Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Page - Monument Valley

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
FemkeVonk1990
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Page - Monument Valley

Bericht door FemkeVonk1990 »

Hallo allemaal, ik ben bezig met het roadbook maar ik weet even niet zo goed hoe ik een dag in moet delen.
Wij rijden tijdens onze reis van Page (Quality Inn) naar Monument Valley (ongeveer 2 uur rijden). Ons hotel is vervolgens Desert Rose Inn (Bluff) zo'n uurtje verder rijden. Nu hebben wij al de Gouldings Deluxe Tour (bij zonsondergang) geboekt. Op hun website staat dat ze om 4 uur vertrekken. Weet iemand trouwens vanaf waar deze tour vertrekt?

Nu ben ik aan het twijfelen hoe ik de dag(en) in zal delen. We komen nl. vanuit Grand Canyon naar Page (2,5 uur rijden), dus aankomst einde van de ochtend. In Page willen we naar Glen Canyon Dam, Horseshoe Bend en we doen om 16.15 uur de Antelope Canyon Cruise. Zou dit te redden zijn in 1 dag?
Het lijkt me ook onhandig om de volgende dag bijv. eerst naar Horseshoe Bend en dan richting Monument Valley te gaan. Als we 's ochtends meteen vanuit Page naar Monument Valley vertrekken zijn we hier einde van de ochtend. En dan?
Kunnen we zelf Monument Valley in of zijn er alternatieven in de buurt? Want we moeten dan dus "wachten" op onze Gouldings Deluxe Tour om 16.15 uur...
Ik kom er net ook achter dat je een uur vooruit gaat in de tijd.. Ook handig om te weten :)
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Page - Monument Valley

Bericht door PSVwally »

Je kan makkelijk eerst de horseshoe bend doen en dan naar MV rijden. Je doet Antelope canyon cruise? Ik zou dan Horseshoe bend als 1e doen als je van de GC komt en bv de lower antelope canyon tour 's ochtends doen voor je doorrijd naar MV. Bij MV zou je al het uitzicht bij the virw hotel kunnen bekijken voor je bij gouldings aan de tour begint
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Page - Monument Valley

Bericht door Martin & Marianne »

FemkeVonk1990 schreef: Nu ben ik aan het twijfelen hoe ik de dag(en) in zal delen. We komen nl. vanuit Grand Canyon naar Page (2,5 uur rijden), dus aankomst einde van de ochtend. In Page willen we naar Glen Canyon Dam, Horseshoe Bend en we doen om 16.15 uur de Antelope Canyon Cruise. Zou dit te redden zijn in 1 dag?
Ik weet niet of het eind van de ochtend aankomen reël is; je zult ook in de GC nog wat tijd willen nemen voor ene aantal viewpoints waar je dan langs komt, net als een kort bezoek aan de Desert view Tower. Die cruise zegt me niets; hoe laat moet je daar aanwezig zijn? En wil je bij de dam een tour maken of alleen er langs rijden?
FemkeVonk1990 schreef: Het lijkt me ook onhandig om de volgende dag bijv. eerst naar Horseshoe Bend en dan richting Monument Valley te gaan. Als we 's ochtends meteen vanuit Page naar Monument Valley vertrekken zijn we hier einde van de ochtend. En dan?
Kunnen we zelf Monument Valley in of zijn er alternatieven in de buurt? Want we moeten dan dus "wachten" op onze Gouldings Deluxe Tour om 16.15 uur...
Ik kom er net ook achter dat je een uur vooruit gaat in de tijd.. Ook handig om te weten :)
Ach, onhandig; het is echt niet ver omrijden om naar Horseshoe Bend te gaan voordat je naar MV gaat. En je zou nog naar de Lower Antelope Canyon kunnen gaan.
Als je heel vroeg in MV bent zou je ook nog door kunnen rijden en naar Gooseneck SP kunenn gaan. Maar je rijdt dan wel wat heen en weer.

In je routetopic was al aangegeven dat je een uur ging verliezen tussen Page en MV. :wink:
Je hebt daar ook al de nodige tips en suggesties gekregen.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer