Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wandelen peuter
Wandelen peuter
Hoi allemaal, we gaan 3,5 week met camper door Amerika met namen parken, yosimite, grand canyon en yellostone. Ons zoontje is 3,5. Ik vraag me af of je dan wel wat kleine wandeltochten kan doen? Of is dat te vermoeiend? Heeft iemand misschien ervaring hiermee?
Re: Wandelen peuter
Dat zul je zelf toch het beste weten, denk ik. Bij onze kinderen gebruikten we de wandelwagen vrijwel niet meer na hun 3e verjaardag, dus met 3,5 konden ze best wel wat korte wandelingen (paar km) doen (hoogteverschil is wel lastig, met die korte beentjes erg vermoeiend).
Mocht jouw kind niet een goede loper zijn, of het niet gewend zijn, dan kun je op die leeftijd nog wel een rugdrager gebruiken, maar dat is misschien niet zo'n succes als kind en drager dat nog niet gewend xijn.
Mocht jouw kind niet een goede loper zijn, of het niet gewend zijn, dan kun je op die leeftijd nog wel een rugdrager gebruiken, maar dat is misschien niet zo'n succes als kind en drager dat nog niet gewend xijn.
Terug in Texas!
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hangt van het kind af denk ik, wandel je thuis ook met hem, lijkt mij dat het in Amerika ook moet lukken....lopen is lopen. 

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er zijn genoeg korte wandelingen. Misschien kun je ook een buggy meenemen voor bijvoorbeeld Yellowstone. Dan loop je ook niet het risico dat je zoontje naast de boardwalks stapt.
Op mijn wandelsite kun je zien welke korte wandelingen er zijn, en welke geschikt zijn voor een rolstoel (en dus voor een buggy).
In parken als Yosemite en de Grand Canyon kun je ook fietsen huren, misschien is dat ook leuk ter afwisseling.
Hoe zwaar het lopen is hangt ook heel erg af van de warmte. Gaan jullie in de zomer? Zorg sowieso voor voldoende water.
Maken jullie een rondje? Dat wordt nog aardig veel rijden in 3,5 week met parken die zo ver uit elkaar liggen.
Marianne
Op mijn wandelsite kun je zien welke korte wandelingen er zijn, en welke geschikt zijn voor een rolstoel (en dus voor een buggy).
In parken als Yosemite en de Grand Canyon kun je ook fietsen huren, misschien is dat ook leuk ter afwisseling.
Hoe zwaar het lopen is hangt ook heel erg af van de warmte. Gaan jullie in de zomer? Zorg sowieso voor voldoende water.
Maken jullie een rondje? Dat wordt nog aardig veel rijden in 3,5 week met parken die zo ver uit elkaar liggen.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 999 Weergaves
-
Laatste bericht door rocco92
-