annet2009 schreef:[Quote ReisM: En ik heb nog een vraagje, we zijn met ons drieen. Als je via MyVegas boekt, betaal je dan ook de 40 dollar voor de extra persoon? Is geen probleem hoor, dan zijn we nog steeds stukken voordeliger uit, maar ik was gewoon benieuwd.]
Ja, en dat stond ook keurig vermeld op de pagina waarop je de kamer boekte.
Als je inlogt op MLife kun je je reservering terugzien en ook daar staat:
The Terms & Conditions for the resort you are booking apply.
ONE COMPLIMENTARY ROOM NIGHT SUN-THU
............
An additional per person, per night charge applies to third or fourth guests in the same room.
Koppelen van reserveringen kan bij de balie als je incheckt.
Dank je Annet2009!
Op de pagina waar we boekten, stonden twee blokken met voorwaarden. Een met algemene voorwaarden (hierin stond een toeslag van 40 dollar voor een extra persoon) en een apart blok met titel ONE COMPLIMENTARY ROOM NIGHT SUN-THU, waarin ook allerlei voorwaarden stonden, hierin stond dit niet genoemd. Het was mij niet duidelijk of deze blokken elkaar aanvullen of overrulen (als je snapt wat ik bedoel)
Als ik inlog in Mlife zie ik alleen nog het blok met ONE COMPLIMENTARY ROOM NIGHT SUN-THU als titel. En daarin staat niet dat je extra betaalt voor een extra gast. Heb de tekst 3 keer nageplozen. Daaronder staat nog een link naar Terms & conditions, maar als ik op die link klik krijg ik een leeg scherm.
Dus vandaar dat ik het onduidelijk vind. En ik had inderdaad net als Els (hereweare) dat de volledige prijs voor 3 personen is tegengeboekt (144 dollar voor 3 personen voor 1 nacht, ik had eerst per ongeluk 2 personen geselecteerd en toen was het 104 euro).
Maar maakt verder niet uit, we zien het bij aankomst wel

. Het blijven hoe dan ook heerlijk goedkope overnachtingen

.