Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke outlet in de buurt van SF
Welke outlet in de buurt van SF
Op de dag dat we van san francisco naar sequioa rijden willen we onderweg bij een outlet stoppen om wat extra spullen te kopen. Sandalen voor de kinderen en voor ons etc. Nu ben ik de enige die van winkelen houdt dus dat wordt kijken, kopen en wegwezen
. Een grote outlet is dus niet nodig. Welke outlet is dan het beste om te stoppen?

- laguna62
- Amerikafan
- Partner van: Lyan
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Re: Welke outlet in de buurt van SF
Hoi,
Weet je route niet,maar volgens mij kun je het beste de Outlet van Gilroy bezoeken,als je toch van plan bent richting Sequoia te gaan.
Albert.
Weet je route niet,maar volgens mij kun je het beste de Outlet van Gilroy bezoeken,als je toch van plan bent richting Sequoia te gaan.
Albert.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Dat was mijn idee ook maar ik weet niet hoe het van daar is om naar het westen te komen. De 130 was vorige week afgesloten vanwege landslides, ik weet niet hoe de 152 eruit ziet. De 84 is overigens ook af en aan afgesloten vanwege slides, gisteren mocht ik halverwege omdraaien 

The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
Je kunt inderdaad die in Gilroy pakken of die in Livemore (die wordt ook wel San Francisco Premium Outlet genoemd). Beide liggen redelijk op de route van SF naar Sequoia.
Als het alleen om schoenen gaat zou je ook kunnen stoppen bij bijvoorbeeld een Target. Die hebben ze zowat overal.
Als het alleen om schoenen gaat zou je ook kunnen stoppen bij bijvoorbeeld een Target. Die hebben ze zowat overal.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Waarom zou je alleen voor sandalen naar een outlet.
Die tijd kun je beter aan mooiere dingen besteden.
On liñe Zalando heeft ze toch ook ......
Die tijd kun je beter aan mooiere dingen besteden.
On liñe Zalando heeft ze toch ook ......

In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
Bagagebesparing. We willen allemaal wandelschoenen, sneakers en sandalen bij ons hebben . Dat zijn 12 paar schoenen in totaal. Ik was me aan het bedenken dat ik een deel daarvan beter daar kan kopen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Ik stel me ook wel de vraag of je hiervoor naar een outlet moet ? Moeten dit "merken" zijn. In Walmart, Target, of andere schoenwinkels vind je denk ik ook wel wat je zoekt. Een mall kan ook een oplossing bieden.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
Afgelopen oktober ben ik vanuit Sequoia terug naar SF naar Livermore SF Premium Outlets geweest. Ik vond het daar een winkelfeestje 
Het ligt direct langs de snelweg (580).
Wij zijn de dag erna naar Great Mall in Malpitas geweest, ook een hele grote en mooie outlet mall. Die ligt net iets ten noorden van San Jose.

Het ligt direct langs de snelweg (580).
Wij zijn de dag erna naar Great Mall in Malpitas geweest, ook een hele grote en mooie outlet mall. Die ligt net iets ten noorden van San Jose.
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat klinkt veel maar dat is pp 3 paar. Eén paar draag je, dus per persoon 2 paar in de koffer/tas. Dat is niet veel.Renée76 schreef:Bagagebesparing. We willen allemaal wandelschoenen, sneakers en sandalen bij ons hebben . Dat zijn 12 paar schoenen in totaal. Ik was me aan het bedenken dat ik een deel daarvan beter daar kan kopen.
Marianne
Renée76 schreef:Bagagebesparing.
Gaan ze niet mee terug dan? Ik zou in dit geval geen paar uur opofferen aan naar een outlet gaan zodat je op alleen de heenweg een beetje ruimte bespaart...
Wandelschoenen nemen meeste plaats in dus die kan je best aandoen in vliegtuig.
En als je dan toch wilt besparen op bagageruimte dan zou ik aanraden om met een (deels) lege koffer/tas te vertrekken en veel meer dan alleen sandalen daar aan te schaffen. (Merk)kleding is zoveel goedkoper daar.
En als je dan toch wilt besparen op bagageruimte dan zou ik aanraden om met een (deels) lege koffer/tas te vertrekken en veel meer dan alleen sandalen daar aan te schaffen. (Merk)kleding is zoveel goedkoper daar.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Mijn broer woont in Livermore en ik zou dus die shoppingmall pakken. Aangezien 30% van mijn zoontjes garderobe daar vandaan komt
... weet ik dat ze daar hele leuke kleding hebben (schoonzus shopt graag voor mijn zoontje en broer lief komt regelt voor zijn werk naar Europa en neemt dan weer een pakketje mee)
We zijn er zelf nooit geweest, maar dat gaat over een dikke week veranderen als we zelf die kant op vertrekken.

We zijn er zelf nooit geweest, maar dat gaat over een dikke week veranderen als we zelf die kant op vertrekken.
we kijken effe. eens zien of we alles in de koffers krijgen. mocht dat zo zijn dan nemen we alles mee en dan kunnen we de outlets overslaan
Maakt het ook nog uit of je in las vegas of san fran / la gaat qua tax en collectie?
Bijvoorbeeld dat ze in san fran wel lange mouwen verkopen en in las vegas niet.
Bijvoorbeeld dat ze in san fran wel lange mouwen verkopen en in las vegas niet.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij hebben vorige week veel betere deals gevonden bij Macy's dan in de outlet winkels. 65% tot 80% korting op kleding, juwelen en andere.
Veel winkels in de Outlets deden 20 tot 30% extra voor moederdag.
Veel winkels in de Outlets deden 20 tot 30% extra voor moederdag.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht