Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ontbijttips New york met 2 volw en 2 kids 14+16

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
cgravenstijn
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

ontbijttips New york met 2 volw en 2 kids 14+16

Bericht door cgravenstijn »

We verblijven deze zomer in Manhatten, ik zoek wat leuke ontbijt adressen en voor diner.
Je kan natuurlijk overal eten, maar diverse zijn aardig prijzig. Dus ik zoek een combinatie lekker ontbijten of avond eten tegen betaalbare prijs.
Had begrepen dat bij Times Square zowieso duur is.
Weet heeft voor mij leuke eet adresjes? Hoor het graag.
winterpark
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: ontbijttips New york met 2 volw en 2 kids 14+16

Bericht door winterpark »

Het allerallerallerlekkerste/beste ontbijt dat ik in New York heb gegeten, was bij Five Leaves! Daar halen Amsterdamse ontbijtrestaurantjes hun mosterd, zeg maar ;-) Vooral de pancakes zijn echt to die for. Vaak wel druk dus volgens mij is serveren handig, zit in Brooklyn/Greenpoint. Prijs valt mee. Wat ik ook altijd lekker vind is even naar Wholefoods voor lunch en avondeten, die hebben een buffet a la Harry Potter waar je een bakje kunt afwegen, niet normaal zo lekker.
Annemiek94
Amerika-ontdekker

Bericht door Annemiek94 »

Wij aten vaak gewoon bij diners. Smaakt prima, niet te duur. Daarnaast als je wilt free refills van je sapje en koffie. We zaten met ons hotel in de Upper West Side, vooral veel aan Amsterdam Avenue bij diners ontbeten.

Eten bij Wholefoods halen vond ik trouwens zeer overrated. Wellicht dat het in andere steden anders is, maar in New York was 't alsnog aardig aan de prijs en we hebben meer dan de helft weggegooid. Vieze droge kip, bah. Kun je mijn inziens beter naar een diner o.i.d. gaan.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Een diner is inderdaad een prima optie. Zelf heb ik indertijd tijdens de reis met mijn neef (mijn eerste volwassen bezoek aan de stad) elke dag bij de MacDonalds ontbeten, en eerlijk is eerlijk, ik vond het heel niet slecht.
Overigens is het wel handig als je aangeeft waar in ManhattAn jullie zitten, want dat scheelt toch ook wel ...

Met mijn nicht eens ge-ontbijt in een Moonstruck diner en dat vonden we leuk. Onze laatste trip hielden we ons aan (vanwege het wifi) Starbucks en bij McGregors ... die zaten beiden bij ons om de hoek.
Maak je vooral niet ongerust over dit soort dingen, dat wijst zich allemaal vanzelf ... er is zoooooveel keuze in New York City, dit hoef je echt niet van tevoren te plannen :D

Neem Ellen's stardust ook een keertje mee.
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
tomaat85
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door tomaat85 »

Het is wel een beetje afhankelijk wat nu je grootste wens/eis is...goedkoop (in alle redelijkheid) of juist een beleving of een middenweg, alles kan, maar het barst werkelijk van de plekken waar je goed kan ontbijten. Veel Deli's met echt een fors aanbod en een goede balans in prijs en kwaliteit. Of google dit maar eens, "le pain quotidien nyc". Een keten waar we met veel plezier komen. Uiteraard allemaal we een beetje afhankelijk waar je hotel is. Geef het adres van je hotel maar op in google en dan in de buurt zoeken naar "deli", "breakfast" oid. Enne, bestel ook eens eggs on a roll. Anyway Meyem zegt het ook al.....gaat helemaal goed komen :wink: Heel veel plezier gewenst met en in NY :D
Grote Amerika fan
Bianca Stripes&Stars
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bianca Stripes&Stars »

Toen ik in New York was vond ik het altijd leuk om als ontbijt ergens een broodje te halen en dit dan op te eten in Central Park :D
Of een ander park, kan natuurlijk ook. Lekker mensen en eekhoorntjes kijken.
Ik vind ketens zoals Applebees en TGI Fridays prima voor een diner. Veel keus en leuke inrichting. Misschien heb je nog iets aan mijn blog: http://www.stripesandstars.nl/gratis-et ... n-amerika/
Reis mee door de USA! Blogs, tips, tricks en info! http://www.Stripesandstars.nl
nessaam
Amerika-ontdekker

Bericht door nessaam »

Persoonlijk ben ik erg fan van deze toko:
https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_R ... _York.html
cgravenstijn
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door cgravenstijn »

Bedankt voor de leuke eet tips allemaal, :thumbup: We laten het zeker op ons af komen en ga niet teveel plannen :D . Ook de blog erg leuk om te lezen.
Ons hotel zit op 11ave en W48th St.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Mijn blogs mag je ook lezen ... wellicht staat er iets tussen voor jullie :mrgreen: :D :mrgreen:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
winterpark
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door winterpark »

Annemiek94 schreef:Wij aten vaak gewoon bij diners. Smaakt prima, niet te duur. Daarnaast als je wilt free refills van je sapje en koffie. We zaten met ons hotel in de Upper West Side, vooral veel aan Amsterdam Avenue bij diners ontbeten.

Eten bij Wholefoods halen vond ik trouwens zeer overrated. Wellicht dat het in andere steden anders is, maar in New York was 't alsnog aardig aan de prijs en we hebben meer dan de helft weggegooid. Vieze droge kip, bah. Kun je mijn inziens beter naar een diner o.i.d. gaan.
Dan heb je echt pech gehad denk ik want in alle keren (10+) dat wij er hebben gegeten was het altijd super lekker. Mega veel soorten groenten en salades, bbq, etc.
Emielo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Emielo »

Hoi,

Aangezien onze 2 zonen(15 & 17) nog altijd het liefst ontbijten zoals bij ons met een croissant of lekker chocoladekoeken , ontbeten we veelal bij "Le Pain Quotidien" of meestal bij "Au bon Pain". Deze vind je gemakkelijk via google maps

Heerlijke chocoladekoeken met verse koffie/chocolademelk/fruitsap.

Al keken ze wel raar op als je 8 van de chocoladekoeken vraagt. :lol: Prijs valt ook mee hoor....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer