goed even verduidelijken dan
in totaal hebben we het volgende gezien, SF, LA, Yosmite, death valley, LV, grand canyon, monument valley, san diego , sequoia park.
wij zijn twee jonge heren 26 jaar en gaan voor de derde keer, eentje is verknocht aan Las Vegas en zijn breekpunt is dan ook het aantal dagen in las vegas, daarom kunnen we niet spelen met de route haha.
nu gaan we deze vakantie dus beginnen in SF want dat vind ik gewoon een leuke stad en is toch al weer 6 jaar geleden dat ik dat gezien heb, vervolgens yosemite (slapen ook in yosemite zelf) vervolgens death valley (slapen in stovepipe wells) dan las vegas, dan een uitstapje want tja 2 weken vegas is toch wel wat to much, dus gaan we naar zion omdat ik daar zelf nog niet geweest ben, en wellicht rijden we op de terugweg nog even om naar de glen canyon dam en horseshoe bend (we weten dat het een lange autodag is maar wij moeten traditioneel gezien ruzie maken over wie er mag rijden dus dat is geen probleem) dan terug naar las vegas voor nog wat feestjes.
en dan is het dus 16 oktober en lopen we de venetian uit en moeten we terug naar SF,, maar hebben we dus ook nog anderhalve dag, en dit willen we natuurlijk niet voorbij laten gaan zonder nog een echte american experience.
dus wat te doen?
zelf overwegen we momenteel de volgende opties
- vliegen naar SF en daar nog een dag feest vieren
- rijden naar LA voor six flags magic mountain en dan in de avond nog een deel rijden naar san fransisco, dan gaan we moe het vliegtuig in kunnen we daar wat slaap meepakken.
- rijden naar sequoia (maar hier komen we dan dus vrij laat aan, dus dan kunnen we even langs general sherman, en misschien een BBQ tje alvorens we de volgende dag naar SF rijden)
- rijden naar SF en dan nog een avondje feest vieren
nu is de vraag of er nog andere leuke ideeën zijn om te overwegen om die laatste dag te doen.
Ik hoop dat het verhaal nu ietsjes duidelijker is en ben benieuwd!
alvast bedankt!