Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door harryh »

jgvliet schreef:Bijgaand nog 2 kortingscodes
Beste jgvliet, welkom als nieuw lid, maar jammer dat je alleen 2 berichten plaatst met deze links, niet nodig want er is genoeg aanbod van die zelfde links in dit topic ;)
Er is nog veel meer te doen op dit mooie forum!
Carolena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Carolena »

Raziel schreef: Ik vind het idd ook erg knullig opgesteld... en wacht net als jij gewoon maar af... :( :?:
Toch ff mailtje gestuurd naar Booking.com om nadere uitleg...
Heb ondertussen al 2x 15eur teruggestort gekregen.. 1x van een eigen boeking, 1x van iemand die mijn link heeft gebruikt.

In augustus heb ik nog 5 boekingen staan met 5 verschillende links van andere booking.com-leden...
Ben benieuwd!

Toch al blij met 30eur! :clap:
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

20% korting bij Groupon met Easy20. Geldig tot en met morgen.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

:thumbup:
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Heeft iemand toevallig ervaring met Choices?
Op de weblog van Njit heb ik daar iets over gelezen, via google lijkt het een soort spaarprogramma.
Ik boek bijna alles via hotels.com, soms booking.com en soms abnsave.
Is choices zoveel beter?
Suzie

2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door babarage »

Bedoel je choice hotels, denk het wel omdat je naar Njit verwijst. Werkt als een tierelier. Je wordt gratis choice privileges member (klik hier en elke keer dat je via hun site boekt (of aan de balie boekt en je lidmaatschapsnummer opgeeft) krijg je punten. Als je genoeg punten hebt kun je gratis een nacht verblijven. Ze hebben wel eens specials dat je na zoveel nachten of zoveel verblijven extra punten krijgt. Als je redelijk consequent bij Choice slaapt kun je op een vakantie van drie weken toch al snel 1 gratis nacht sprokkelen ter waarde van zo'n 80 dollar. Bij Choice heb je best een goede range aan hotels van wat eenvoudiger (econolodge), middenmoter (Quality) tot betere midden (comfort suites).

Bij boeken gebruik ik vaak AAA code voor korting (ik ben ANWB lid) maar je hebt ook een internet users discount, ik heb zelden gezien dat booking.com e.d goedkoper is dan rechtstreeks op de site van Choice. Heb ook de app van choice op mn telefoon, das helemaal klik en klaar want alle gegevens staan daar in mn account.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Die bedoel ik inderdaad, bedankt.
Ik spaar nu ook voor een gratis nacht via hotels.com.
We hebben er dit jaar 1 van vorig jaar en waarschijnlijk volgend jaar 1 van dit jaar.
Dat choices ziet er ook handig uit.
Suzie

2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
itafroma
Amerika-ontdekker

Bericht door itafroma »

Choice hotels heeft overigens ook een uitstekend best rate guarantee programma voor members.

Als je je overnachting elders goedkoper vindt krijg je normaal een gift card van 50 dollar. Omdat ze dit voor Europeanen niet kunnen doen krijg je als Europeaan je eerste nacht gratis - ook als je maar een verblijf van 1 nacht hebt. En hun hotels zijn váák ergens anders goedkoper.

Je kan per persoon 1 claim goedgekeurd krijgen per 30 dagen (verblijf). Voor onze aankomende reis hebben we voor ieder 1 gratis nacht (weliswaar wel in een ander hotel). Gewoon op voorhand via hotelscombined of kayak zoeken of je het ergens goedkoper vindt en dan pas boeken. Wel zorgen dat je een kamer hebt die je gratis kan annuleren voor het geval de claim wordt afgewezen, maar dit gebeurt zeer zelden. Ze doen daar echt niet moeilijk over, in tegenstelling tot sommige andere ketens.
Trails
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Bericht door Trails »

Ook wij zijn members van de Choice Hotels en gebruiken hun site vaak. Wel vergelijken we, voor we boeken, ook andere sites. Ze zijn echter voor members toch regelmatig goedkoper.
Je kunt zo sparen voor gratis nachten.
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Bedankt.
Ik zal er toch eens naar kijken.
Suzie

2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
jgvliet
Amerika-newbie

Bericht door jgvliet »

harryh schreef:
jgvliet schreef:Bijgaand nog 2 kortingscodes
Beste jgvliet, welkom als nieuw lid, maar jammer dat je alleen 2 berichten plaatst met deze links, niet nodig want er is genoeg aanbod van die zelfde links in dit topic ;)
Er is nog veel meer te doen op dit mooie forum!

