Heerlijk Hoe Helder jij altijd bent !goldenhills schreef:). Persoonlijk zal ik geen Uber nemen om die reden.
Mijn vraag; Heb jij ervaringen met UberEats ?
Zelfde niveau ?
Zelfde conclusie ?
Heerlijk Hoe Helder jij altijd bent !goldenhills schreef:). Persoonlijk zal ik geen Uber nemen om die reden.
Ja hoor. Uber XL met een Minivan, er zijn veel van. Zodra je besteld hebt, bel je driver even op om te vragen of hij de ruimte heeft anders cancel je en bestel een andere.martinus1971 schreef:1 Uber met 6 personen..... kan dat?
Wel bijzonder dat op basis van een blog(niet-geverifieerde mening) van zomaar iemand Uber afgeserveerd wordt. Bij veel bedrijven scheelt er wel wat aan. En omdat Uber anders en vernieuwend is vallen ze ook erg op. In veel steden zijn er ook veel Uber chauffeurs, dus het zal het vast wel waard zijn voor hun.Rachel. schreef:Uber is in Amerika veel goedkoper dan een taxi! In Europa verschilt het vaak minder. Zeker een aanrader. Af en toe zit er een chauffeur bij die het niet helemaal snapt en je niet kan vinden, maar dan annuleren we de rit en boeken een nieuwe.
Ik heb maar een probleem met Uber en dat is hun cultuur.
https://www.susanjfowler.com/blog/2017/ ... ar-at-uber
Super antwoord, daar heb je wat aanadam747 schreef:Ja hoor. Uber XL met een Minivan, er zijn veel van. Zodra je besteld hebt, bel je driver even op om te vragen of hij de ruimte heeft anders cancel je en bestel een andere.martinus1971 schreef:1 Uber met 6 personen..... kan dat?
Ja hoor, ook dat zal lukken in een minivan. 1 naast de driver, 2 op de 2de rij en 3 op de 3de rij. Ik denk dat je minstens drie grote koffers kwijt kan in de kofferbak, wellicht 4. Het is wel belangrijk dat je even belt met de bestuurder en vraagt naar een minivan of Chevy Suburban-achtige auto.martinus1971 schreef:Dus met een uber xl cq minivan kan je ook met ze 6en en bagage? of denk ik nu te makkelijk
Dat is een probleem met europese creditcards?? Hoezo? Ze kunnen toch ook afboeken? Dan kan terugstorten ook...adam747 schreef:Overigens, als je een rit cancelt kan Uber $5 in rekening brengen. Nadat de charge is geboekt, schrijf je een email of commentaar naar Uber dat je cancelde omdat de auto niet paste en ze zullen, meestal heel snel, de $5 weer terugstorten. Dat terugstorten kan problematisch zijn met Europese credit cards. Iemand ervaring hiermee?