Tja, wat is zeulen? Ik heb er zelf nooit zoveel moeite mee om een paar blocks te lopen met wat bagage, maar goed, dan is dat met een spinner + cabin sized trolley die gewoon soepel rijden.Ionnie schreef:Of we hartje zomer met veel bagage over straat willen zeulen, weet ik nog niet maar ik ga er zeker naar kijken!
Als je de PATH pakt kom je uit op de nieuwe transit hub bij het WTC. Die heeft gewoon liften. Ik weet niet waar je uiteindelijk precies moet zijn, dan had ik wellicht een wat gedetailleerder advies kunnen geven.
Je kunt het bijna zien liggenWat Las Vegas betreft, daar blijven we maar 1 dag. Overal vooral bij het zwembad en 's avonds de Strip op. Auto is dus niet nodig denk ik. En ik weet niet goed hoe we dan van het vliegveld naar het hotel (MGM) moeten komen.

Je hebt dus de keuze tussen taxi of auto. Of Uber, maar goed, als je geen telefoon met data hebt dan valt die optie af. Dus taxi of auto.
Ook al is het maar een dag, dan nog zou ik denk ik een auto huren. Het zal de kosten van twee keer een taxi niet veel ontlopen en je hebt wel alle vrijheid. Met de shuttlebus ben je vanuit de terminal binnen 10 minuten op het rental car center, en als je bijvoorbeeld bij Alamo huurt met online check-in en skip-the-counter ben je binnen een paar minuten onderweg.