Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Yellowstone... mis ik nog iets?
- badeUSA
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Yellowstone... mis ik nog iets?
Hoi Allen!
Na wat leesvoer (lonely planet/reisverslagen/AA) heb ik de volgende dagen ingevuld... maar ik heb nog 1.5 dag open; wat mis ik hier nog op wat zeker de moeite waard is? Dit mag van alles zijn bijv. trails/locaties/etc.
Belangrijk: de periode dat ik hier ben is eind juni dus sommige trails zijn nog dicht vanwege bear danger
Dag 1 - arriveer in de middag
Mammoth springs (lower/upper terrace) - zit het uilennest er nog (bij visitor center)?
Canary Spring
Orange Spring Mound
Angel Terrace
Dag 2 - Faitfull Inn
lower' Upper Geyser Basin
upper' Upper Geyser Basin
Midway Geyser Basin
Uitzicht via Grand Prismatic
Dag 3 - Faitfull Inn
North rim drive
South rim drive
Hayden valley
West Thumb trail
Dag 4 - Roosevelt Lodge
Lamar Valley
Trout Lake trail
Yellowstone River Picnic Area Trail
...
Dag 5 - Roosevelt Lodge
Storm point trail
...
Dag 6 - vertrekken
Na wat leesvoer (lonely planet/reisverslagen/AA) heb ik de volgende dagen ingevuld... maar ik heb nog 1.5 dag open; wat mis ik hier nog op wat zeker de moeite waard is? Dit mag van alles zijn bijv. trails/locaties/etc.
Belangrijk: de periode dat ik hier ben is eind juni dus sommige trails zijn nog dicht vanwege bear danger
Dag 1 - arriveer in de middag
Mammoth springs (lower/upper terrace) - zit het uilennest er nog (bij visitor center)?
Canary Spring
Orange Spring Mound
Angel Terrace
Dag 2 - Faitfull Inn
lower' Upper Geyser Basin
upper' Upper Geyser Basin
Midway Geyser Basin
Uitzicht via Grand Prismatic
Dag 3 - Faitfull Inn
North rim drive
South rim drive
Hayden valley
West Thumb trail
Dag 4 - Roosevelt Lodge
Lamar Valley
Trout Lake trail
Yellowstone River Picnic Area Trail
...
Dag 5 - Roosevelt Lodge
Storm point trail
...
Dag 6 - vertrekken
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Yellowstone... mis ik nog iets?
Het uitzichtpunt op de Grand Prismatic Springs is niet toegankelijk (het was eigenlijk nooit officieel een uitzichtpunt).
Je zou nog naar Norris kunnen gaan als het in te passen is. Wij vonden het ook erg leuk om de Lone Star Geyser uit te zien barsten. Op dag 3 rij je van OF naar Roosevelt? Dan zou je via Norris kunnen rijden, maar dan mis je West Thumb. waar kom je het park binnen, vanuit Grand Teton?
Hou er rekening mee dat je op tijd moet reserveren als je in de Old Faithful Inn wilt eten.
Marianne
Je zou nog naar Norris kunnen gaan als het in te passen is. Wij vonden het ook erg leuk om de Lone Star Geyser uit te zien barsten. Op dag 3 rij je van OF naar Roosevelt? Dan zou je via Norris kunnen rijden, maar dan mis je West Thumb. waar kom je het park binnen, vanuit Grand Teton?
Hou er rekening mee dat je op tijd moet reserveren als je in de Old Faithful Inn wilt eten.
Marianne
- badeUSA
- Amerika-ontdekker
Klopt, maar wellicht dat die dit jaar geopend gaat worden aangezien dit 1-2 jaar ging duren?Martin & Marianne schreef:Het uitzichtpunt op de Grand Prismatic Springs is niet toegankelijk (het was eigenlijk nooit officieel een uitzichtpunt).
Ik kom in de middag het park binnen via mammoth springs.Martin & Marianne schreef: waar kom je het park binnen, vanuit Grand Teton?

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
En waar verlaat je het park?
Marianne
Marianne
- badeUSA
- Amerika-ontdekker
West Yellowstone 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Het uitzichtpunt op Grand Prismatic Spring, daar wordt nog aan gewerkt. Opening staat gepland voor 2018 (2016 zijn ze ermee begonnen). Je kunt er niet dichtbij komen om van bovenaf te kijken, de parkeerplaats naar de Fairy Falls trail is afgesloten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1008 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote
-
- 2 Reacties