Hallo, wij kunnen binnenkort onze tickets kopen voor Alcatraz voor onze reis in september. Nu zat ik alvast even op de website te kijken, maar er zijn verschillende mogelijkheden:
Early Bird / Day Tour
Night Tour
Behind the Scenes
Alcatraz & Angel Island Tour
Wij vonden vorig jaar de night tour erg leuk, maar voor een eerste keer maakt het niet zo veel uit. De eerste tour is dan inderdaad handig, je hoeft dan niet de hele dag op je horloge te kijken of het al tijd is om naar de boot te gaan en je hebt de rest van de dag nog voor je.
Toen wij de night tour deden waren we er in juni. Dan is het lang licht en start de tour ook vrij laat. Ik denk dat de tour in september eerder start, en dat betekent dat je dan ook al een deel van je middag kwijt bent. Dus ja, ik zou de early bird doen.
Voor de night tour kun je eens in ons 2015-verslag kijken.
Ik neem aan dat je deze vergelijking gelezen hebt.
Wij hebben de night tour gedaan. Op zich mooi en niet al te druk op het eiland, maar helaas duurde de audio tour dermate lang dat er eigenlijk nauwelijks tijd over was voor de rondleidingen die je hier en daar kon volgen.
De night tour heeft 2 grote voordelen: je hebt een prachtig uitzicht op het eiland en de golden gate bridge bij zonsondergang en je hebt onwijs leuke extra rondleidingen bij alcatraz. Wat mij betreft een normale brainer!
Ik vond Alcatraz een super ervaring maar om er nou een halve of hele dag te verblijven? Nee
4 a 5 uur lopen? Hoe doe je dat dan op een piepklein eilandje? Je gaat toch niet 10 keer van onder naar boven en omgekeerd?
Ik ben gewoon 's morgens gegaan en daarna de hop on hop off bus gepakt die voor de ingang stopt en verder San Francisco verkend.
Ik was er na 2(1/2) uurtjes wel klaar. Gewoon met de audiotour.
amboly schreef:De night tour heeft 2 grote voordelen: je hebt een prachtig uitzicht op het eiland en de golden gate bridge bij zonsondergang en je hebt onwijs leuke extra rondleidingen bij alcatraz. Wat mij betreft een normale brainer!
De tour duurt 4 tot 5 uur; dat betekent natuurlijk niet dat je 4 tot 5 uur loopt. Maar het zal inderdaad zwaar zijn; niet alleen lopen maar ook veel staan, en er is nogal wat hoogteverschil te overbruggen.
Wij hadden bij de avondtour geen tijd voor alle extra rondleidingen; dus ik kan me goed voorstellen dat je je er wel 4 tot 5 uur kunt vermaken. wel met de nodige uitleg erbij natuurlijk.
Wij hebben ook de night tour gedaan twee jaar geleden. Ik meen me te herinneren dat we nog wel een beetje extra tijd hadden op het eiland, na de audiotour konden we met het bootje terug; of nog een uur langer wachten op het laatste bootje. Natuurlijk niet hetzelfde als wanneer je er smorgens toekomt, maar ik had ook niet het gevoel er snel snel doorheen gelopen te zijn.
Wij hebben toen toch maar het eerste bootje terug genomen; het was onze eerste dag daar en we hadden er al een lange dag op zitten.
Oh; en neem een dikke trui mee; het wordt er koud savonds
B & G schreef:Wij hebben ook de night tour gedaan twee jaar geleden. Ik meen me te herinneren dat we nog wel een beetje extra tijd hadden op het eiland, na de audiotour konden we met het bootje terug; of nog een uur langer wachten op het laatste bootje.
Maar dan heb je wel alles gemist wat de night tour onderscheidt; de extra rondleidingen, het sluiten van de deuren; wij haalden de laatste boot maar net.
Wij hebben het sluiten van de deuren "gehoord" zaten op dat moment in een ruimte met een gids maar voor de rest ook niks extras kunnen doen. Ik raad je wel af om de fotos te nemen die gemaakt worden. Er was een storing bij het afdrukken waardoor wij ontzettend lang hebben moeten wachten in de kou. Uiteindelijk kregen we een paar kleintjes voor niks(die waren al afgedrukt) als compensatie en ons geld terug omdat die we zouden kopen niet afgedrukt kon worden. Echter was het inmiddels zo laat en donker dat wij als enige nog terug moesten lopen naar fishermans warf en dat was niet echt fijn......
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.