Beste Harry,

Ik ben ondertussen al weer terug van drie weken Amerika en ik heb veel aan dit forum gehad. Heb zelf veel gebruik gemaakt van de kortingscodes, dus dacht zet ze er ook maar even zelf op.

Gr. Jack
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

jgvliet schreef: Ik ben ondertussen al weer terug van drie weken Amerika en ik heb veel aan dit forum gehad
:thumbup:
Montyrulezz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Montyrulezz »

Nu via Groupon.com met HURRY20 korting van 20%. Heb net een helicoptervlucht beboekt voor 3 personenen voor 111 dollar!! Mooie deal!
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
Leentje-s
Amerika-ontdekker

Bericht door Leentje-s »

Mocht iemand nog een code nodig hebben:

https://www.booking.com/s/n0060205

Als wij nog een keer op reis gaan (de eerste keer Amerika is goed bevallen!) ga ik ook zeker eerst hier kijken voor een kortingscode. Altijd handig :D. Ik heb trouwens ook veel aan dit forum gehad, niet zoveel geschreven (had ook nog geen ervaring met reizen naar en in Amerika) maar wel heel veel gelezen.
MiniMe
Amerikakenner

Bericht door MiniMe »

Voor de gewone boodschappen in de VS printte ik thuis al de kortingcoupons uit nog voor we vertrokken. Dat kan nu niet meer, je moet een Amerikaans mobiel nummer of vaste telefoonlijn hebben om het verificatieproces te voltooien alvorens je kunt gaan printen.

Weet iemand hier een oplossing voor?
Memories...
1BJK903
Amerika-ontdekker

Bericht door 1BJK903 »

Kortingscode voor Booking.com die men nog 10 keer kan gebruiken: 15 Euro voor u, 15 Euro voor mij:

https://www.booking.com/s/cel0l089
dirkmuis
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door dirkmuis »

harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

Daar zaten we weer op te wachten, geen link te vinden hier :(
Zie er eerlijk gezegd niemand naar vragen en kijk voor de gein eens hoeveel links er al gedeeld zijn.
Gewoon een slimme marketing actie van Booking.com, ze krijgen hier wat ze willen, gratis reclame. Beetje jammer dat het forum geen apart topic wil openen om deze links apart te houden en dit topic alleen voor echte acties te gebruiken.
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

MiniMe schreef:Weet iemand hier een oplossing voor?
Een Amerikaans telefoonnummer regelen :-)

Google voice is een goede optie. Ondersteunt ook messenging (SMS).

Andere optie, zonder messenging: maak een SIP account aan bij Callcentric en kies voor hun free inbound DID. Enige nadeel daar is wel dat je elke 3 maanden minimaal 1 inbound gesprek van tenminste 1 minuut moet hebben, anders vervalt het nummer weer. Maar goed, dan kun je met drie muisklikken weer een nieuwe aanvragen.

Je kunt beide ook combineren en je Google voice nummer forwarden naar je Callcentric DID nummer en vanaf je telefoon(centrale/router/voip apparaat) thuis standaard die SIP sessie configureren. Dan heb je thuis gewoon gebeld worden op je amerikaanse nummer en kun je ook bellen vanaf dat Callcentric nummer (ook 800/888 nummers). Als je ook reguliere nummers wilt bellen moet je wel wat saldo storten, maar ach.. Zeker als je een SIP toestel hebt (of een ISDN toestel aan een Fritzbox bijvoorbeeld) kun je dat mooi integreren dat je bij outbound gesprekken kunt selecteren hoe je je call wilt routeren. Anders kun je op de meeste VOIP routers wel met slimme routing regels werken. +1 bijvoorbeeld standaard routeren via die nieuwe account.

Hou je het puur bij Google voice dan moet je altijd via je PC bellen of de Hangouts app installeren op een mobiele telefoon (maar helaas niet onder Windows). Google voice doet ook niet (meer) aan SIP.
Brambu
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Brambu »

Wij vertrekken volgende week dinsdag (18 Juli) naar San Francisco. Nu willen we 19 Juli waarschijnlijk een fiets huren en bijvoorbeeld door het Golden Gate Park fietsen. Nu heb ik even op internet lopen zoeken en kwam ik uit bij Groupon. Ik snap alleen niet helemaal hoe Groupon werkt... We zijn met z'n vieren, dus we willen graag vier fietsen huren. Nu kwam ik bij deze "Groupon" uit https://www.groupon.com/deals/world-wide-bike-rentals. Mijn vraag is dus... Hoe werkt het? Moet ik nu direct betalen en laat ik het papiertje in San Francisco zien? Of zit ik dan verkeerd? En zit het aan een bepaalde datum gekoppeld?

Alvast bedankt!
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer