Bedankt voor je verslagje
Mij is het net gelukt om kaartjes voor de kroon in augustus te boeken 8 uur was de eerste maar dat leek mij wel erg haasten, daarom die van 9 uur genomen. Nou maar afwachten of ik het niet doodeng vind. Mijn man en jongste zoon wilden graag naar de kroon, oudste en ik moeten het maar zien. Het leek mij handiger 4 dezelfde soort kaartjes te bestellen.
Het is niet zo eng, wel behoorlijk krap. Er zijn 3 plekken op de trap waar je via een klein platform over kunt stappen op de trap naar beneden, als het toch niets voor je is ...
Dit is mijn verslag over onze trip naar de kroon een aantal jaar geleden: http://marenliyinnyc.reismee.nl/reisver ... nd-others/
Voor de twee eilanden plus boottocht ben je al gauw zo'n 5 uur kwijt. Op de heenweg kan het inderdaad zijn dat je bij de boot een (half) uur in de rij staat. Daarom is het aan te raden om vroeg heen te gaan, des te korter de rij.
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
9 uur ipv 8 uur zal toch ook nog wel vroeg genoeg zijn? ( ik heb die tijd al geboekt, dus ik kan het toch niet meer veranderen ) Ik weet zeker dat de dag niet gezellig begint als ik mijn jongens om 7 uur de deur al uit moet werken, beetje geven en nemen zeg maar.
Maar 9 uur+ een uur wachten= 10 uur. 5 uur hiervoor uittrekken betekent 3 uur weer aan wal. Ik wilde daarna naar het 9/11 museum gaan en tijdslot 15.00 of 16.00 nemen. Zal dat dan wel haalbaar zijn? ( sorry, beetje offtopic) Ik zal mijn New york vragen verder wel in mijn eigen topic stellen ( of misschien een speciaal over New York openen zodat meteen duidelijk is dat de vragen over New York gaan)
dat zal wel lukken
ik had om 3u mijn taxi die me kwam oppikken bij het hotel daar vlakbij (bij WTC) en ik had veel tijd over.
Ik heb gelunched op Ellis island trouwens.
Op ellis kan je lang rondlopen als je elk bord wil lezen maar ik heb mij geconcentreerd op wat ik het interessant vond + wandeling buiten.
Ik was denk ik al om 13u terug aan de wal in battery park.
maar ik ben wel heel erg vlot van de boot naar het statue gegaan waar ik als allerleerste was dus dat ging allemaal heel snel.
Dank jullie wel voor de reacties. Tijdslot en niet hoeven wachten lijkt mij wel het lekkerst. Ik denk dat ik gewoon 3 uur of half 4 doe ( dan hebben we een uur of 3-4 de tijd voor 9/11 museum) en dan op Ellis Island gewoon de tijd een beetje in de gaten houden. We zullen toch een beetje moeten schipperen met de beschikbare tijd
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.