Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Niet mogelijk overnachting in Yosemite te boeken?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Niet mogelijk overnachting in Yosemite te boeken?
De website heeft goed gewerkt, en als je de datum anders ingeeft werkt het nog steeds. De site voor Wahweap heeft hetzelfde probleem, dus het staat naar mijn idee los van de discussie met Xanterra.
Bellen is zeker een oplossing, maar het is toch wel prettiger als je zelf wat kunt spelen met data, prijzen en verschillende accommodaties - zeker omdat de prijzen ook nergens vermeld staan.
Marianne
Bellen is zeker een oplossing, maar het is toch wel prettiger als je zelf wat kunt spelen met data, prijzen en verschillende accommodaties - zeker omdat de prijzen ook nergens vermeld staan.
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het probleem is nog niet opgelost. Ze werken er nog steeds aan. "Thank you for your email. I am very sorry that the issues with the website are still occurring. I do know we are working diligently to get that resolved." aldus het antwoord wat we gisteren kregen op een mailtje uit maart.
Duurt allemaal wel verschrikkelijk lang. Hoe moeilijk kan het zijn?
Martin
Duurt allemaal wel verschrikkelijk lang. Hoe moeilijk kan het zijn?
Martin
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ze hebben het gemaakt. Het heeft even geduurd, maar je kan dus nu weer gewoon online boeken.
Martin

Martin
Wij hebben nig steeds problemen met de site, ik wil graag van 28 juli op 29 juli 1 nacht erbij boeken maar ik kom er met de site gewoon niet door. Deze week gad de site limited availabilty maar als ik dan doorklik dan geeft die aan dat hij geen prijzen kan geven. We hebben via facebook een bericht gestuurd en men gaf aan dat de problemen opgelost waren en dat er nu geen plek was maar dat er regelmatig annuleringen binnen kwamne. Alleen ik kom er met de site niet uit. Zijn er nog meer mensen die problemen hebben?
Ik heb dezelfde problemen, ondanks een mail afgelopen week dat het nu mogelijk moet zijn om te boeken en waarin aangegeven staat wat er beschikbaar is (Thank you for your email. We are delighted that you are interested in spending your vacation with us! We are sorry for the issues you have had with reserving online. The issue has now been resolved and you should be able to make your reservations online. There is one cabin available at Half Dome Village on August 8th with two double beds that can accommodate 4 people, and does not have a private bathroom inside. There are no Stoneman rooms available or any cabins with a private bathroom. If you have any additional questions or require immediate assistance, please give us a call directly at the number listed below. Our agents are available from 7am-7pm AZ time, 7 days a week, to help you with your reservation needs.) lukt het niet om te boeken. Ik heb inmiddels een alternatief geboekt buiten het park: The Inn at Sugar Pine Ranch in Groveland
Weet iemand wanneer je kunt reserveren voor het 2018 seizoen?
Vroeger, uhm, was het vanaf 365 dagen.
Dit lijkt nu niet zo te zijn, tenminste voor de maand april 2018 is het nog niet mogelijk.
Heb wel een email gestuurd maar nog geen reactie en op de site zelf zie ik ook niks.
Vroeger, uhm, was het vanaf 365 dagen.
Dit lijkt nu niet zo te zijn, tenminste voor de maand april 2018 is het nog niet mogelijk.
Heb wel een email gestuurd maar nog geen reactie en op de site zelf zie ik ook niks.

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb eens op tripadvisor gekeken en vond dit topic.
Ook hier de bekende problemen met de datum, maar blijkbaar is het nog steeds een jaar van te voren.
@Renée en mhagman: kan het niet zijn dat er niets meer vrij is op de datum dat jullie kijken? Of gaat er iets anders mis?
Als je hoort of ziet dat er iets vrij is moet je meteen boeken, het gaat heel snel.
Marianne
Ook hier de bekende problemen met de datum, maar blijkbaar is het nog steeds een jaar van te voren.
@Renée en mhagman: kan het niet zijn dat er niets meer vrij is op de datum dat jullie kijken? Of gaat er iets anders mis?
Als je hoort of ziet dat er iets vrij is moet je meteen boeken, het gaat heel snel.
Marianne
Aw ja, het lukt nu beter. Bedankt.
Als we gaan is het pas voor juni maar wat is het duur geworden zeg

Als we gaan is het pas voor juni maar wat is het duur geworden zeg

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zie niet veel verschil, 134 voor een tent in Half Dome Village. Dat is dezelfde prijs als dit jaar dacht ik.
Marianne
Marianne
Bedoel meer mijn laatste keer, 2012.
Stoneman vs de cabins die toen stonden. 252 vs 171 dollar destijds. Maar het zijn ook niet meer dezelfde cabins toch?

Stoneman vs de cabins die toen stonden. 252 vs 171 dollar destijds. Maar het zijn ook niet meer dezelfde cabins toch?
Marianne, ik weet dus niet of er geen plek is of dat het aan de site ligt. De kalender geeft drie mogelijkheden: wit betekent vol, lichtblauw beperkt beschikbaar Rn blauw is beschikbaar .
Als ik op een blauwe datum klik dan kan ik boeken maar als ik op een lichtblauwe datum klik dan geeft die de melding were unable to provide you with rates....
Terwijl naar mijn idee beperkte beschikbaarheid ook beschikbaarheid is
Als ik op een blauwe datum klik dan kan ik boeken maar als ik op een lichtblauwe datum klik dan geeft die de melding were unable to provide you with rates....
Terwijl naar mijn idee beperkte beschikbaarheid ook beschikbaarheid is
Handmatig de data veranderen volgens de juiste datumnotatie, bijvoorbeeld 1 april 2018 = 04/01/2018
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Stoneman Room is iets heel anders dan de cabins. Het zijn kamers in een groot gebouw. Ruimer, iets luxer en inderdaad veel duurder. Er zijn er maar een paar. Het is het gebouw vlak bij de bushalte.Hinko schreef:Bedoel meer mijn laatste keer, 2012.![]()
Marianne
Die oude cabins zijn weg zeker? Toen wij erin sliepen waren er wel wat dingetjes die aan vervanging toe waren zeg maar
Nja ik zal in juni iets reserveren voor 2018. Wellicht gaan we volgend jaar weer terug naar Yosemite

Nja ik zal in juni iets reserveren voor 2018. Wellicht gaan we volgend jaar weer terug naar Yosemite

Wij sliepen vorig jaar in een cabin in Half Dome Village (als je die bedoelt tenminste), met bad en 2 tweepersoonsbedden. Ik had er niks op aan te merken (behalve de prijs
). Alles was schoon, mooie badkamer en goed gelegen. Ik zou zo weer boeken!

2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
Het is me gisteravond eindelijk gelukt een extra nacht yosemite erbij te boeken. We hebben nu dus 1 nacht half dome village en dan nog twee nachten housekeeping camp.
We hebben een heated tent, hebben deze nou electriciteit of niet. Dat is me niet helemaal duidelijk. Ik lees officieel niet maar dat er een aansluiting voor de verwarming is en dat je die kunt gebruiken.
We hebben een heated tent, hebben deze nou electriciteit of niet. Dat is me niet helemaal duidelijk. Ik lees officieel niet maar dat er een aansluiting voor de verwarming is en dat je die kunt gebruiken.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mooi dat het gelukt is! Wij hadden twee jaar geleden ook een heated tent. Daar heb je inderdaad een stopcontact.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 3657 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger