Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kosten eten en drinken
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Re: Kosten eten en drinken
Chipotle en mexicaans hebben totaal niets met elkaar te maken. Toevallig kom ik net bij Chipotle vandaan. Eens maar nooit weer. Ik had al geen hoge verwachtingen maar ze wisten er nog ruim onder te duiken.
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
Hebben ze Aldi in Amerika?SemJes schreef:Ik begrijp natuurlijk wel dat als je op vakantie bent je misschien niet altijd tijd/zin hebt om net de juiste supermarkt uit te zoeken met goede prijzen. Verder is elke regio natuurlijk weer anders en op sommige plekken zal het nu eenmaal duurder zijn dan elders.
Vito: de Publix is DUUR! Ze hebben prima spul en het is verder een fijne winkel maar bij de meeste dingen betaal je zo het dubbele vergeleken bij bijv. de Aldi.
Jep, maar helaas niet/nauwelijks in het zuidwesten. Overigens opent de Lidl binnenkort ook de eerste winkels in de US: http://www.reuters.com/article/us-lidl- ... SKBN15U2EF
Dankzij dit topic heb ik ook een goed idee gekregen.
Vorig jaar in een hotel een bagel met een speciale philadelphia smaak gehad.
Aangezien ik thuis ook vaak Philadelhpia eet is het natuurlijk makkelijk om in de walmart bagels en Philadelphia aardbei oid te halen.
Vorig jaar in een hotel een bagel met een speciale philadelphia smaak gehad.
Aangezien ik thuis ook vaak Philadelhpia eet is het natuurlijk makkelijk om in de walmart bagels en Philadelphia aardbei oid te halen.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Net zoals Olive Garden en Italiaans.Queste schreef:Chipotle en mexicaans hebben totaal niets met elkaar te maken. Toevallig kom ik net bij Chipotle vandaan. Eens maar nooit weer. Ik had al geen hoge verwachtingen maar ze wisten er nog ruim onder te duiken.

Heb zelfs filialen van Lidl gezien.flex123 schreef:
Hebben ze Aldi in Amerika?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1444 Weergaves
-