Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke Reiskoffer voor volwassenen en kinderen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Annemiek94
Amerika-ontdekker

Re: Welke Reiskoffer voor volwassenen en kinderen

Bericht door Annemiek94 »

Cartman75 schreef:
Annemiek94 schreef:Wij hebben afgelopen maand koffers besteld bij Travelbags. 89 euro, een harde shell maar nog enigszins flexibel bij de rits, lichtgewicht en met TSA-slot. Je hebt 'm ook een maatje kleiner voor een tientje minder. Ziet er goed uit, we gaan 'm maandag eerst even een weekje testen op Kreta :P
Welk merk was dat dan???
Hoi Cartman,

Van het merk CarryOn! We hebben ze vorige week voor het eerst uitgeprobeerd naar Kreta, echt topkoffers, zeker voor dit geld!

Groetjes,
Annemiek
Jootje1
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Jootje1 »

In een camper heb je ruimte genoeg om gewone koffers op te bergen. Ik zou dus niet speciaal nieuwe tassen gaan kopen.
Michelly, bedoel je dan in die grote ruimte achterin/onderin de camper (van buiten te openen)? Wij hebben een C-25 camper van Cruise America, daar zouden dus wel 3 hardcase koffers van 75 cm in passen en zou er dan nog genoeg ruimte zijn voor stoeltjes, voorraad water, etc?

Wij reizen meestal heen met een koffer in een koffer omdat we op de een of andere rare manier altijd met meer spullen terugkomen dan dat we heen gaan..... :lol: :lol:
Terpies, wij zijn ervaren Frankrijk-gangers en komen ook elk jaar terug met een auto vol heerlijke aankopen uit de Franse supermarkten, maar ik heb geen idee wat ik met moet voorstellen naar aankopen die je uit Amerika mee zou nemen. Wat nemen jullie zoal mee terug naar huis? ik ben heel benieuwd.

En BigAppleLover, zeer bedankt voor de tip voor de koffers in de ING rentepuntenwinkel, we hebben er net mooie voordelige koffers gekocht, blij mee :thumbup: !!
Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

@Jootje1: wat te denken van vele malen goedkopere (merk) kleding (mijn vrouw shopt graag :D ), schoenen (idem), maar ook souvenirs. Ook nemen we vaak kruiden, sausen en rubs mee voor de bbq die je hier in NL niet (of te duur) kunt kopen.

We vinden altijd wel iets wat we graag mee terug nemen vanuit de US, en vinden het handiger (en goedkoper) om dan een extra koffer mee te nemen dan om extra gewicht van koffers te betalen. Met een koffer in koffer hebben we iig keus om een aparte koffer terug in te checken en hoeven we niet nog weer een koffer aan te schaffen.
jetusa
Amerikakenner

Bericht door jetusa »

Herkenbaar!
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Jootje1 schreef:
In een camper heb je ruimte genoeg om gewone koffers op te bergen. Ik zou dus niet speciaal nieuwe tassen gaan kopen.
Michelly, bedoel je dan in die grote ruimte achterin/onderin de camper (van buiten te openen)? Wij hebben een C-25 camper van Cruise America, daar zouden dus wel 3 hardcase koffers van 75 cm in passen en zou er dan nog genoeg ruimte zijn voor stoeltjes, voorraad water, etc?
Dat bedoel ik inderdaad. Zover ik het me herinner heb je daar plaats genoeg voor.
Jootje1
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Jootje1 »

Dank jullie wel voor de reacties Terpies en Michelly!
Ik kan er weer verder mee, thanx!
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer