orlando, of bv. via Miami vliegen, paar dagen Miami en dan via Melbourne (vrienden bezoeken, in 2012 was ik bij hun bruiloft en nu verwachten ze een baby) naar Orlando rijden b.v. en dergelijke)
Goede vraag, is wel een lastige. Stel je boekt via Tui (werken met 9 maanden schema ipv 1 jaar), dat wordt pas echt goedkoop 3 maanden van te voren. Zij vliegen niet alle dagen van de week. Als je dan al een huis vastlegt, zit je er wel aan vast. Wat raden anderen aan?
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Je kunt altijd uitgaan van een bepaald vluchtschema zoals bv TUI met maandag en vrijdag. En het fijne van lijndienstvluchten is dat deze iedere dag gaan ;) Dus mocht United, BA of welke maatschappij dan ook een sale hebben kun je er altijd wel komen op die dagen.
Zo hebben wij de villa waar we nu zitten ook veel eerder vastgelegd dan de tickets. Gestuurd op Airberlin en uiteindelijk ook wel via hen geboekt.
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Dat een lijndienst iedere dag vliegt is geen garantie, kijk maar naar KLM die vliegen 4 x per week naar Miami dus niet iedere dag. Op de andere dagen kun je er dan inderdaad wel komen maar dan met overstappen.
Maar je moet gewoon je accomodatie boeken met goede annuleringsvoorwaarden, dan zit je nergens aan vast en kun je, indien nodig, de boel (kostenloos) annuleren.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Ook al is het met overstap je kunt er dan toch gewoon komen? Dat is wat ik bedoelde. Dus het maakt echt niet uit wanneer je je villa huurt.
Als je wel perse rechtstreeks wilt vliegen moet je misschien wat dieper in de buidel tasten.
Carolena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Carolena »

Ik weet niet hoe het zit met villa's maar bij hotels kan je in veel gevallen gratis annuleren.
eric44051
Amerikakenner

Bericht door eric44051 »

Je kan op bijv booking.com ook kiezen voor een anuleerbare villa.
Dan kan je er nog van af of je datums veranderen.
Zelf vindt ik de schatting voor 500 met zwembad erg laag.
Wij betalen 1150 voor zes nachten.
Er werden wel villa's van 750 per week aangeboden maar de revieuws van die verhuurbedrijven waren zo slecht dat ik liever iets meer betaal.
winterpark
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door winterpark »

Wij hebben in januari rechtstreekse bij Britse eigenaar een hele leuke villa met drie slaapkamers en zwembad etc in davenport gehuurd voor 550 euro. In het hoogseizoen (zomer) was die maar iets duurder. Dus kan prima, alleen vaak niet via aanbieders als booking.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer