Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tip: NYCGO attraction week 2=1
- Annema1972
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Tip: NYCGO attraction week 2=1
Klopt in jullie geval heb je inderdaad al een aantal tickets gekocht, en je hebt wat minder tijd dan wij, wij verblijven er 7 hele dagen.
Zoals ik begreep sta je met deze vouchers van Freestyle eerst in een rij (vaak kort) om deze vouchers om te wisselen naar de attractietickets, deze kun je dan naar gelang de drukte meteen gebruiken of omwisselen voor een timed ticket voor de volgende dag.
Een timed ticket wil zeggen dat j de wachtrij kunt omzeilen en direct de attractie in kunt volgens mij?
Het is natuurlijk ook afhankelijk van waar je in NY verblijft, wij verblijven namelijk midden op Times Square en zitten op korte afstand van alles.
Wij gaan denk ik de eerste dag vooral op verkenning en dan de vouchers omwisselen overal voor de timed tickets op de dagen dat we de planning hebben voor die attracties. Even vooraf het weerbericht checken uiteraard.....Op deze manier weten we meteen hoe de metro werkt en zien we gelijk al veel van de stad omdat je met de metro overal op af gaat.
Je haalt met het bedrag van 85 euro pp het er al uit als je TOTR / ESB / One World bezoekt, en dan heb je daarnaast dus nog 4 attracties/musea/tours/restaurants om uit te kiezen + 3 dagen hop-on hop-off en de watertaxti + een airport transfer.
Als ik eerlijk ben begrijp ik de twijfels echt niet......
Behalve in het geval van Moon omdat ze al veel zelf had gekocht.
Zoals ik begreep sta je met deze vouchers van Freestyle eerst in een rij (vaak kort) om deze vouchers om te wisselen naar de attractietickets, deze kun je dan naar gelang de drukte meteen gebruiken of omwisselen voor een timed ticket voor de volgende dag.
Een timed ticket wil zeggen dat j de wachtrij kunt omzeilen en direct de attractie in kunt volgens mij?
Het is natuurlijk ook afhankelijk van waar je in NY verblijft, wij verblijven namelijk midden op Times Square en zitten op korte afstand van alles.
Wij gaan denk ik de eerste dag vooral op verkenning en dan de vouchers omwisselen overal voor de timed tickets op de dagen dat we de planning hebben voor die attracties. Even vooraf het weerbericht checken uiteraard.....Op deze manier weten we meteen hoe de metro werkt en zien we gelijk al veel van de stad omdat je met de metro overal op af gaat.
Je haalt met het bedrag van 85 euro pp het er al uit als je TOTR / ESB / One World bezoekt, en dan heb je daarnaast dus nog 4 attracties/musea/tours/restaurants om uit te kiezen + 3 dagen hop-on hop-off en de watertaxti + een airport transfer.
Als ik eerlijk ben begrijp ik de twijfels echt niet......
Behalve in het geval van Moon omdat ze al veel zelf had gekocht.
NY-City here we come
- Annema1972
- Amerika-ontdekker
....ps.
Ik denk dat ik voor de cruise rondom Manhatttan dadelijk ook nog 2=1 deal los koop omdat dit iets is wat ik zeker wil doen en gereserveerde plakken wil hebben hiervoor.....dus deze doe ik dan apart van de Freestyle pass, welke ik dan gebruik voor de volgend attracties.
TOTR
ESB
ONE WORLD
Met Museum
Museum of Natural History
Fietstour / huur
Diner Planet Hollywood.
+ 72 uur HOHO + watertaxi HOHO + Night Tour + 1 x Airport Transfer
Dit alles kost je dus dan $85 pp
Ik denk dat ik voor de cruise rondom Manhatttan dadelijk ook nog 2=1 deal los koop omdat dit iets is wat ik zeker wil doen en gereserveerde plakken wil hebben hiervoor.....dus deze doe ik dan apart van de Freestyle pass, welke ik dan gebruik voor de volgend attracties.
TOTR
ESB
ONE WORLD
Met Museum
Museum of Natural History
Fietstour / huur
Diner Planet Hollywood.
+ 72 uur HOHO + watertaxi HOHO + Night Tour + 1 x Airport Transfer
Dit alles kost je dus dan $85 pp
NY-City here we come
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
In welk hotel zit je Annemarie?Annema1972 schreef:Het is natuurlijk ook afhankelijk van waar je in NY verblijft, wij verblijven namelijk midden op Times Square en zitten op korte afstand van alles.
Wij verblijven op Long Island City (tenzij ik nog een leuke aanbieding in Manhattan tegen kom. Ik betaal nu voor een goed hotel met uitzicht op Manhattan en eigen badkamer zo'n 750 euro voor 5 nachten.
Het is inderdaad een super aanbieding hoor! Ik vind in ons geval inderdaad het te veel tijd kosten om eerst ergens tickets te gaan halen en dan nog per attractie misschien timed tickets te moeten gaan nemen. We gaan nu namelijk TOTR en ESB allebei op een ochtend als eerste doen, waardoor ik nu gewoon al tickets voor bijvoorbeeld 9 uur kan kopen. En mochten we er per ongeluk toch later komen op dezelfde dag dan zijn ze toch gewoon nog geldig. Zo kunnen we onze 5 dagen zo optimaal mogelijk gebruiken denk ik.
en besteld!
we hopen het net zo te gaan doen als jullie annema.
ik hoop met de kinderen geen uren in de rij te hoeven staan hahaha!
ons hotel bevind zich bij hotel empire state en daar is een visitor center en de hoho stopt er.
we zijn geen reizigers die in de massa op gaan, echter met de kids nu wel handig aangezien we maar 6 dagen verblijven in in NY
wij willen iig,
Empire State Building Observatory
Top of the Rock Observation Deck
Statue of Liberty Ferry and Ellis Island
American Museum of Natural History
9/11 Tribute Center
en de andere vouchers voor een fietstocht en een etentje
nogmaals dank voor de tip!

ons hotel bevind zich bij hotel empire state en daar is een visitor center en de hoho stopt er.
we zijn geen reizigers die in de massa op gaan, echter met de kids nu wel handig aangezien we maar 6 dagen verblijven in in NY
wij willen iig,
9/11 Tribute Center

nogmaals dank voor de tip!

pssstttt... annema, waar heb jij deze aanbieding gevonden?
ik ben namelijk benieuwd of deze er ook zal zijn voor washington en toronto

- Annema1972
- Amerika-ontdekker
Op de NYC Official Guide.....http://www.nycgo.com/kaat82 schreef:pssstttt... annema, waar heb jij deze aanbieding gevonden?
NY-City here we come
- Annema1972
- Amerika-ontdekker
Ja toch, scheelt zoveel......en lijkt mij bij juist gebruik gewoon prima te werken.kaat82 schreef:en besteld!![]()
wij willen iig,
9/11 Tribute Center
nogmaals dank voor de tip!![]()
Maar let wel op dat je het goed snapt, want deze, zo lees ik in reviews word vaak toch verkeerd toegepast.
Ik verwacht wel dat er wachttijden zijn/blijven, maar zelfs bij de NYpass heb je niet overal priority, en die is bijna 4 keer zo duur.
Wij gaan trouwens de cruise "best of NY" nu ook nog los boeken, ook met de 2=1 actie (dus dadelijk nog effe snel regelen), omdat we deze meteen de eerste dag willen doen en er graag zeker een plek hebben en er niet dan 45 minuten vtv persee hoeven zijn. We hebben namelijk met de Freestyle pass toch genoeg andere keuzes....
Je kunt ook via die actie nog andere attracties met korting doen hè, via de website Go New York Tours, kun je bijvoorbeeld ook fietstochten, Ripleys, 9/11 tribute etc.... ook met de kortingscode AWW17 boeken.
Eindigd allemaal wel vandaag maar je kunt bij hen ook een ticket in de toekomst kopen.....
Veel plezier, wanneer gingen jullie ook alweer en hoe oud zijn de kids.
Wij gaan deze keer een weekje samen, onze jongens van 11 en 9 mogen een weekje bij mijn zus logeren
NY-City here we come
- Annema1972
- Amerika-ontdekker
http://www.marriott.com/hotels/travel/n ... tral-park/moon29 schreef:In welk hotel zit je Annemarie?Annema1972 schreef:Het is natuurlijk ook afhankelijk van waar je in NY verblijft, wij verblijven namelijk midden op Times Square en zitten op korte afstand van alles.
Wij verblijven op Long Island City (tenzij ik nog een leuke aanbieding in Manhattan tegen kom. Ik betaal nu voor een goed hotel met uitzicht op Manhattan en eigen badkamer zo'n 750 euro voor 5 nachten.
Het is inderdaad een super aanbieding hoor! Ik vind in ons geval inderdaad het te veel tijd kosten om eerst ergens tickets te gaan halen en dan nog per attractie misschien timed tickets te moeten gaan nemen. We gaan nu namelijk TOTR en ESB allebei op een ochtend als eerste doen, waardoor ik nu gewoon al tickets voor bijvoorbeeld 9 uur kan kopen. En mochten we er per ongeluk toch later komen op dezelfde dag dan zijn ze toch gewoon nog geldig. Zo kunnen we onze 5 dagen zo optimaal mogelijk gebruiken denk ik.
Wij hebben hier ook wederom een superdeal gevonden via Expedia, we betalen hier nu incl vluchten (duss-new) en 7 nachten hotel rond 2100 voor beiden. We kozen hiervoor omdat het ontbijt heeft en een klein keukentje (en uiteraard de locatie vlakbij Times Square en Central Park)
We hadden in eerste instantie een hotelletje gezonden in Chelsea voor 800 dollar per week, maar voor slechts 300 meer zitten we nu superdeluxe.
Tja het loont echt wel om veel tijd te investeren in uitzoekwerk.....
Ik zag net dat dit hotel nu voor dezelfde periode waarin wij gaan nu voor 1 week zonder vluchten 3500 kost

Dit hotel (zo lazen we eigenlijk pas achteraf) is het hoogste hotel van het noordelijk halfrond, dus misschien hebben we wel zo'n goed uitzicht dat we de torens helemaal niet ophoeven hahaha.
Ik vind het altijd erg leuk om dit uit te zoeken....heb je meteen al een vakantiegevoel al weken vantevoren...
NY-City here we come
Voor ons wordt het augustus ivm de leerplicht van de oudste.Veel plezier, wanneer gingen jullie ook alweer en hoe oud zijn de kids.
Wij gaan deze keer een weekje samen, onze jongens van 11 en 9 mogen een weekje bij mijn zus logeren
Wat fijn dat je zus op de jongens wil passen!!
Onze jongens zijn 6 en 2 en we gaan een beetje rond,
5 nachten NY/ 3 nachten Wash/3 nachten Amish/ 2 nachten Niagara en 4 nachten Toronto.
misschien wisselen we nog met de nachten even afhankelijk van Washtingon.
We hopen meer leuke aanbiedingen tegen te komen hier hahaha
We hebben nu het avalon hotel, 5 nachten familiekamer voor €1200,-
200 meter van empire state, op stap plaats van de HOHO
en daar hebben ze ook een visitor center.
Ik lees graag als jullie zijn geweest hoe de pas is bevallen.
Onze oudste is al helemaal onder de indruk van het museum vol dino's
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wat een mooie deal!Annema1972 schreef:
http://www.marriott.com/hotels/travel/n ... tral-park/
Wij hebben hier ook wederom een superdeal gevonden via Expedia, we betalen hier nu incl vluchten (duss-new) en 7 nachten hotel rond 2100 voor beiden. We kozen hiervoor omdat het ontbijt heeft en een klein keukentje (en uiteraard de locatie vlakbij Times Square en Central Park)
We hadden in eerste instantie een hotelletje gezonden in Chelsea voor 800 dollar per week, maar voor slechts 300 meer zitten we nu superdeluxe.
Tja het loont echt wel om veel tijd te investeren in uitzoekwerk.....
Ik zag net dat dit hotel nu voor dezelfde periode waarin wij gaan nu voor 1 week zonder vluchten 3500 kost
Dit hotel (zo lazen we eigenlijk pas achteraf) is het hoogste hotel van het noordelijk halfrond, dus misschien hebben we wel zo'n goed uitzicht dat we de torens helemaal niet ophoeven hahaha.
Ik vind het altijd erg leuk om dit uit te zoeken....heb je meteen al een vakantiegevoel al weken vantevoren...
Ik heb de vluchten los gekocht. Voor 365 euro per stuk, dus 730 voor ons tweeen. Hotel voor 750, dus wat dat betreft zijn we voor nog geen 1500 euro 5 hele dagen in New York. Wat op zich ook geen verkeerde prijs is denk ik.
Maar, als ik voor iets meer geld in Manhatten in een leuk hotel kan zitten is dat zeker te overwegen!
- Annema1972
- Amerika-ontdekker
Das ook een hele goede deal met die vluchten. Waar vlieg je mee? Wel rechtstreeks?
Je moet gewoon regelmatig de diverse hotel aanbieders checken. En goed kijken wat er voor extra's zijn en wat is inbegrepen.
Als je zoals wij anders elke dag elders moeten ontbijten zijn we ook gauw $ 20 per dag extra kwijt. Keukentje erbij dus handig voor een drankje of cup a soupje.
Je moet gewoon regelmatig de diverse hotel aanbieders checken. En goed kijken wat er voor extra's zijn en wat is inbegrepen.
Als je zoals wij anders elke dag elders moeten ontbijten zijn we ook gauw $ 20 per dag extra kwijt. Keukentje erbij dus handig voor een drankje of cup a soupje.
NY-City here we come
Is TS toevallig al weer terug uit NY? Ben erg benieuwd naar de ervaringen met de Freestyle Pass. Zelfs zonder de 2voor1 actie is deze pas nog best interessant.
Ben vooral benieuwd naar de ervaringen met Gray Line zelf (het bedrijf van de pas) en hun Hop On Hop Off bussen. Krijgen op Yelp niet echt goede recensies...
Ben vooral benieuwd naar de ervaringen met Gray Line zelf (het bedrijf van de pas) en hun Hop On Hop Off bussen. Krijgen op Yelp niet echt goede recensies...

Mvg,
Ray
2014: Chicago / Florida
2015: Nevada / Arizona / Utah
2016: California
2017: New York / Florida
Ray
2014: Chicago / Florida
2015: Nevada / Arizona / Utah
2016: California
2017: New York / Florida
- Annema1972
- Amerika-ontdekker
Ben terug. Ik zal dadelijk ff uitgebreid reageren zit middenin een film 

NY-City here we come
- Annema1972
- Amerika-ontdekker
Sorry ik was een hele tijd niet meer hier geweest, wij waren van 17 maart tm 25 maart in NY.
Freestyle pass is ons heel goed bevallen, wij hadden eigenlijk nog moeite om de attracties (7) op te maken.
Er gaat al zoveel tijd zitten met gewoon door de stad lopen en met de metro of fietsen, dus ik zou hem gewoon kopen.
Scheelt ook veel met de NY pass, die is 2 keer zo duur.
Voordeel is ook nog dat er naast 7 attracties ook hop on hop off bussen bij zitten en watertaxi.
Wij hadden zelfs een bonus museum extra
Veel plezier in NY zal zeker lukken!
Wel ontzettend duur overal trouwens! Dus misschien Groupon en Living Social nog afspeuren voor koopjes!
Freestyle pass is ons heel goed bevallen, wij hadden eigenlijk nog moeite om de attracties (7) op te maken.
Er gaat al zoveel tijd zitten met gewoon door de stad lopen en met de metro of fietsen, dus ik zou hem gewoon kopen.
Scheelt ook veel met de NY pass, die is 2 keer zo duur.
Voordeel is ook nog dat er naast 7 attracties ook hop on hop off bussen bij zitten en watertaxi.
Wij hadden zelfs een bonus museum extra
Veel plezier in NY zal zeker lukken!
Wel ontzettend duur overal trouwens! Dus misschien Groupon en Living Social nog afspeuren voor koopjes!
NY-City here we come
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 24 Reacties
- 2837 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-