Dus wil toch eens vergelijken met motels. Ben in een ver verleden ook (2 keer) in Amerika geweest en toen dus met auto en motels. Maar dat waren prijzen van 20 - 30 dollar. En dan zaten we toch ook regelmatig in Best Western of Travelodge etc. Alleen rondom de nationale parken (wel ander gebied) wat duurder maar niet extreem. Echter, als ik nu op websites kijk dan zie ik zelfs bij de goedkoopste motels (motel 6 en super

1 persoon op dit forum schreef dat zij met 3 personen en ik geloof 24 dagen reizen zou uitkomen op 11.000 euro/ dollar (?). Zij had het ook over motelprijzen van gemiddeld 149 euro. Daar werd door andere forumleden op gereageerd met vooral de opmerking dat het veel goedkoper kan maar dan ging het (bleek uit de teksten) wel om een ander seizoen en/ of over een ander gebied of mensen gingen met 2 personen.
Dus, klopt het dat ik moet rekenen met 100 euro (dubbele voor parken als Grand canyon en Yosemite etc.) per nacht of heb ik het echt mis. Ik ben op dit forum al erg goed geholpen met van alles en nog wat dus bij voorbaat al mijn dank voor jullie reacties!!