Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Kim_89

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Kim_89
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Even voorstellen: Kim_89

Bericht door Kim_89 »

Hallo!

Ik heb me zojuist aangemeld op dit forum omdat mijn man en ik in juni 16 dagen op vakantie gaan naar Florida (Ft. Lauderdale). We hebben al veel dingen geregeld en moeten ons nu inhoudelijk verder verdiepen in het gebied. We willen graag een soort programma maken om de dagen zo goed mogelijk te benutten en om te weten wat de absolute must sees zijn. Ik denk dat ik daarover op dit forum vast dingen kan vinden van ervaringsdeskundigen! Tips kunnen we goed gebruiken.

Een wens komt in vervulling met deze reis! We zijn nog nooit eerder in Amerika geweest. In general zijn we ook gewoon benieuwd naar het leven aldaar en de 'normale' dingen als de grote shopping malls en supermarkten, naast de meer specifieke bezienswaardigheden in Florida.
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Even voorstellen: Kim_89

Bericht door Aricon »

Hallo, welkom op het forum.
Jullie hebben vast het subforum over Florida al ontdekt. Hier is genoeg inspiratie op te doen voor jullie vakantie.
Als je nog vragen hebt over je route of over bezienswaardigheden, stel ze gerust zelf in dit subforum.

Veel plezier gewenst met de voorbereidingen van jullie reis.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer