Na afloop van onze Amerika-reis (die startte met 5 dg New York), wil ik nog even laten weten hoe goed Carmel Limo ons beviel

.
Toen we aankwamen op NYC JFK moesten we extreem lang wachten bij douane en daarna bleek iemand anders 1 van onze koffers te hebben meegenomen

, dus we waren veel later dan verwacht toe aan de taxi naar Manhattan. Stress bij mij, maar in de aankomsthal met een gratis telefoon gebeld naar Carmel Limo, en geen enkel probleem, binnen 15 min was er een taxi (met een bordje op de ruit met mijn naam erop), die ons naar t hotel in Manhattan bracht. We hadden vooraf betaald, en hoefden nu alleen nog de tol (tunnel) en tip te betalen, helemaal zoals afgesproken.
En met onze koffer is t gelukkig toch ook nog vrij snel goed gekomen.
Terug ging ook prima, en alhoewel de taxi een beetje laat kwam, haalden we ons vliegtuig makkelijk. Voor een volgende keer zou ik de marge nog iets ruimer nemenen de taxi nog iets eerder bestellen.
Kortom, een hele fijne en relatief voordelige (we hadden via Expedia geboekt, $98 incl tax voor retour JFK-hotel Manhattan), taxiservice, die ik van harte kan aanbevelen

!!