Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waterval (evt zwemmen)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
LindaZ
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Waterval (evt zwemmen)

Bericht door LindaZ »

Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar mooie watervallen in het "rondje" LA - San Diego - Grand Canyon-Moab- Las Vegas (grofweg). Watervallen waar bij gezwommen kan worden het liefst.

Havasu falls lijkt me prachtig maar de hike erheen schijnt nogal pittig te zijn ? Iemand ervaring?

Ik ben 20 wk zwanger tegen die tijd. Prima mobiel ;) Maar uren hiken zit er niet in dit jaar ...

Thank you all!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Waterval (evt zwemmen)

Bericht door PSVwally »

Havasu moet je ook vooraf regelen maar dat lijkt me voor een zwangere vrouw inderdaad wat veel van het goede.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

In welke tijd van het jaar ben je er?
Je zou naar de Lower Calf Creek Fall kunnen lopen. Zie daarvoor ons 2015-verslag. Wij hadden daar slecht weer en konden er niet dichtbij komen, maar er kan op zich wel gezwommen worden.
Bij Moab heb je in de Mill Creek ook een waterval dacht ik.
In Yosemite heb je meerdere watervallen, deels afhankelijk van de tijd van het jaar. Zwemmen daar is niet echt een optie, wel in de Merced River of in een van de meren.

Marianne
Dutchess
Amerika-expert

Bericht door Dutchess »

Martin & Marianne schreef: Bij Moab heb je in de Mill Creek ook een waterval dacht ik.
Inderdaad, het is maar een kleintje maar heel verfrissend op zo'n typische warme Moab zomerdag en vrij makkelijk te bereiken.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer