Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis tomba: LA > SF > LA
Reis tomba: LA > SF > LA
Beste leden,
Eind september gaan mijn vriendin en ik 3 weken naar Amerika, deels voor familiebezoek maar ook een gedeelte rondreizen.
Onze uitvalsbasis zal Laguna Beach zijn, van daaruit gaan we ook nog de omgeving verkennen.
Ons schema ziet er nu als volgt uit:
22-09 LA - Laguna Beach (Vlucht)
23-09 Laguna Beach
24-09 Laguna Beach
25-09 Laguna Beach
26-09 John Wayne Airport (Ophalen huurauto) - Zion
27-09 Zion
28-09 Zion > Las Vegas
29-09 Las Vegas > Mammoth Lakes
30-09 Tioga Pas
01-10 Yosemite - San Francisco
02-10 San Francisco
03-10 San Francisco
04-10 San Francisco - Monterey
05-10 Monterey - Pismo Beach
06-10 Pismo Beach - Laguna Beach
07-10 Inleveren huurauto
08-10 Laguna Beach
09-10 Laguna Beach (Bezoek aan San Diego en omgeving tussendoor)
11-10 Laguna Beach
12-10 Laguna Beach
13-10 Laguna Beach - LA (Vlucht)
Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en hoor graag jullie ideeen/opmerkingen!
Eind september gaan mijn vriendin en ik 3 weken naar Amerika, deels voor familiebezoek maar ook een gedeelte rondreizen.
Onze uitvalsbasis zal Laguna Beach zijn, van daaruit gaan we ook nog de omgeving verkennen.
Ons schema ziet er nu als volgt uit:
22-09 LA - Laguna Beach (Vlucht)
23-09 Laguna Beach
24-09 Laguna Beach
25-09 Laguna Beach
26-09 John Wayne Airport (Ophalen huurauto) - Zion
27-09 Zion
28-09 Zion > Las Vegas
29-09 Las Vegas > Mammoth Lakes
30-09 Tioga Pas
01-10 Yosemite - San Francisco
02-10 San Francisco
03-10 San Francisco
04-10 San Francisco - Monterey
05-10 Monterey - Pismo Beach
06-10 Pismo Beach - Laguna Beach
07-10 Inleveren huurauto
08-10 Laguna Beach
09-10 Laguna Beach (Bezoek aan San Diego en omgeving tussendoor)
11-10 Laguna Beach
12-10 Laguna Beach
13-10 Laguna Beach - LA (Vlucht)
Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en hoor graag jullie ideeen/opmerkingen!
Re: Reis tomba: LA > SF > LA
Heb 't idee dat we je niet echt kunnen helpen, behalve dat Zion een 7 uur rijden is de 26ste en Mammoth Lakes vanuit LV ook pittig is..
Verder zit 't prima in elkaar, maar zie je eigenlijk weinig(geen DV, Bryce...)!
Verder loopt onze planning vanaf 1 oktober tot Pismo Beach gelijk, dus ik zal zwaaien als ik je tegenkom
Verder zit 't prima in elkaar, maar zie je eigenlijk weinig(geen DV, Bryce...)!
Verder loopt onze planning vanaf 1 oktober tot Pismo Beach gelijk, dus ik zal zwaaien als ik je tegenkom

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je tijd voor Yosemite is heel beperkt en je hebt inderdaad een paar lange reisdagen. Ik zou er wat meer tijd voor uittrekken als dit de dingen zijn die je wilt zien, of iets laten vallen. Je tijd voor Las Vegas is ook heel beperkt. Of ben je daar al eens geweest?
Marianne
Marianne
Tsja, ik zou Zion en Las Vegas eruit halen. Persoonlijk vind ik Zion niet de moeite waard om daar heel dat stuk voor te rijden. Het is in jullie route een doel op zich. Misschien kun je dat toelichten? Ben je er van plan een bijzondere wandeling te doen, zoals Angels Landing of Observation Point? September daar kan heel mooi zijn, maar er kan ook erg veel regen vallen dan.
Persoonlijk zou ik het schrappen en je beperken tot CA, met een bezoek aan Sequoia/Kings Canyon en Yosemite (en misschien de omgeving bij Lone Pine, zoals de Alabama Hills).
Persoonlijk zou ik het schrappen en je beperken tot CA, met een bezoek aan Sequoia/Kings Canyon en Yosemite (en misschien de omgeving bij Lone Pine, zoals de Alabama Hills).
Groetjes,
Daniel
Daniel
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik vind Zion dan opzich qua park wel de moeite waard, maar ik zou de dagen omdraaien. Dus van Laguna naar Las Vegas, van Las Vegas naar Zion en dan na de volle dag Zion in 1 ruk bovenlangs (dus niet via death valley) naar Mammoth Lakes.
Kan er niet 1 dag Laguna vanaf toevallig? Dan zou ik zeker een extra dag Yosemite doen namelijk.
Verder nog een andere vraag, hoe ga je je vervoeren vanuit LagunaBeach? Rijd er de hele tijd iemand met jullie mee ofzo>
Kan er niet 1 dag Laguna vanaf toevallig? Dan zou ik zeker een extra dag Yosemite doen namelijk.
Verder nog een andere vraag, hoe ga je je vervoeren vanuit LagunaBeach? Rijd er de hele tijd iemand met jullie mee ofzo>
Bedankt allen voor de reacties!
@Vimo: Ja dat dacht ik ook opzich wel, misschien dat wij het inderdaad kunnen omdraaien zoals PSVwally aangeeft. Grappig dat de routes overeenkomen, we zullen zwaaien!
@Marianne: Vegas zijn we inderdaad al eens geweest, dus vandaar de wat kortere stop. Ook Yosemite zijn we al is geweest, maar we willen sowieso graag de Tioga pas rijden.
@Mrvanilla: Onze vorige ervaringen met Zion zijn erg positief geweest, positiever dan Seqouia/Kings Canyon. Dus vandaar onze keuze voor Zion. Wellicht willen we nog een mooie tocht maken daar!
@PSVwally: Goede tip inderdaad, misschien dat dat beter is om zo de route te vervolgen. Opzich zou het kunnen, maar we verblijven bij de oom van mijn vriendin en daar willen we ook graag nog wat leuke dingen mee doen vandaar ons schema zoals hij was. Het vervoer vanuit Laguna Beach doen wij met de auto van haar oom, die hebben wij daar tot onze beschikking.
@Vimo: Ja dat dacht ik ook opzich wel, misschien dat wij het inderdaad kunnen omdraaien zoals PSVwally aangeeft. Grappig dat de routes overeenkomen, we zullen zwaaien!

@Marianne: Vegas zijn we inderdaad al eens geweest, dus vandaar de wat kortere stop. Ook Yosemite zijn we al is geweest, maar we willen sowieso graag de Tioga pas rijden.
@Mrvanilla: Onze vorige ervaringen met Zion zijn erg positief geweest, positiever dan Seqouia/Kings Canyon. Dus vandaar onze keuze voor Zion. Wellicht willen we nog een mooie tocht maken daar!
@PSVwally: Goede tip inderdaad, misschien dat dat beter is om zo de route te vervolgen. Opzich zou het kunnen, maar we verblijven bij de oom van mijn vriendin en daar willen we ook graag nog wat leuke dingen mee doen vandaar ons schema zoals hij was. Het vervoer vanuit Laguna Beach doen wij met de auto van haar oom, die hebben wij daar tot onze beschikking.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Kijk, daarom mijn vraag. Let je hierbij wel op je verzekeringen? Je bent namelijk niet verzekerd als je in zijn auto gaat rijden.Het vervoer vanuit Laguna Beach doen wij met de auto van haar oom, die hebben wij daar tot onze beschikking.
Misschien wel verstandig om even naar te kijken dan!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2374 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 11 Reacties