Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur voor Amerika vragentopic deel 5

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 5

Bericht door ONYX666 »

ik heb het zojuist bij mijn nieuwe prepaid boeking van rentalcars gedaan en daar stond gewoon 0

ik had 2 keer met alamo contact opgenomen en 2 keer ander verhaal. eerste zei dat er een voucher tegenover stond waardoor ik het bedrag moest betalen bij afhalen en bij terugkomst wordt voucher gebruikt. beetje raar verhaal want dan bedaal je dus tijdelijk 2 keer (plus nog eventuele borg).

ander zei dat het deposit was.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Jolanda68
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Jolanda68 »

Ik heb in januari skip the counter ingevuld (Alamo Brits). Ik heb het ook nog even nagekeken, bij ons staat er: " estimated total $ 23,92". Dat is de tolpass die ik erbij gehuurd heb. De rest is al betaald, dus bij ons lijkt het goed te gaan.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

In februari ingevuld en er staat: estimated Total 0,-
Bij payment details staat : a temporary authorisation of up to $ 1,- will be posted to your card. Ook geboekt via Alamo brits en prepaid.
Yass
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Yass »

In juli onze eerste USA roadtrip . Via expedia een wagen gehuurd en bij de reservatie ook het Avis preferred lidnummer ingegeven ( op dit forum gelezen). Bon nu heb ik al veel zitten lezen en lijkt het skip the counter gegeven veel handiger. Waarom zou je überhaupt wel gaan aanschuiven aan die balie? Of kan dat niet. Hoe weet je of je dat kan/mag skippen?
2012 NY
2017 Zuid-West
2018 Noord -West

roadtripsmetkids.wordpress.com
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Als ze hier spreken van Skip the Line, dan gaat het meestal over Alamo car rental. Voor Avis hebben ze iets gelijkaardig genaamd Avis Preferred, maar je zal eens moet inlezen over hoe dat in z'n werk gaat, en als het wel kan als je via een broker huurt.
Anonymous123

Bericht door Anonymous123 »

ONYX666 schreef:vimo had het hier ook al

viewtopic.php?f=30&t=66929&start=20#p1095713

Inderdaad en nog steeds geen duidelijke reden hiervoor!
Geboekt via Alamo Brits, betaald via AMEX kaart, maar uiteindelijk gaf de site aan dat ik nog steeds dat bedrag moest betalen en ik kreeg ook geen duidelijke reactie/antwoord van de customerservice, die zagen ook niet echt waar het fout ging.
Dus tot 2 keer toe de reservering geannuleerd en hun iig een discount gevraagd voor de gemaakte kosten en gekregen.
Lex77
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Lex77 »

Gisteren naar aanleiding van de berichten hier ingechecked en skip the line gedaan bij Alamo (prepaid geboekt via Alamo Brits) en bij mij was het ook USD 0,-.
Afbeelding
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Yass schreef:In juli onze eerste USA roadtrip . Via expedia een wagen gehuurd en bij de reservatie ook het Avis preferred lidnummer ingegeven ( op dit forum gelezen). Bon nu heb ik al veel zitten lezen en lijkt het skip the counter gegeven veel handiger. Waarom zou je überhaupt wel gaan aanschuiven aan die balie? Of kan dat niet. Hoe weet je of je dat kan/mag skippen?
Als het goed is heb je bij je Expedia bevestiging een AVIS reserveringsnummer gekregen. Deze kun je gebruiken om je booking in te zien via avis.COM.Als daar ook een vermelding staat naar je AVIS preferred account dan vermoed ik dat je bij het ophalen direct naar de garage kunt. Je naam zou dan op een bord moeten verschijnen bij de balie met de benodigde info. Dat is hoe ik het begrepen heb, ik heb er nog geen ervaring mee. Ik heb ook via Expedia bij AVIS geboekt maar pas achteraf preferred lid geworden dus voor mij gaat het verhaal niet op helaas.

ps: Ik weet niet of je bij Expedia korting hebt gekregen voor je reservering bij AVIS, maar als je via avis.NL boekt met AWD code J933700 dan gaat er mogelijk 15% van je prijs af. Oh, mogelijk staat er bij je booking op avis.COM al een AWD code vermeld, zou je die willen checken en doorgeven ? Die kan interessant zijn voor anderen. die code J933700 stond bij mijn booking namelijk en anderen hebben daar ook gebruik van kunnen maken :)
El_Guti
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door El_Guti »

Dit als antwoord gekregen van Alamo.

I'm so sorry for any confusion caused with not seeing the pre-payment applied on the "Skip the Counter" option.

To better explain, the pre-payment, has been filled out by our UK Helpdesk providing a Voucher for the amount due.

The only reason this amount would change on arrival, is if you added additional services or equipment.

If not changes are made on arrival, than the payment made will be applied, so no further payments will be collected at the time of pick up.

Having said that, with this payment method selected, the option to "Skip the counter" is not available, but the kiosk service will be operational allowing for a quicker check out.
Afbeelding
El_Guti
Amerika-ontdekker

Bericht door El_Guti »

vimo schreef:
ONYX666 schreef:vimo had het hier ook al

viewtopic.php?f=30&t=66929&start=20#p1095713

Inderdaad en nog steeds geen duidelijke reden hiervoor!
Geboekt via Alamo Brits, betaald via AMEX kaart, maar uiteindelijk gaf de site aan dat ik nog steeds dat bedrag moest betalen en ik kreeg ook geen duidelijke reactie/antwoord van de customerservice, die zagen ook niet echt waar het fout ging.
Dus tot 2 keer toe de reservering geannuleerd en hun iig een discount gevraagd voor de gemaakte kosten en gekregen.
VIMO heb je uiteindelijk nog wel skip the counter kunnen gebruiken via Alamo/Brits?

Wat betreft andere die bij Alamo/Brits hebben gereserveerd. Op welke datum hebben jullie gereserveerd?
Afbeelding
Anonymous123

Ja hoor! Ze roepen dat het niet kan, maar het kan wel! Ook bij mijn andere reservering via Brits waar het wel goed ging, ben ik ook gewoon geaccepteerd voor skip the counter.

Heb t idee dat alle ellende bij de nieuwe Brits site is begonnen.
El_Guti
Amerika-ontdekker

Bericht door El_Guti »

vimo schreef:Ja hoor! Ze roepen dat het niet kan, maar het kan wel! Ook bij mijn andere reservering via Brits waar het wel goed ging, ben ik ook gewoon geaccepteerd voor skip the counter.

Heb t idee dat alle ellende bij de nieuwe Brits site is begonnen.
Dat is mooi om te weten.
Even voor mijn duidlijkheid. Je hebt 2x geannuleerd via Alamo Brits en de derde keer was het bedrag bij 'skip the counter' Due at Pickup; 0 ?
Afbeelding
Anonymous123

Nee 2x geboekt en 2x het probleem dat er stond dat ik het bedrag nog een keer mocht betalen.
Klantenservice kon er ook geen duidelijkheid in geven, dus beide keren na skip the counter geannuleerd.
Andere keer was al maanden geleden; 30 dagen SUV gehuurd voor 750 euries en geen probleem. Net nog gekeken en bedrag staat nog steeds op 0!
El_Guti
Amerika-ontdekker

Bericht door El_Guti »

Dan denk ik dat het inderdaad ook aan de nieuwe site heeft gelegen.

Dan laat het gewoon zo en ga ik geen skip the counter gebruiken en met mijn uitgeprinte correspondentie naar de balie. Want de prijs die ik heb bij Brits heb ik nog nergens anders gevonden. En heb geen zin om meer dan €20,- extra te betalen.

Nu van 28juni tot 22 Juli pickup en aflveren SFO voor 575,18 pond omgerekend naar de koers van toen €680 euro voor een Midsize SUV.
Die heb ik tot nu toe nergens kunnen vinden.
Afbeelding
Lex77
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Lex77 »

El_Guti schreef:Wat betreft andere die bij Alamo/Brits hebben gereserveerd. Op welke datum hebben jullie gereserveerd?
Heb het nagekeken, heb de boeking op 02/02/2017 gemaakt en op 19/04/2017 skip the counter gedaan. Reservering is voor juli 2017.
Afbeelding
Renée76
Amerikakenner

Bericht door Renée76 »

kun je nog annuleren na inchecken en skip the counter activeren?
Anonymous123

Yes you can!
Yass
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Yass »

Als het goed is heb je bij je Expedia bevestiging een AVIS reserveringsnummer gekregen. Deze kun je gebruiken om je booking in te zien via avis.COM.Als daar ook een vermelding staat naar je AVIS preferred account dan vermoed ik dat je bij het ophalen direct naar de garage kunt. Je naam zou dan op een bord moeten verschijnen bij de balie met de benodigde info. Dat is hoe ik het begrepen heb, ik heb er nog geen ervaring mee. Ik heb ook via Expedia bij AVIS geboekt maar pas achteraf preferred lid geworden dus voor mij gaat het verhaal niet op helaas.

ps: Ik weet niet of je bij Expedia korting hebt gekregen voor je reservering bij AVIS, maar als je via avis.NL boekt met AWD code J933700 dan gaat er mogelijk 15% van je prijs af. Oh, mogelijk staat er bij je booking op avis.COM al een AWD code vermeld, zou je die willen checken en doorgeven ? Die kan interessant zijn voor anderen. die code J933700 stond bij mijn booking namelijk en anderen hebben daar ook gebruik van kunnen maken :)
ja ik denk dat er wel korting was bij expedia destijds maar welke code dat weet ik niet, het betrof een korting omdat ik ook een hotel had geboekt
ik heb eens gekeken voor die code op de website van avis zelf maar daar staat enkel : Uw Avis-kortingsnummer (AWD-nummer) is toegepast[/quote]

ter info ik betaal 1047 euro voor een Ford Edge Of vergelijkbare auto uit groep W 3-31 juli
2012 NY
2017 Zuid-West
2018 Noord -West

Yass
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Yass »

Skip the lines and paperwork at most locations, and go straight to your car with Avis Preferred, designed for frequent travelers like you. Simply complete your rental profile in advance, and you'll enjoy faster reservations and rentals, our lowest mileage cars, and special offers[/i][/i]

ok ik denk dat die avis preferred kaart wel goed zal zijn
2012 NY
2017 Zuid-West
2018 Noord -West

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer