Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel in Seattle en Portland
Hotel in Seattle en Portland
Ik ben op zoek naar een hotel of B&B in Seattle (6-8 juni) en Portland (11-13 juni). Nu vind ik het moeilijk om in te schatten wat een goede uitvalsbasis is. Daarnaast moet het ook nog betaalbaar zijn.
Wat zijn de beste buurten om een hotel/B&B te zoeken? Ik hoor graag jullie suggesties.
Wat zijn de beste buurten om een hotel/B&B te zoeken? Ik hoor graag jullie suggesties.
Groeten, Tessah
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Hotel in Seattle en Portland
Misschien doe je ideeën op uit de beoordelingen, die door de forumleden zijn gegeven:
Seattle: https://beoordelingen.allesamerika.com/ ... e&staat=WA
Portland: https://beoordelingen.allesamerika.com/ ... d&staat=OR
Seattle: https://beoordelingen.allesamerika.com/ ... e&staat=WA
Portland: https://beoordelingen.allesamerika.com/ ... d&staat=OR
Daar had ik al wel gekeken, maar daar werd ik nog niet heel veel wijzer van. Er staan niet heel veel reviews, dus ik hoop via deze weg iets meer ervaringen/tips te krijgen.
Groeten, Tessah
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zaten in Seattle in de University Inn. Dat beviel goed. Onze ervaring. stamt alweer van 2006 dus voor het hotel zegt dat niet zoveel misschien maar wij vonden de buurt heel prettig. Wij namen de bus naar het centrum.
Marianne
Marianne
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
In Seattle zaten wij vorig jaar in de Travelodge at Space Needle. Op wandel afstand van Space Needle, Chihuly en EMP museum en van de monorail.
In Portland zaten we buiten de stad in Tigard.
Groetjes,
Ingrid
In Portland zaten we buiten de stad in Tigard.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
- theborgh
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij zitten in beide steden in een AirBnB, Portland (27-30 mei) en Seattle (7-10 juni).
Wie weet wat er nog te krijgen is. Zitten beide keren vlakbij bushalte voor naar het centrum te gaan.
Wie weet wat er nog te krijgen is. Zitten beide keren vlakbij bushalte voor naar het centrum te gaan.
Voor Seattle: AAE Hostel Seattle. Dan verblijf je in het Best Western aan Denny Way vlakbij de Space Needle voor de helft van het geld dat je bij Best Western zelf betaalt. Wij vonden het echt ideaal!
Portland is best een dure stad. Wij zaten in het University Place Hotel, vlakbij het trammetje dat naar het centrum gaat.
Portland is best een dure stad. Wij zaten in het University Place Hotel, vlakbij het trammetje dat naar het centrum gaat.
Portland: Best Western Inn At The Meadows.
Vlakbij OV en zo binnen 15 minuten de stad in.
Seattle: Residence Inn by Marriott Seattle South/Tukwila
Niet echt in Seattle maar in een voorstad, wel dichtbij een station waar de Sounder stopt. Ook binnen half uur stonden we op het station in het centrum. We hadden ook maar 1 volle dag in Seattle, deze reis hoefde we ook maar 1x te maken.
Vlakbij OV en zo binnen 15 minuten de stad in.
Seattle: Residence Inn by Marriott Seattle South/Tukwila
Niet echt in Seattle maar in een voorstad, wel dichtbij een station waar de Sounder stopt. Ook binnen half uur stonden we op het station in het centrum. We hadden ook maar 1 volle dag in Seattle, deze reis hoefde we ook maar 1x te maken.
Bedankt voor alle tips! In Portland heb ik inmiddels de Best Western Inn at the Meadows geboekt.
Een geschikt hotel in Seattle vinden blijft moeilijk. De prijzen zijn erg hoog als we daar zijn. Zo is de Residence Inn by Marriott Seattle South/Tukwila voor onze dagen €348 per nacht... Nu zit er wel een Cheesecake Factory vlakbij, maar dan nog vind ik het erg duur
Als ik zoek op AAE Hostel Seattle kom ik uit bij The Loyal Inn Seattle met een bedrag per nacht van meer dan €300. Dat gaat 'm dus ook niet worden...
Airbnb ben ik nu aan het bekijken. Al vind ik het best moeilijk inschatten wat goede buurten zijn om te overnachten.
Kortom: Een overnachtingsplek vinden in Seattle is nog even een uitdaging!
Een geschikt hotel in Seattle vinden blijft moeilijk. De prijzen zijn erg hoog als we daar zijn. Zo is de Residence Inn by Marriott Seattle South/Tukwila voor onze dagen €348 per nacht... Nu zit er wel een Cheesecake Factory vlakbij, maar dan nog vind ik het erg duur

Als ik zoek op AAE Hostel Seattle kom ik uit bij The Loyal Inn Seattle met een bedrag per nacht van meer dan €300. Dat gaat 'm dus ook niet worden...
Airbnb ben ik nu aan het bekijken. Al vind ik het best moeilijk inschatten wat goede buurten zijn om te overnachten.
Kortom: Een overnachtingsplek vinden in Seattle is nog even een uitdaging!
Groeten, Tessah
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je iets op het oog hebt, laat maar weten waar het in Seattle is. Dan kan ik je laten weten wat voor buurt het is. Over het algemeen geldt dat alles boven Lake Union prima wijken zijn, maar ik kan je wel nadere details geven.Tessah schreef:Airbnb ben ik nu aan het bekijken. Al vind ik het best moeilijk inschatten wat goede buurten zijn om te overnachten.
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Zo duur was dat hotel in Seattle bij ons niet. 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Zelf nog niet geweest maar mn neef woont in Seattle en verhuurt zn kelderverdieping via airbnb. Ziet er mooi uit.
https://nl.airbnb.com/rooms/13908739
https://nl.airbnb.com/rooms/13908739
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Babarage, waar woont jouw neef dan precies? Dat moet bij mij om de hoek zijn, aangezien ik ook in Bryant woon. Dit is inderdaad een zeer prettige wijk om te vertoeven. En $70 per nacht is heel goedkoop.
Ron (in Seattle, WA)
=======
=======
@Hinko: ik had al zo'n vermoeden dat je er niet zo veel voor had betaald 
@barbarage: de airbnb van je neef ziet er prima uit, maar is volgens de kalender helaas niet meer te boeken. Ik ga nog eens verder kijken in die omgeving.
@duth_in_seattle: hoe zit het in dat gebied qua OV? Ik zie dat je nog een aardig stuk van de light rail zit. Kun je daar vlakbij parkeren? Ik kan er online redelijk weinig over vinden tot nu toe. Of is de bus een goed alternatief? Of kun je ook makkelijk met de auto naar downtown Seattle en daar parkeren?

@barbarage: de airbnb van je neef ziet er prima uit, maar is volgens de kalender helaas niet meer te boeken. Ik ga nog eens verder kijken in die omgeving.
@duth_in_seattle: hoe zit het in dat gebied qua OV? Ik zie dat je nog een aardig stuk van de light rail zit. Kun je daar vlakbij parkeren? Ik kan er online redelijk weinig over vinden tot nu toe. Of is de bus een goed alternatief? Of kun je ook makkelijk met de auto naar downtown Seattle en daar parkeren?
Groeten, Tessah
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat wil je betalen? Heb je naar mijn suggestie gekeken?
Marianne
Marianne
Tessah schreef:Als ik zoek op AAE Hostel Seattle kom ik uit bij The Loyal Inn Seattle met een bedrag per nacht van meer dan €300. Dat gaat 'm dus ook niet worden...

@Marianne: ik hoop voor max €150 per nacht iets te vinden. Seattle University Inn is ruim €200 per nacht.
Groeten, Tessah
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
In Portland hadden we de Best Western Pony soldier inn. Aan de luchthaven. Mooi hotel, goed onderhouden, vriendelijk personeel en grote kamers. Met een vrij groot zwembad. Heel gemakkelijk met een tram naar het centrum en terug met een halte vlakbij het hotel. Vlabij snelweg richting Columbia gorge.
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het lightrail-station is bij Husky Stadium. Daar kun je parkeren, maar je betaalt daar wel voor m.u.v. zaterdagmiddag en zondag de hele dag. Wij gaan op zondag regelmatig naar Seattle Center met de lightrail: gratis parkeren bij Husky Stadium, uitstappen in Westlake en dan de monorail naar Seattle Center. Onze meisjes vinden dat prachtig. Je zou de auto ook gratis bij University Village kunnen parkeren en dan vandaaruit naar het lightrail-station kunnen lopen, maar dat mag officieel niet en je zou daar in principe een bekeuring voor kunnen krijgen, al is dit natuurlijk moeilijk te controleren.Tessah schreef:@duth_in_seattle: hoe zit het in dat gebied qua OV? Ik zie dat je nog een aardig stuk van de light rail zit. Kun je daar vlakbij parkeren? Ik kan er online redelijk weinig over vinden tot nu toe. Of is de bus een goed alternatief? Of kun je ook makkelijk met de auto naar downtown Seattle en daar parkeren?
Er zijn legio busverbindingen naar downtown en Seattle Center. Met de auto rijden en gewoon ergens parkeren is natuurlijk altijd een optie, maar je betaalt er wel voor. Dat geeft je natuurlijk wel de meeste flexibiliteit.
--Ron
Ron (in Seattle, WA)
=======
=======
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-