Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel New York: Midtown of Lower Manhattan?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hotel New York: Midtown of Lower Manhattan?
Voor onze eerste trip naar New York heb ik een paar hotels op het oog (paar vrijblijvend gereserveerd via booking), maar ik twijfel nog zo over wat de beste ligging zal zijn. Zowiezo willen we in Manhattan, maar ik twijfel erg over Midtown en Lower Manhattan.
Midtown is misschien meer centraler, maar zou Lower (toch ook bij Soho en Little Italy) niet gezelliger zijn qua restaurantjes? Of is dat ook wel oké in Midtown Manhattan?
Wie kan me wat adviseren?
Midtown is misschien meer centraler, maar zou Lower (toch ook bij Soho en Little Italy) niet gezelliger zijn qua restaurantjes? Of is dat ook wel oké in Midtown Manhattan?
Wie kan me wat adviseren?
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Hotel New York: Midtown of Lower Manhattan?
Hai ,
Kijk even op dit onderwerp: misschien zie je iets erbij staan. Zocht toevallig ook betaalbare adressen?
ontbijttips New york met 2 volw en 2 kids 14+16
Kijk even op dit onderwerp: misschien zie je iets erbij staan. Zocht toevallig ook betaalbare adressen?

-
- Amerika-ontdekker
Ik las het topic wat je bedoelt (denk ik) al eerder en deed er zeker tips uit op, bedankt. Maar ik zit nog met deze specifieke vraag:Kijk even op dit onderwerp: misschien zie je iets erbij staan. Zocht toevallig ook betaalbare adressen?![]()
Ik heb al een paar hotels op het oog waar ik prima tevreden mee ben, alleen vraag ik me af welke plek in NY beter is qua ligging: midtown of lower Manhattan?
Zijn Soho en Little Italy niet gezelliger om 's avonds nog even in te lopen? Of is dan juist Midtown Manhattan leuker?
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Een linkje is dan wel zo makkelijk:cgravenstijn schreef:Hai ,
Kijk even op dit onderwerp: misschien zie je iets erbij staan. Zocht toevallig ook betaalbare adressen?![]()
viewtopic.php?f=9&t=67476

- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Kun je aangeven welke hotels je momenteel geboekt hebt? Dan is het makkelijker hierop te reageren ....Jootje1 schreef:Voor onze eerste trip naar New York heb ik een paar hotels op het oog (paar vrijblijvend gereserveerd via booking), maar ik twijfel nog zo over wat de beste ligging zal zijn.
-
- Amerika-ontdekker
We zijn er inmiddels uit. Gekozen voor midtown Manhattan.
Bedankt allemaal
Bedankt allemaal

-
- Amerika-expert
Te laat, maar misschien toch nuttig: Middenstad is meer een werkbuurt, lege kantoren (en volle cafe's met veel mensen die afzakken na hun werk). Plus Times Square natuurlijk, als je ervan houdt om over de hoofden van toeristen te lopen.
Ik zou altijd naar de benedenstad gaan, inderdaad meer "gewone" wijken. Met echte inboorlingen. Natuurlijk ook de nodige toeristen, maar die menigte wordt "verdund" met echte Newyorkers.
Ik zou altijd naar de benedenstad gaan, inderdaad meer "gewone" wijken. Met echte inboorlingen. Natuurlijk ook de nodige toeristen, maar die menigte wordt "verdund" met echte Newyorkers.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-ontdekker
Idd net te laat, maar we zitten in rustige straat, zeker niet op Times Square hoor 
Ben er tevreden mee en verheug me

Ben er tevreden mee en verheug me

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1314 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut