Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Marchien1977: hulp voor reis door Florida, juli 2016 met 2 kinderen.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
chippie777
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Re: hulp voor reis door Florida, juli 2016 met 2 kinderen

Bericht door chippie777 »

Route ziet er niet verkeerd uit. Heel verstandig om een villa te nemen, daar ga je geen spijt van krijgen. Afhankelijk van hoe laat je aankomt kun je bepalen of je de huurauto gelijk ophaalt of niet. Wij zijn twee keer laat aangekomen op Atlanta en toen hebben wij de auto de volgende dag opgehaald. Maar zijn ook twee keer ergens in de middag aangekomen en toen gelijk de huurauto opgehaald.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
Biekie
Amerika-ontdekker

Bericht door Biekie »

Marchien1977 schreef:En de Disney Tickets, gewoon aan de kassa aldaar kopen? Of is er nog een manier om wat voordeliger uit te zijn...?
Volgens mij heb ik nog geen reactie gezien op je vraag met betrekking tot het kopen van de de disneytickets. Ik denk dat het wel handig is om deze van te voren te kopen. Dan hoef je terplekke niet meer voor de kassa in de rij te gaan staan. Als je meer dan één dag gaat, hebben ze op deze sites vaak leuke aanbiedingen: undercovertourist.com en attraktionticketsdirect.de.
Ik wens je veel voorpret- en vakantieplezier, maar dat zal ongetwijfeld goedkomen. Wij hebben in ieder geval genoten van de tijd die wij afgelopen zomer in o.a. Florida hebben doorgebracht, misschien heb je nog wat aan ons verslag: http://biancadekkers2015oostusa.blogspot.nl/.
San & Ien
Amerikafan

Bericht door San & Ien »

Hoi Marchien,

Ik ben eindelijk een beetje bijgelezen en zie dat je al heel veel goede tips hebt gekregen! Wij huurden de auto de afgelopen twee keer via de zoekmachine hier op de site en dat was prima. We kregen hem vol en schoon mee en mochten hem leeg en vies weer inleveren.

Wij vonden de weg langs/over de keys stiekem best wel heel erg saai, dus ik raad aan om zo min mogelijk heen en weer te rijden daar. Dus vanuit Islamorada niet naar Pennekamp terug bijvoorbeeld.

De everglades zou ik verschuiven naar de dag dat je de Keys verlaat. En misschien twee nachten Key West en 1 op Islamorada. In verschillende verslagen lees ik dat fietsen in Key West helemaal geweldig moet zijn, er is daar ook een soort poezenhuis, lijkt me ook wel wat voor jullie.

Wil je ook naar een van de waterparken in Orlando?

Intussen zijn wij erachter dat we liever slapen in een motel met parkeerplaatsjes voor de deur, dan in een groot hotel, dit in verband met het heen en weer lopen met je spullen. Ik had natuurlijk een waterdicht systeem bedacht om te voorkomen dat we steeds terug zouden moeten naar de auto, maar in de praktijk kwam daar niks van terecht.

X-Ina
2010 - camper California-Nevada-Utah-Arizona - verslag *** 2012 - camper van Nevada-Utah-Colorado - verslag *** 2013 - auto en villa in Orlando, Florida - verslag *** 2014 - auto en trailer op Key Largo, Florida verslag ***
2015 - auto Washington-Oregon-California-Nevada verslag
Marchien1977
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marchien1977 »

Hee Ina!

Ik lees wel meer dat die weg saai is inderdaad. Maar overnachten op de keys zelf is wel leuk?
Indrukwekkend en mooi of 2 overnachtingen op Key West en dan snel richting golf kust met misschien extra overnachtingen in Naples en vanuit daar de Everglades bezoeken?

Dat fietsen spreekt me ook erg aan trouwens!

Waterparken in Orlando heb ik zo geen tijd voor.
Hetzelfde met Disney, zou wel meer dagen willen (relatief ook veel goedkopere kaartjes dan en zou graag de verschillende Disneyparken bekijken) maar daar moet ik dan weer andere dingen voor opofferen (strand/natuur) en eigenlijk lijkt me dat het mooiste van Florida, die stranden.
We twijfelen ook nog over Universal Studio's, vooral na jouw verslag van het Harry Potter gedeelte (lijkt me echt zo geweldig!!), maar daar zijn de kinderen denk ik nog wat klein voor, hebben allebei Harry Potter nog nooit gezien bijvoorbeeld.

Ik puzzel nog even verder.

xxx
marfre1970
Amerika-ontdekker

Bericht door marfre1970 »

hoi Marchien, tickets voor pretparken hebben wij van te voren besteld via http://www.attractionticketsdirect.de/. Prima geregeld en snel in huis. Scheelde ook wel iets in de prijs aan de kassa zelf. W.b.t. bezoek Everglades: wij hebben deze bezocht na 2 nachten Key West en op de route naar Naples. Wat ook leuk om te doen is op de Keys is het Dolphin Research Center bezoeken op Marathon. Wij hebben zijn hier in het water geweest met dolfijnen. Van te voren al geboekt. :thumbup:
1998: New York
2014: New York
2015: rondreis Florida en New York
2018: rondreis Californië
2020: rondreis Oregon - Canada
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

De weg naar de Keys saai? Ik weet niet of sommige mensen met hun ogen dicht rijden, maar ik vind die weg alles behalve saai. Wij hebben hem afgelopen week voor de 5e keer (heen en weer dus 10 x) gereden en ik geniet er iedere keer meer van.
Misschien dat kinderen hem saai vinden omdat zij de schoonheid ervan niet zien, dat kan ik me dan weer wel voorstellen.
Key West is zeker leuk voor een verblijf.
Omdat wij inmiddels ook al 4 x in de Everglades geweest zijn, zijn imo de volgende dingen een must: de Anhinga trail, fietstocht bij Shark Valley, loop Road en een Airboatride bij Everglades City.
Die alle vier op 1 dag is imo niet mogelijk op doorreis van Key West naar Naples. Ik zou daarom 1 overnachting in Homestead plannen. Dan kun je de Anhingatrail op dag 1 plannen en de rest tussen Homestead en Naples.
Carolena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Carolena »

marfre1970 schreef:hoi Marchien, tickets voor pretparken hebben wij van te voren besteld via http://www.attractionticketsdirect.de/. Prima geregeld en snel in huis. Scheelde ook wel iets in de prijs aan de kassa zelf. W.b.t. bezoek Everglades: wij hebben deze bezocht na 2 nachten Key West en op de route naar Naples. Wat ook leuk om te doen is op de Keys is het Dolphin Research Center bezoeken op Marathon. Wij hebben zijn hier in het water geweest met dolfijnen. Van te voren al geboekt. :thumbup:
Hoe lang van te voren hebben jullie het zwemmen met dolfijnen vastgelegd? :)
marfre1970
Amerika-ontdekker

Bericht door marfre1970 »

Hoi dat heb ik wel een
paar weken voor vertrek geboekt .
1998: New York
2014: New York
2015: rondreis Florida en New York
2018: rondreis Californië
2020: rondreis Oregon - Canada