Ik heb een voorlopige planning gemaakt. Graag had ik geweten of dit haalbaar is. Je moet weten, wij zijn geen treuzelaars en we zijn goeie stappers. 2 jonge mensen

Vrijdag 1 juni
aankomst NY op JFK
inchecken in Hotel 31 (vervoer met taxi vanuit luchthaven)
New York Public Library bezoeken rond 17u
Daarna naar Times Square wachten tot de duisternis invalt (rond 20u30) daar ergens eten en dan terug naar hotel
Zaterdag 2 juni
vertrek naar Battery Park
ferry nemen naar Liberty en Ellis Island
om 12u terug aankomst in Battery Park
wandelen in Lower Manhattan (Bowling Green, Wall Street, NYSE, Trinity Church)
Iets eten rond Wall Street dan vertrek rond 14u30 naar Ground Zero
Rond 16u vertrek naar Greenwich Village waar we een uurtje rondwandelen en het gebouw van Friends zoeken (het adres heb ik al).
Rond 17u30 arriveren bij Brooklyn Bridge. de brug overwandelen en dan terugkeren en een korte rondwandeling maken bij het Seaport en iets eten bij Pier 17, daarna richting hotel.
Zondag 3 juni
Wandeling en bezoek aan Central Park
daarna Museum mile, buitenkant Guggenheim en bezoek aan Metropolitan
om 14u vertrek naar de Lower East side, bezoek aan Little Italy en Chinatown, met tussentop met de metro aan het Flatiron building
om 18u vertrek naar Empire State Building en gaan dan naar boven om van het uitzicht te genieten tijdens dag, valavond en nacht.
Maandag 4 juni
8u vertrek: Bezoek aan de Verenigde Naties (waarschijnlijk enkel van buitenaf)
Chrysler Building
Grand Central Terminal
dan Upper midtown met Trum tower en St. Patrick's Cathedral
rond 13u naar Rockefeller Center en de rest van de namiddag shoppen, Macy's, Saks, Bloomingdales,...
's avonds eventueel naar Top of The rock of nogmaals naar Times Square.
Dit is de ruwe planning die ik in mijn hoofd heb.
Graag jullie bemerkingen, tips, eventueel dingen die ik over het hoofd zie,... het is de 1e maal dat ik NY doe, dus ik heb totaal geen ervaring met die stad. Heb ik teveel gepland, te weinig, net genoeg???
Alvast bedankt