Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Kletskous: eerste keer Florida (zomer 2017), tips welkom!
Re: Reis Kletskous: eerste keer Florida (zomer 2017), tips welkom!
Ik heb ook ca. 10-11 maanden vantevoren geboekt. En ik merkte inderdaad óók dat sommige (kennelijk gewilde) villa's al vol waren.
Dus een jaar vantevoren boeken is kennelijk heel normaal.
En inderdaad wat Nijt zegt: veel gasten boeken direct voor het jaar daarna als het goed bevallen is.
Maar dat zie ik ook wel bij geliefde grotere bekende campings in Frankrijk/Italië gebeuren. Wel begrijpelijk, maar ook jammer want veel mensen weten pas veel later wanneer ze vakantie hebben/kunnen opnemen. En zo vis je dan altijd achter het net voor de gewilde locaties.
Dus een jaar vantevoren boeken is kennelijk heel normaal.
En inderdaad wat Nijt zegt: veel gasten boeken direct voor het jaar daarna als het goed bevallen is.
Maar dat zie ik ook wel bij geliefde grotere bekende campings in Frankrijk/Italië gebeuren. Wel begrijpelijk, maar ook jammer want veel mensen weten pas veel later wanneer ze vakantie hebben/kunnen opnemen. En zo vis je dan altijd achter het net voor de gewilde locaties.
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida
2024 : Java & Bali
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
De meeste game rooms zijn in de garage en daar is meestal geen airco.frouke schreef:Hoi, wat houdt de gameroom in van deze villa, want ik zie enkel een pooltafel staan... Ben ook op zoek naar een mooie/betaalbare villa mét zwembad én gameroom (liefst met een PS/tafelvoetbal of iets dergelijks) voor de zomer 2018?asv60 schreef:Ik ken de villa niet maar vind 'm flink aan de prijs.
Zelf ben ik ook op zoek naar een villa en heb de laatste 2 weken zo'n 60 quotes van villa's binnen gekregen.
Daarbij zat ook deze van een villa in Sandy Ridge en is een stuk goedkoper: https://www.ownersdirect.co.uk/accommod ... dium=email
Dus het zal een warme aangelegenheid worden om daar in de zomer spelletjes te doen lijkt me.
Misschien is deze wat voor je: http://www.orlandosunvilla.co.uk
Hier zijn wij een paar keer geweest en deze heeft een uitgebreide game room.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Dat is zeker een mooie villa ook, asv60! Vooral die gamesroom met PlayStation/WII is wel vrij uniek, denk ik. Gaaf hoor.
Onze villa is wel net iets goedkoper, maar zonder PS maar ik ben dik tevreden hoor. Al moet ik het nog gaan ervaren natuurlijk!
Onze villa is wel net iets goedkoper, maar zonder PS maar ik ben dik tevreden hoor. Al moet ik het nog gaan ervaren natuurlijk!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
@asv60: helaas al volgeboekt voor de periode dat wij er zijn...
Maar toch bedankt voor de link!
Mss dat ik maar beter een villa zoek met een gemeenschappelijke gameroom? In de veronderstelling dat deze ruimtes wél over airco beschikken?

Mss dat ik maar beter een villa zoek met een gemeenschappelijke gameroom? In de veronderstelling dat deze ruimtes wél over airco beschikken?
Nee joh, ik denk dat je nog ruim op tijd bent voor zomer 2018 hoor! Er moeten nog genoeg villa's zijn met je wensen.
Al bij onze villa geïnformeerd ? Volgens Micazu is die nog gewoon beschikbaar voor 2018 hoor. Tenzij je em niks vindt natuurlijk. Er staat bij dat gehele huis is voorzien van een centraal geregelde airconditioning.
Al bij onze villa geïnformeerd ? Volgens Micazu is die nog gewoon beschikbaar voor 2018 hoor. Tenzij je em niks vindt natuurlijk. Er staat bij dat gehele huis is voorzien van een centraal geregelde airconditioning.
En op de foto van de gameroom kun je zien dat er ook de warmwater ketel staat. Hou er dus maar rekening mee dat er geen AC is.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Heb je de eigenaresse gemaild? Ze heeft 2 villa'sfrouke schreef:@asv60: helaas al volgeboekt voor de periode dat wij er zijn...Maar toch bedankt voor de link!
![]()
Op gated communities hebben ze soms wel een soort gemeenschappelijke gameroom en een community pool.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
asv60: de villa in jouw link was al volzet en ik heb haar gevraagd of ze mij toevallig een andere gelijkaardige villa kon aanraden, maar daar heb ik geen antwoord meer op gekregen... Weet jij toevallig waar ik de andere villa van deze dame dan terugvinden?
Ps: die villa in Sandy Ridge ziet er ook héél interessant uit maar twijfel of deze niet een beetje uit de richting van alle attracties ligt...? (tja, is voor mij ook een beetje nieuw allemaal en weet niet goed hoe of waar er aan te beginnen...) Ben enkel gewend om motels voor 1 of 2 dagen te boeken via booking ofzo...
Alvast bedankt!
Frouke
Ps: die villa in Sandy Ridge ziet er ook héél interessant uit maar twijfel of deze niet een beetje uit de richting van alle attracties ligt...? (tja, is voor mij ook een beetje nieuw allemaal en weet niet goed hoe of waar er aan te beginnen...) Ben enkel gewend om motels voor 1 of 2 dagen te boeken via booking ofzo...

Alvast bedankt!
Frouke
Laatst gewijzigd door frouke op 26 apr 2017, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Kletskous: de mensen van jullie villa heb ik ook al gecontacteerd en ze (klopt toch dat dit een Ilse is hé?) gingen me tegen november de kalender voor de zomermaanden 2018 doorsturen. Er was idd nog niks ingepland voor die maanden. Ik wacht nog even af wat jullie ervaringen zijn omdat er nog maar 5 recensies terug te vinden zijn over deze villa. Maar ik hoop natuurlijk stiekem dat jullie raaaaaaaaaazend enthousiast terugkomen van deze villa want dat zou het voor mij wat gemakkelijker maken om een keuze te maken hé!! 

Hoi Frouke,
Ja, klopt dat de eigenaresse Ilse heet.
Het huis staat ook op Airbnb en Micazu, waar je ook nog een paar recensies kunt vinden.
https://www.airbnb.nl/rooms/16329341
https://www.micazu.nl/vakantiehuis/vere ... ess-18039/
Ik heb ook geen enkele ervaring met het zelf boeken van villa's dus daarom wilde ik graag in elk geval een Nederlandse verhuurder, zodat de communicatie in elk geval makkelijker was.
En al zoekende, en kijkende naar de prijzen, uiteindelijk voor deze villa gekozen.
Persoonlijk zou ik, als jij ook écht interesse hebt in deze villa, niet willen wachten tot ze je in november pas de beschikbaarheidskalender voor zomer 2018 toestuurt. Vind ik vrij laat namelijk. Op Micazu kun je zien dat er in elk geval nog geen reservering staat.
Ik zou het dan gewoon, tegen een goed vroegboekings-tarief (
) toch gewoon alvast reserveren. En uiteraard kun je onze ervaringen afwachten, maar wij zijn ook pas medio augustus terug en mijn ervaring was toen ik aug/sept ging rondmailen er toch ook al veel (Nederlandse) villa's volzaten.
Dus: wacht niet te lang!
Ja, klopt dat de eigenaresse Ilse heet.
Het huis staat ook op Airbnb en Micazu, waar je ook nog een paar recensies kunt vinden.
https://www.airbnb.nl/rooms/16329341
https://www.micazu.nl/vakantiehuis/vere ... ess-18039/
Ik heb ook geen enkele ervaring met het zelf boeken van villa's dus daarom wilde ik graag in elk geval een Nederlandse verhuurder, zodat de communicatie in elk geval makkelijker was.
En al zoekende, en kijkende naar de prijzen, uiteindelijk voor deze villa gekozen.
Persoonlijk zou ik, als jij ook écht interesse hebt in deze villa, niet willen wachten tot ze je in november pas de beschikbaarheidskalender voor zomer 2018 toestuurt. Vind ik vrij laat namelijk. Op Micazu kun je zien dat er in elk geval nog geen reservering staat.
Ik zou het dan gewoon, tegen een goed vroegboekings-tarief (

Dus: wacht niet te lang!
Grappig eigenlijk dat ze dat villa's noemen. Iets soortgelijks heet in Zuid Frankrijk een huisje met zwembad 

Frouke, als je niet perse een NLse verhuurder wil dan zal je meer dan genoeg keuze hebben als men later dit jaar de beschikbaarheid voor zomer 2018 laat zien. De zomer is echt veel minder druk dan het winterseizoen, de meeste Airbnb huizen in zuid-FL staan gewoon leeg tijdens de zomer.
Inderdaad, de term lijkt vooral te worden gebruikt vanwege het verhuur aspect:eoms schreef:Grappig eigenlijk dat ze dat villa's noemen. Iets soortgelijks heet in Zuid Frankrijk een huisje met zwembad
The term "villa" has grown to encompass many types of dwellings since it’s origination. The term first was used to describe elegant and elaborate homes inhabited by wealthy Romans to escape and relax. Currently, the term is more commonly associated with vacation homes that are similar to a hotel in their amenities, but still resemble a large, luxurious home, typically on a large estate that is well manicured and lavishly decorated.
Link: http://homeguides.sfgate.com/difference ... 94926.html
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13

Kijk maar op Homeway/Belvilla e.d.
Ik persoonlijk associeer het woord "villa" met een gigantisch huis op een enorm landgoed. Niet een (relatief) standaard huis in de suburbs.
Niet dat daar verder wat mis mee is natuurlijk
Niet dat daar verder wat mis mee is natuurlijk

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
@asv60: is de villa in jou link (https://www.ownersdirect.co.uk/accommod ... viewsPage3) interessant qua ligging/uitvalsbasis voor de pretparken volgens jou? (Ik lees dat jullie al wat ervaring hebben met het boeken van huizen/villa's...)?
Vanuit welke richting heb je trouwens het meeste kans op files en druk verkeer als je veel pretparken etc wil bezoeken, m.a.w. wat is de meest rustige kant om een villa te boeken als je niet te veel in de file wil staan bij uitstapjes?
Groetjes,
Frouke
Vanuit welke richting heb je trouwens het meeste kans op files en druk verkeer als je veel pretparken etc wil bezoeken, m.a.w. wat is de meest rustige kant om een villa te boeken als je niet te veel in de file wil staan bij uitstapjes?
Groetjes,
Frouke
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Volgens mij hebben ze daar het woord 'Mansion' voor uitgevondenSemJes schreef:Ik persoonlijk associeer het woord "villa" met een gigantisch huis op een enorm landgoed. Niet een (relatief) standaard huis in de suburbs.

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
We willen toch graag wat dollars bij ons hebben voor we vertrekken. Blijkt dat we dit niet meer via onze bank kunnen aanvragen en ophalen. Nog geen halfjaar geleden kon het wél.
Dat moet tegenwoordig via GWK Travelex kantoren en die zitten alleen maar in grote plaatsen, minimaal een halfuur rijden van ons vandaan. Wat een slechte service zeg.
Echt balen.
Dat moet tegenwoordig via GWK Travelex kantoren en die zitten alleen maar in grote plaatsen, minimaal een halfuur rijden van ons vandaan. Wat een slechte service zeg.
Echt balen.
Of je bestelt 't online en haalt 't op Schiphol op.
We vliegen vanaf Düsseldorf
hahaha

Gewoon pinnen op het vliegveld waar je aankomt. En het heet een ATM.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3727 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 23 Reacties