Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Jeep huren in Canyonlands

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Ines
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Jeep huren in Canyonlands

Bericht door Ines »

Hallo allemaal,

Wij zitten eind september een aantal dagen in Moab en we willen graag de Shafer Trail en/of Long Canyon Road rijden. Ik heb al veel posts gelezen over het huren van een jeep versus de route rijden met een SUV huurauto, maar ik had nog één vraag: hebben jullie de jeep altijd al van thuis uit gehuurd of is het perfect mogelijk die ter plekke pas te huren? Op die manier hoeven we op voorhand nog niet te beslissen op welke dag we dit gaan doen.

Groetjes
Ines
2014: New York & Washington D.C.
2016: Zuidwesten
2017: Rondje Denver
Reisverslagen: https://tonyenines.wordpress.com/
luuc&Wendy
Amerika-ontdekker
Partner van: Wendy
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Jeep huren in Canyonlands

Bericht door luuc&Wendy »

Wij hebben in september 2015 een jeep gehuurd. Wij hebben deze thuis al gereserveerd en achteraf bleek dit een goede zet. Ze hadden al meerdere malen nee moeten verkopen aan mensen. Het was trouwens een prachtige dag en hebben er echt van genoten. Echt een aanrader als je de drukte wil ontlopen.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Ook wij hadden dit van tevoren geregeld voor een jeeptocht in mei.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het ter plekke ook nog mogelijk is. Ik denk dat september voor Moab nog wel hoogseizoen is.
Ines
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Ines »

Ok bedankt voor de reacties. Dan denk ik dat we toch op voorhand een jeep zullen huren :)
2014: New York & Washington D.C.
2016: Zuidwesten
2017: Rondje Denver
Reisverslagen: https://tonyenines.wordpress.com/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer