Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Re: Alles over National Emerald Club deel 2
Daar ben ik ook benieuwd naar, zou mij verbazen als je steeds die status kan aanvragen om de 2 jaar. Staat er nu in je profiel dat je dat je EC Emerald Club bent en daaronder een koffertje met Mastercard Elite?
Ja hoor, ik heb het nu de tweede keer op rij verlengd met die link.
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
Executive of Elite?
Executive inderdaad via de Mastercard link
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
Hey Sven V, bedankt voor de confirmatie.
Ondertussen ingelogd in de EC (na 2 jaar terug EC Emerald Club level in my account), opnieuw de Mastercard Elite link geladen en "Get started". "Continue" op bovenstaande boodschap en plots staat er weer EC Executive op mijn profiel. Het werkt dus perfect om te vernieuwen (ondanks vorige keer nog via de legacy site)
Dit blijft toch een geweldige manier om een Dodge Durano, Jeep Cherokee, Ford F150,... op te pikken voor een prikje. En lijkt me veruit de goedkoopste optie voor een family car rental.
Ondertussen ingelogd in de EC (na 2 jaar terug EC Emerald Club level in my account), opnieuw de Mastercard Elite link geladen en "Get started". "Continue" op bovenstaande boodschap en plots staat er weer EC Executive op mijn profiel. Het werkt dus perfect om te vernieuwen (ondanks vorige keer nog via de legacy site)
Dit blijft toch een geweldige manier om een Dodge Durano, Jeep Cherokee, Ford F150,... op te pikken voor een prikje. En lijkt me veruit de goedkoopste optie voor een family car rental.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij zijn gisteren onze wagen gaan halen. Een dodge Durango GT AWD. Fantastisch wagen met alles er op en er aan. Nu deze morgen heb ik wel gezien dat er wat krassen zijn in de deur van de passagier en aan de bestuurderskant ook. Gisteren heb ik daar eerlijk gezegd niet op gelet in de garage. Heeft er iemand ervaringen mee?

Laatst gewijzigd door Artliner op 01 jul 2017, 15:29, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Geen ervaring mee maar even meedenkend: foto's maken en via Facebook Messenger naar ze sturen met opmerking dat je dit gisteren niet gezien hebt en wat te doen? Heb je in ieder geval iets vastgelegd.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
- Marco en Cindy
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Beetje off topicWij zijn gisteren onze wagen gaan halen. Een dodge Durango GT AWD. Fantastisch wagen met alles er op en er aan. Nu deze morgen heb ik wel gezien dat er wat krassen zijn in de deur van de passagier en aan de bestuurderskant ook. Gisteren heb ik daar eerlijk gezegd niet op gelet in de garage. Heeft er iemand ervaringen mee?

Volg onze reizen via polarsteps: https://www.polarsteps.com/MarcoBos6
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Bedankt voor beide reacties. Volgens mij heb ik de gebruikelijke verzekeringen. Tip van fb messenger is inderdaad een goed idee 

Zou ik de tijd niet eens in stoppen. Als je verzekerd bent, kijken ze vaak niet eens na of er krassen zijn bij het inleveren. En dan nog, als ze het zouden bekijken, hoef je er toch niets voor te betalen. Da's net het voordeel van die verzekering!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Kleine (parkeer) deukjes en krassen kijken ze echt niet naar als je inlevert.
Ze scannen de barcode, vullen km stand in, printen je bonnetje en wensen je een fijne vlucht.
Ze scannen de barcode, vullen km stand in, printen je bonnetje en wensen je een fijne vlucht.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Over zes dagen is het zover, alles nog eens nakijken dus
Auto is geboekt via expedia, maar ik vind deze niet terug in mijn Emerald account .. Ook zonder de Count erbij etc en feit dat ze mijn naam altijd samenvoegen met de 'de' van mijn achternaam..
Maakt mij eigenlijk niet veel uit of het op mijn accuount komt of niet, maar vroeg mij af of dit andere problemen kon geven, want ik heb wel de bevestiging in mijn handen van expedia...?

Auto is geboekt via expedia, maar ik vind deze niet terug in mijn Emerald account .. Ook zonder de Count erbij etc en feit dat ze mijn naam altijd samenvoegen met de 'de' van mijn achternaam..
Maakt mij eigenlijk niet veel uit of het op mijn accuount komt of niet, maar vroeg mij af of dit andere problemen kon geven, want ik heb wel de bevestiging in mijn handen van expedia...?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Via Expedia geboekt ga je m niet in jouw Emerald account zien. Bij de exit booth even vragen of ze je Emerald nummer er aan willen hangen.
Als niet, heb ik ook wel s gehad, achteraf customer service contacten en vragen of ze m alsnog willen toevoegen ivm je rental days.
Verder geen enkel probleem
Als niet, heb ik ook wel s gehad, achteraf customer service contacten en vragen of ze m alsnog willen toevoegen ivm je rental days.
Verder geen enkel probleem

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Thanks Harry H, helemaal gerustgesteld 

Hallo allemaal,
Op het moment heb ik een boeking staan via Sunnycars, vorig jaar goede ervaringen mee gehad, maar hoe meer ik hier het forum doorlees des te meer krijg ik het gevoel dat het vele malen goedkoper kan en toch verzekerd te zijn. Sinds kort heb ik AMEX platinum dus zover ik kan zien zit het met de verzekeringen standaard wel snor, echter zit ik nu te zoeken naar de CDP codes voor National en merk ik dat deze allen tot 31 augustus 2017 zijn, heeft iemand al een idee wanneer de nieuwe codes voor erna komen?
Zelf kom ik op 22 september (tot 21 oktober) aan en past dit er helaas nog niet in. Ik moet wel zeggen dat m'n full-size SUV boeking bij Alamo via Sunnycars voor die periode 1890 euro is (deels door werk betaald), en ik via National nu al zonder CDP codes uitkom op $1169.39, wat nogal een verschil maakt. Ik ben nog bezig met alle zaken aan m'n CC account hangen voor een aantal verhuurders maar zoals ik lees is National eigenlijk de duurdere brand-name van Alamo en daar heb ik de vorige keer alleen maar top-ervaringen mee gehad.
Lang verhaal kort: Heeft iemand, of weet iemand wanneer, de CDP codes komen vanaf 1 september 2017?
Alvast dank!
Op het moment heb ik een boeking staan via Sunnycars, vorig jaar goede ervaringen mee gehad, maar hoe meer ik hier het forum doorlees des te meer krijg ik het gevoel dat het vele malen goedkoper kan en toch verzekerd te zijn. Sinds kort heb ik AMEX platinum dus zover ik kan zien zit het met de verzekeringen standaard wel snor, echter zit ik nu te zoeken naar de CDP codes voor National en merk ik dat deze allen tot 31 augustus 2017 zijn, heeft iemand al een idee wanneer de nieuwe codes voor erna komen?
Zelf kom ik op 22 september (tot 21 oktober) aan en past dit er helaas nog niet in. Ik moet wel zeggen dat m'n full-size SUV boeking bij Alamo via Sunnycars voor die periode 1890 euro is (deels door werk betaald), en ik via National nu al zonder CDP codes uitkom op $1169.39, wat nogal een verschil maakt. Ik ben nog bezig met alle zaken aan m'n CC account hangen voor een aantal verhuurders maar zoals ik lees is National eigenlijk de duurdere brand-name van Alamo en daar heb ik de vorige keer alleen maar top-ervaringen mee gehad.
Lang verhaal kort: Heeft iemand, of weet iemand wanneer, de CDP codes komen vanaf 1 september 2017?
Alvast dank!
-
- Amerika-expert
Ik heb me ook maar eens aangemeld voor de Emerald Club.
Ik heb daarover nog 2 vragen: is de tweede bestuurder nog gratis?
En tweede: ik had gekeken wat een midsize kostte voor mijn periode en ik kwam uit op $ 540,-
Vervolgens klikte ik de link van de vorige pagina aan van MasterCard Elite en diezelfde auto kost nu $ 712,- .
Dan is het toch gewoon een sigaar uit eigen doos of doe ik nu iets verkeerd?
Ik heb nl voor € 460,- de door mij gewenste midsize SUV bij Alamo.
Ik heb daarover nog 2 vragen: is de tweede bestuurder nog gratis?
En tweede: ik had gekeken wat een midsize kostte voor mijn periode en ik kwam uit op $ 540,-
Vervolgens klikte ik de link van de vorige pagina aan van MasterCard Elite en diezelfde auto kost nu $ 712,- .
Dan is het toch gewoon een sigaar uit eigen doos of doe ik nu iets verkeerd?
Ik heb nl voor € 460,- de door mij gewenste midsize SUV bij Alamo.
@ RKNS
Bedoel je kortingscodes?
een goede site hiervoor is https://www.mousesavers.com/national-re ... discounts/
Met contractcodes kun je gewoon al autos reserveren voor 2018.
CPD is ook iets wat Hertz gebruiks. National spreekt over contract id en coupon code.
@Vito.
Zeker, is de tweede bestuurder nog gratis.
Je moet bij het reserveren het contract id veranderen, Meeste gunstige op dit moment is Visa Canada en FlyingBlue. Zie pagina 1 van dit topic voor de codes.
Bedoel je kortingscodes?
een goede site hiervoor is https://www.mousesavers.com/national-re ... discounts/
Met contractcodes kun je gewoon al autos reserveren voor 2018.
CPD is ook iets wat Hertz gebruiks. National spreekt over contract id en coupon code.
@Vito.
Zeker, is de tweede bestuurder nog gratis.
Je moet bij het reserveren het contract id veranderen, Meeste gunstige op dit moment is Visa Canada en FlyingBlue. Zie pagina 1 van dit topic voor de codes.
Ik heb een paar dagen geleden geboekt zonder contract id maar wel met coupon code , was toen het goedkoopste.
Alledrie de bekende contract id geprobeerd maar zonder was het goedkoopste.
Alledrie de bekende contract id geprobeerd maar zonder was het goedkoopste.
Je hebt altijd een contract code.
Als je inlogt heb je die code die gekoppeld is (bv mastercard elite of emerald club code) aan je profile.
Zonder inlog kom je altijd uit op Int. point of sale code tenzij je deze code weer veranderd.
Heb je wel alle verzekeringen dan?
Als je inlogt heb je die code die gekoppeld is (bv mastercard elite of emerald club code) aan je profile.
Zonder inlog kom je altijd uit op Int. point of sale code tenzij je deze code weer veranderd.
Heb je wel alle verzekeringen dan?
-
- Amerika-expert
Dank je, Hinko.
Ik kan in de voorwaarden niet terugvinden dat een tweede bestuurder gratis is vandaar mijn vraag. Heb ik er overheen gelezen ?
Ik kan in de voorwaarden niet terugvinden dat een tweede bestuurder gratis is vandaar mijn vraag. Heb ik er overheen gelezen ?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19888 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties