Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Prepaid Creditcard voor Amerika?
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Prepaid Creditcard voor Amerika?
Heb ergens in Februari al eens eerder in topic gemaakt waarin ik vertelde graag eens naar Amerika (Seattle) te willen reizen, ondanks dat ik letterlijk nog nooit eerder op vakantie ben geweest (26 jaar) Seattle heeft inmiddels geen prioriteit meer en de keuze/beslissing is eigenlijk zo goed als zeker gevallen op een 7-daagse groepsreis door New York, of een 9-daagse groepsreis door New York/Washington/Philadelphia. Ik ga sowieso samen met een familielid.
Nu is het zo dat ik waarschijnlijk vanwege mijn uitkering geen 'normale' creditcard ga krijgen (heb wel ruim voldoende geld op m'n rekening) Dus is mijn enige optie is waarschijnlijk een prepaid creditcard. Is het mogelijk om hiermee bij de meeste Amerikaanse restaurants te betalen? Ik lees dat hotel en auto boekingen vaak niet worden geaccepteerd met een prepaid card. Maar dat is in onze situatie toch niet aan de orde, omdat de reisorganisatie dit voor ons regelt. Het gaat dus enkel om het afrekenen van kleine dingen zoals eten, drinken, eventuele souvenirs en fooien. En hoe zit het met de betaling van het ESTA formulier?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties!!
Nu is het zo dat ik waarschijnlijk vanwege mijn uitkering geen 'normale' creditcard ga krijgen (heb wel ruim voldoende geld op m'n rekening) Dus is mijn enige optie is waarschijnlijk een prepaid creditcard. Is het mogelijk om hiermee bij de meeste Amerikaanse restaurants te betalen? Ik lees dat hotel en auto boekingen vaak niet worden geaccepteerd met een prepaid card. Maar dat is in onze situatie toch niet aan de orde, omdat de reisorganisatie dit voor ons regelt. Het gaat dus enkel om het afrekenen van kleine dingen zoals eten, drinken, eventuele souvenirs en fooien. En hoe zit het met de betaling van het ESTA formulier?
Re: Prepaid Creditcard voor Amerika?
Bij restaurants en winkels kun je meestal ook met je pinpas terecht. Ook kun je met pinpas geld uit ATM's halen.
Misschien heeft je familielid een cc om de esta-aanvraag te doen?
Misschien heeft je familielid een cc om de esta-aanvraag te doen?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je tegenwoordig je ESTA ook met pay pal kunt betalen.
Als je geen auto gaat huren of zelf hotels moet regelen kun je in principe ook goed zonder credit card. Neem wat dollars mee of pin ter plekke.
Marianne
Als je geen auto gaat huren of zelf hotels moet regelen kun je in principe ook goed zonder credit card. Neem wat dollars mee of pin ter plekke.
Marianne
ik heb geen ervaring met prepaid cc.
Maar mocht een "normale" cc willen zou je eens kunnen kijken naar de visa cc van de ANWB. Je kunt dan kiezen voor "niet gespreid betalen" en volgens mij kun je dan ook met een uitkering een cc aanvragen.
Maar mocht een "normale" cc willen zou je eens kunnen kijken naar de visa cc van de ANWB. Je kunt dan kiezen voor "niet gespreid betalen" en volgens mij kun je dan ook met een uitkering een cc aanvragen.
ik gebruik de revolut prepaid creditcard, en heb hier bijna overal mee kunnen betalen (ik geloof in 1 kleding winkel dat het niet lukte)
gr
gr
Ik heb naast mn gewone ook een Revolut prepaid kaart.
Ik zou proberen een niet gespreide betalen credit card te nemen bij je eigen bank met een limiet van 1000 euro.
Deze betaal je dan na elke maand in één keer terug.
Uiteraard kun je er meer op storten.
Ik zou proberen een niet gespreide betalen credit card te nemen bij je eigen bank met een limiet van 1000 euro.
Deze betaal je dan na elke maand in één keer terug.
Uiteraard kun je er meer op storten.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ik heb ook naast m'n gewone CC de Revolut prepaid CC.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Esta kan tegenwoordig ook met Paypal. Dus geen cc voor nodig!GoingToAmerica schreef:. En hoe zit het met de betaling van het ESTA formulier?
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Hier ook een Revolut kaart.
Is ook voordeliger dan de meeste normale kredietkaarten via een bank.
Hotel/auto zou ik er niet mee betalen. Het bedrag dat bij dergelijke plaatsen gereserveerd wordt op je kaart (in afwachting van de definitieve afrekening bij uitchecken/inleveren) kan er soms aardig lang over doen om terug vrijgegeven te worden (tot na de eigenlijk afrekening soms). Ondertussen heb je dus in wezen een lager resterend bedrag op je kaart staan dan je zou verwachten. Die kosten heb ik dus met m'n gewone kredietkaart betaald, vrijwel al de rest met Revolut. Ze hebben ook een app waarmee je "live" je transacties kan zien; handig.
Is ook voordeliger dan de meeste normale kredietkaarten via een bank.
Hotel/auto zou ik er niet mee betalen. Het bedrag dat bij dergelijke plaatsen gereserveerd wordt op je kaart (in afwachting van de definitieve afrekening bij uitchecken/inleveren) kan er soms aardig lang over doen om terug vrijgegeven te worden (tot na de eigenlijk afrekening soms). Ondertussen heb je dus in wezen een lager resterend bedrag op je kaart staan dan je zou verwachten. Die kosten heb ik dus met m'n gewone kredietkaart betaald, vrijwel al de rest met Revolut. Ze hebben ook een app waarmee je "live" je transacties kan zien; handig.
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
-
- Amerikakenner
Revolut is een prepaid creditcard. Die worden niet eens geaccepteerd om een auto te huren.
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Hangt af van de verhuurder.
En technisch gezien is het eigenlijk een prepaid debit card
bottom line: best niet met ènkel een prepaid kaart reizen...
En technisch gezien is het eigenlijk een prepaid debit card

bottom line: best niet met ènkel een prepaid kaart reizen...
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
Blog // Photo Album
Blog // Photo Album
-
- Amerikakenner
Klopt! Maar de meesten accepteren geen debit en geen prepaid creditcard/debitcard.
Dus lijkt me niet heel handig om dat te adviseren.
Dus lijkt me niet heel handig om dat te adviseren.
Heb een Mastercard via WeSwap maar dit is meer om een extra spaarpotje te maken in Dollars (of willekeurige andere valuta).
Of deze kaart ook echt werkt weet ik in oktober pas, maar zou wel moeten werken.
Nadeel is dat je niet via bijvoorbeeld Ideal geld op deze cc kan zetten.
Of deze kaart ook echt werkt weet ik in oktober pas, maar zou wel moeten werken.
Nadeel is dat je niet via bijvoorbeeld Ideal geld op deze cc kan zetten.
2012 San Francisco - San Francisco ( Zuid-West)
2014 Seattle - Seattle (via Chicago)
2015 Atlanta - Atlanta (Zuidelijke staten)
2017 Las Vegas - Las Vegas
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
2014 Seattle - Seattle (via Chicago)
2015 Atlanta - Atlanta (Zuidelijke staten)
2017 Las Vegas - Las Vegas
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2737 Weergaves
-