Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas (computerspel) - deel VII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Dommel »

We are unable to match your myVegas profile to your M life Rewards account. Please call M life Rewards Member Services at 855.881.6074 for assistance.
@flex123
Dit had ik ook, ik kon het niet verklaren, mailtje naar support en het was snel opgelost.
Els
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Je kunt ze al boeken hoeft niet met die 90 dagen. Wij hebben twee nachten mirage!
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
flex123
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door flex123 »

Dommel schreef:
We are unable to match your myVegas profile to your M life Rewards account. Please call M life Rewards Member Services at 855.881.6074 for assistance.
@flex123
Dit had ik ook, ik kon het niet verklaren, mailtje naar support en het was snel opgelost.
Els
Heb nu ook een mailtje gestuurd na hoeveel tijd had je reactie?
Lex77
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Lex77 »

Ik heb hetzelfde gehad. Had iedere keer vrij vlot reactie, zeker binnen een werkdag was er reactie.
Afbeelding
Dommel
Amerikakenner

Bericht door Dommel »

Bij mij ook binnen een dag opgelost
Els
ReisM
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door ReisM »

SuzieQ schreef:Je kunt ze al boeken hoeft niet met die 90 dagen. Wij hebben twee nachten mirage!
Ik hebt het ooit hier ergens gelezen, maar kan het niet meer terugvinden. Hoe koppel je beide boekingen aan elkaar zodat je niet van kamer hoeft te verkassen?

Wij gaan ook voor 2 nachten Mirage :), man en dochter vonden het er mooi uitzien!
hereweare
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door hereweare »

Hallo,
Gisteren ook 2 keer 2 nachten geboekt in de Mirage! Twee losse boekingen en ik ga ervan uit dat ik deze bij het inchecken wat bij elkaar in de buurt kan krijgen. (we kunnen niet in 1 kamer omdat we met 5 zijn) Gelukkig waren onze datums beschikbaar.
Ook ik had eerst een probleem met een naam die net anders was op MyVegas als bij Mlife : Pieter ipv Peter. Ik heb het nummer via Skype gebeld en het was direct opgelost.
Zojuist twee plaatsen voor Ka gereserveerd via Myvegas. Gewoon achter elkaar geboekt en onze plaatsen zijn naast elkaar.
Voor Monte Carlo het dinerbuffet voor 2 personen aangeschaft (ook twee rewards voor elk 2 personen)
Alleen Love heeft helaas een blackout date op de dag die ik graag zou willen.
Maar wel erg leuk dat je zoveel kunt doen met de gouden munten. En ik heb er nog meer dus ga nog even verder bedenken wat ik ga doen!

Groetjes,
Els B (want er is nog een Els)
ReisM
Amerikafan

Bericht door ReisM »

De twee nachten Mirage zijn geboekt :D

Ik hoor / lees nog graag hoe mensen hun reserveringen gekoppeld hebben.

En ik heb nog een vraagje, we zijn met ons drieen. Als je via MyVegas boekt, betaal je dan ook de 40 dollar voor de extra persoon? Is geen probleem hoor, dan zijn we nog steeds stukken voordeliger uit, maar ik was gewoon benieuwd.

Voor onze overige punten willen we een lunchbuffet doen en entree voor 1 of 2 personen naar Secret Garden (dan kan manlief mooi gokken en gaan dochter en ik wel leeuwen en dolfijnen kijken ;) ).
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

[Quote ReisM: En ik heb nog een vraagje, we zijn met ons drieen. Als je via MyVegas boekt, betaal je dan ook de 40 dollar voor de extra persoon? Is geen probleem hoor, dan zijn we nog steeds stukken voordeliger uit, maar ik was gewoon benieuwd.]

Ja, en dat stond ook keurig vermeld op de pagina waarop je de kamer boekte.

Als je inlogt op MLife kun je je reservering terugzien en ook daar staat:

The Terms & Conditions for the resort you are booking apply.
ONE COMPLIMENTARY ROOM NIGHT SUN-THU
............
An additional per person, per night charge applies to third or fourth guests in the same room.

Koppelen van reserveringen kan bij de balie als je incheckt.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
hereweare
Amerika-ontdekker

Bericht door hereweare »

Hallo,

Ik heb ook een kamer voor 3 personen geboekt. De kamerprijs werd voor 2 nachten 80 dollar duurder (vergeleken met de kamerprijs voor 2 personen)maar het volledige bedrag is er vervolgens afgehaald. Dus staan er alleen nog resort fee en tax op de rekening.
Ik neem aan dat ik dus niet extra hoef te betalen voor de extra persoon in de kamer.

Groet,
Els
ReisM
Amerikafan

Bericht door ReisM »

annet2009 schreef:[Quote ReisM: En ik heb nog een vraagje, we zijn met ons drieen. Als je via MyVegas boekt, betaal je dan ook de 40 dollar voor de extra persoon? Is geen probleem hoor, dan zijn we nog steeds stukken voordeliger uit, maar ik was gewoon benieuwd.]

Ja, en dat stond ook keurig vermeld op de pagina waarop je de kamer boekte.

Als je inlogt op MLife kun je je reservering terugzien en ook daar staat:

The Terms & Conditions for the resort you are booking apply.
ONE COMPLIMENTARY ROOM NIGHT SUN-THU
............
An additional per person, per night charge applies to third or fourth guests in the same room.

Koppelen van reserveringen kan bij de balie als je incheckt.
Dank je Annet2009!

Op de pagina waar we boekten, stonden twee blokken met voorwaarden. Een met algemene voorwaarden (hierin stond een toeslag van 40 dollar voor een extra persoon) en een apart blok met titel ONE COMPLIMENTARY ROOM NIGHT SUN-THU, waarin ook allerlei voorwaarden stonden, hierin stond dit niet genoemd. Het was mij niet duidelijk of deze blokken elkaar aanvullen of overrulen (als je snapt wat ik bedoel)

Als ik inlog in Mlife zie ik alleen nog het blok met ONE COMPLIMENTARY ROOM NIGHT SUN-THU als titel. En daarin staat niet dat je extra betaalt voor een extra gast. Heb de tekst 3 keer nageplozen. Daaronder staat nog een link naar Terms & conditions, maar als ik op die link klik krijg ik een leeg scherm.

Dus vandaar dat ik het onduidelijk vind. En ik had inderdaad net als Els (hereweare) dat de volledige prijs voor 3 personen is tegengeboekt (144 dollar voor 3 personen voor 1 nacht, ik had eerst per ongeluk 2 personen geselecteerd en toen was het 104 euro).

Maar maakt verder niet uit, we zien het bij aankomst wel :) . Het blijven hoe dan ook heerlijk goedkope overnachtingen :) .
Bianca89
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Bianca89 »

Ik heb zojuist een 'One Standard Complimentary Ticket to KÀ' 'gekocht' via het spel. Via de redemption link die ik in de mail heb gehad wil ik nu reserveren. Wanneer ik via die code wil reserveren, kan ik echter maar één stoel reserveren. We gaan met ons tweeën, hoe kan ik dan het tweede kaartje reserveren? Eerst de complimentary ticket en daarna meteen via de site één kaart op de 'normale' bestelmanier? Of mis ik ergens iets, en moet je de tweede kaart tegelijk met de complimentary ticket bestellen?

Is er trouwens altijd een max. van 3 rewards, of is dat alleen bij bepaalde rewards van MGM als het erbij staat?
2017: Zuid/Noord-Westen
2015: Zuid-Westen
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

ReisM schreef: Als ik inlog in Mlife zie ik alleen nog het blok met ONE COMPLIMENTARY ROOM NIGHT SUN-THU als titel. En daarin staat niet dat je extra betaalt voor een extra gast. Heb de tekst 3 keer nageplozen. Daaronder staat nog een link naar Terms & conditions, maar als ik op die link klik krijg ik een leeg scherm.

Dus vandaar dat ik het onduidelijk vind. En ik had inderdaad net als Els (hereweare) dat de volledige prijs voor 3 personen is tegengeboekt (144 dollar voor 3 personen voor 1 nacht, ik had eerst per ongeluk 2 personen geselecteerd en toen was het 104 euro).
Apart, bij mij staat het wel in het blok met ONE COMPLIMENTARY ROOM NIGHT SUN-THU als titel.
Die link eronder naar Terms & conditions gaat bij mij ook naar een leeg scherm.

Nu heb ik wel een reservering bij Aria en niet bij Mirage en ik zie nu bij de voorwaarden in de rewards (die ook in het spel op de 2e pagina van de reward te zien zijn) dat die regel over 'third or fourth guests' daar er bij Mirage niet staat. Dus als je een reservering hebt voor 3 guests en je roomrate staat op 0 dan hoef je het waarschijnlijk inderdaad niet te betalen. Blijkbaar is het bij sommige hotels wel en bij andere niet.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Mies2301
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Mies2301 »

hereweare schreef: Zojuist twee plaatsen voor Ka gereserveerd via Myvegas. Gewoon achter elkaar geboekt en onze plaatsen zijn naast elkaar.
Alleen Love heeft helaas een blackout date op de dag die ik graag zou willen.
Hoi Els, probeer Love wel nog te zien! Het is een vele leukere show dan KA, vind ik dan he ;).
KA heb ik nu 2x gezien in Vegas en heeft toch best wel wat saaie stukjes tussendoor, waardoor je regelmatig mensen in slaap ziet vallen.
Jeli Jafra
Amerika-ontdekker

Bericht door Jeli Jafra »

georgesken schreef:
Jeli Jafra schreef: Helaas kan ik geen gebruik maken van de FreePlay omdat ik in het Vdara verblijf.
Als je in Vdara zit kan je de freeplay van aria gebruiken aangezien dit zusterhotels zijn.
Kan ik hier ook ergens een bevestiging van vinden want zie het niet in de voorwaarden staan.
Maaikee60
Amerika-ontdekker

Bericht door Maaikee60 »

Het zal vast al een keer gevraagd zijn, maar ik kan het niet zo snel terugvinden tussen al die reacties......... Ik begrijp dat de MyVegas vouchers persoonlijk zijn, ik kan dus niet 3 ontbijtvouchers bestellen en dan met z'n 3en gaan ontbijten. In dat geval zou ik 1x 2 for 1 moeten nemen en een los bijkopen. Klopt dat? Alvast bedankt voor de reactie.
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Alleen bij een 2 for 1 actie kun je iets kopen voor een ander. Een voor jezelf en de andere voor iemand naar keuze. De rest is persoonlijk en niet overdraagbaar.
Maaikee60
Amerika-ontdekker

Bericht door Maaikee60 »

Dank je wel!
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Als je een 2 for 1 buffet neemt,kan je dan alsnog in de VIP rij naar binnen en kan je de 2e persoon al betalen bij de Mlife balie waar je de vouchers ophaalt??
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Het lijkt me dat de 2e persoon dan bij de VIP balie moet betalen.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer