Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas: vragen en discussietopic deel II

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel II

Bericht door roelb »

Bianca89 schreef: - International suites at MGM Signature (eerder ook al over getwijfeld om te boeken, toen toch niet gedaan omdat ik negatieve reacties las over 'Suites at MGM Signature (dus zonder het international ervoor), die bleken particulier verhuurd te worden en erg verschillend te zijn qua beoordelingen (wat betreft schoonmaak en oplossen van evt. problemen). (€450)
Het MGM signature is een prima plek. Mooie, ruime suites en goede locatie.

Maar let op: als je direct bij MGM boekt heb je gewoon een hotelkamer, inclusief dagelijkse schoonmaak, amenities, etc. Maar ook een resort fee.

Veel van de suites zijn echter timeshares die ook door de eigenaren zelf verhuurd worden. Dat kan gunstiger zijn qua prijs (en geen resort fee), maar voor de dagelijkse schoonmaak moet je bijvoorbeeld wel apart betalen.

Vergeet ook het Elara niet: nog een van de weinige plekken zonder resort fee en zonder parkeerkosten!
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

Bianca89 schreef:Resortfee zit al bij de prijs ingerekend.

Ik vind Vegas lastig! Nog even weer een beetje rond zitten kijken, wat zouden jullie kiezen?

- Mirage (Standaard kamer €457,-, premium kamer met uitzicht en 1x ontbijt voor 2pers €500))
- International suites at MGM Signature (eerder ook al over getwijfeld om te boeken, toen toch niet gedaan omdat ik negatieve reacties las over 'Suites at MGM Signature (dus zonder het international ervoor), die bleken particulier verhuurd te worden en erg verschillend te zijn qua beoordelingen (wat betreft schoonmaak en oplossen van evt. problemen). (€450)
- Tropicana (Standaard kamer, €465)
- NYNY (Park Avenue, €455)
- MGM Grand (West Wing, €458)
(allemaal dus incl. resortfee)

Nu zitten we in:
- Luxor (€410,-, run of the house-room)

We zijn op zoek naar een hotel in de prijsklasse tot max. €500,- (inclusief resortfee, we zitten in het weekend dus hotels zijn stuk duurder dan doordeweeks), mooi zwembad, goede locatie op de strip (of iets wat goed te doen is door de monorail). Vorige keer dat we in LV zaten hebben we in TI gezeten. Wat zouden jullie doen?
Persoonlijk zou ik alle andere hotels boven het luxor verkiezen voor dat minimale verschil!
Mirage is zeker beter en het cravings buffet is echt wel heel erg goed!

Ook Signature is prima. Mooie ruime suites met keuken en ook net off strip, maar wel goed te bewandelen naar de strip.
Tropicana,NYNY en MGM grand ken ik zelf niet, maar worden wel beter beoordeeld op tripadvisor dan Luxor.
marieke van oorschot
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door marieke van oorschot »

Ik heb zelf vorige week vier nachten in NYNY overnacht. Was de zesde keer dat we er waren. Het is een overzichtelijk hotel, met het echte Las Vegas gevoel.Ook de ligging aan de Strip vind ik beter dan het Luxor. Mirage heb ik zelf nooit overnacht, maar zou ik zeker verkiezen boven Luxor. Alleen al qua ligging.
Loves Vegas!
Montyrulezz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Montyrulezz »

Heb net via Groupon.com een helicoptervlucht geboekt voor 3 personen voor 111 dollar, omgerekend 102 Euro :clap: , met kortingscode HURRY20 - 20% korting. Is wel de moeite waard!
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
Bianca89
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Bianca89 »

Amerikaanse groupon neem ik aan? Hoe doe je dat dan met betalen? Heb er van alles over gelezen, maar toen eigenlijk de conclusie getrokken dat het niet goed te doen is vanuit NL...

Bedankt voor de tips voor de hotels! Gisteren nog niet geboekt en vandaag zijn de prijzen hoger (voor mijn gevoel in hetg weekend vaker het geval?), dus ik hou het de komende week nog even in de gaten.
2017: Zuid/Noord-Westen
2015: Zuid-Westen
Montyrulezz
Amerikafan

Bericht door Montyrulezz »

Ik kon gewoon betalen via Pay Pal. Je moet dan naar de helicopter maatschappij bellen om te reserveren en vermelden dat je een groupon hebt. Niks ingewikkelds dus.
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Tegenwoordig kan het via paypal, ideaal.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
lynn
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door lynn »

Wij, 3 vriendinnen, hebben het plan om in febr 2018 een weekje naar Las Vegas te gaan. We zijn allemaal, afzonderlijk van elkaar, al eens in vegas geweest maar willen nu gezellig een weekje samen vakantie vieren en af en toe een dagtripje maken. Iemand nog tips voor hotels met kamers waar we met zn 3en een beetje de ruimte hebben? Het liefst een striphotel. Het platinumhotel en de desort rose heeft ook grote suites/kamers maar is wel off strip.
Gr Lynn
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

Elk hotel heeft prima opties om met 3 te verblijven. Alles hangt wat af van het budget dat jullie aan de kamer willen spenderen en hoeveel ruimte jullie op de kamer willen hebben?
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
lynn
Amerikafan

Bericht door lynn »

We willen gewoon een middenklasse hotel. Expedia heeft goede aanbiedingen voor februarie voor vlucht en hotel. Daar staan de afmetingen vd hotelkamers ook wel bij. Omdat we er een week verblijven willen we wel een beetje ruimte hebben.
lynn
Amerikafan

Bericht door lynn »

We willen het liefst een middenklasse striphotel. Plus wat ruimte omdat we er een hele week verblijven.
Ik las ook goede recensies over de tuscany suites, alleen is dat geen striphotel.
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Het Elara heeft goede tarieven voor 1-bedroom suites, geschikt voor 4 personen. Je bouwt dan wel de bank om tot bed, maar goed. Inclusief volledige keuken, aparte woonkamer, jacuzzi in de slaapkamer. Geen resort fee, gratis parkeren.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Het Elara heeft goede tarieven voor 1-bedroom suites, geschikt voor 4 personen
Prima hotel, enige nadeel is dat je eigenlijk altijd door die shops van Planet Hollywood heen moet om op de strip te komen.
georgesken
Amerikakenner

Als wij een week in vegas zijn boeken we steeds 2 verschillende hotels. Zo kan je in de week een luxueuzer hotel nemen en in het weekend een ander (evt off strip of Downtown).
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Bianca89
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Bianca89 »

Of een kamer met 2 queensize bedden? In zo'n bed kun je ook prima met z'n tweeën slapen toch? En dat heeft elk hotel..
2017: Zuid/Noord-Westen
2015: Zuid-Westen
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Tja.. Het is 300 meter ofzo totdat je buiten staat. Dat is niet echt een ongewone afstand in Vegas, als je in het Palazzo zit moet je verder lopen totdat je buiten staat.

Zeker nu ook Ceasars in al haar properties parking fee's heeft doorgevoerd ben ik wel even klaar met zowel MGM als Ceasars. Je mag tegenwoordig gewoon $50-$60 bovenop de kamerprijs zetten, dat loopt mij echt de spuigaten uit.

Ik zeg: tijd om de hotels te belonen die niet met de rage mee doen. Elara heeft niet alleen geen parking fee, maar ook geen resort fee. Een andere goede keuze zonder parkeerkosten is het Venetian/Palazzo.
lynn
Amerikafan

Bericht door lynn »

Het Elara is iid ook een goede optie. Daar verbleven wij in 2016. Vind het een heerlijk hotel met een super ligging. Hier hadden wij trouwens de gewone standaard kamer en geen junior suite. Daar zouden we nu wel voor kunnen kiezen omdat we met zn 3en zijn. Zo'n bedbank lijkt me trouwens niet zo ideaal.
We boeken een pakketreis dus het blijft wel bij 1 hotel. Ook wel zo relaxed. Nu nog een keuze maken :wink:
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

De gewone kamer, junior suite en echte 1 bedroom suite ontlopen elkaar niet veel in prijs. De 2-bedroom en 3-bedroom suite zijn wel fors duurder.

Tja, en een sofabed is inderdaad wat minder dan een volwaardig bed.. Dat is een keuze die denk ik voornamelijk van de portomonnee afhangt. Met z'n drieen een 3-bedroom suite is natuurlijk helemaal top, maar daar hangt ook een prijskaartje aan.
georgesken
Amerikakenner

Als je je pakketjes bij expedia boekt kan je ook een hotel voor een aantal nachten kiezen en nadien zelf nog iets anders boeken voor de overige nachten met een of andere aanbieding. Komt in principe altijd goedkoper uit.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik heb 1 nacht, di 25 juli, een kamer nodig in het Mirage, ik heb o.a. gekeken bij Smartervegas, Lasvegasdirect en natuurlijk gewoon Expedia(132!!), booking.com etc. Ik kom op prijzen van rond de 90 euro voor een doordeweekse dag, erg veel vind ik! Moet ik nog even wachten tot de prijzen wat zakken of weet iemand een ander site waar ik wat goedkoper kan boeken?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer