Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lake Powell Resort & Marinas
Lake Powell Resort & Marinas
Ik probeer op www.lakepowell.com de Wahweap camping te reserveren maar iedere keer komt er een foutmelding mb.t. de datum. Ongeacht welke datum ik invul.
Via de website een bericht naar ze gestuurd maar geen reactie. Iemand dezelfde ervaring met deze website? Kan het zijn dat ze nu nog onbemand zijn zo vroeg in het jaar? Deze camping lijkt mij wel mooi, zo pal aan het meer.
Via de website een bericht naar ze gestuurd maar geen reactie. Iemand dezelfde ervaring met deze website? Kan het zijn dat ze nu nog onbemand zijn zo vroeg in het jaar? Deze camping lijkt mij wel mooi, zo pal aan het meer.
Staten bezocht: CA, NE, UT, AR, CO, WY, ID
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Lake Powell Resort & Marinas
Daar was ik nooit op gekomen, bedankt voor de tip.
Nu lukt het qua datum wel, maar krijg ik foutmelding: Unable to connect to port 17476 on 10.82.252.30. Connect Timed Out. (Process cancelled.)
Schiet niet echt op zo
Nu lukt het qua datum wel, maar krijg ik foutmelding: Unable to connect to port 17476 on 10.82.252.30. Connect Timed Out. (Process cancelled.)
Schiet niet echt op zo

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Via de website reserveren werkte voor mij ook niet mij telefonisch ging het vrij gemakkelijk.
Na lang proberen is het mij nu toch gelukt via de website te reserveren.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2838 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-