Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kaarten vooraf kopen voor Kennedy Space Center?
Kaarten vooraf kopen voor Kennedy Space Center?
Is het nodig om vooraf kaarten te bestellen voor Kennedy Space Center?
De bedoeling is om het als dagtocht te doen vanuit Orlando op woensdag 19 april.
Volgens mij is het dan geen vakantie in Florida.
We willen vroeg aanwezig zijn om de 1e of 2e bus tour te kunnen nemen.
Hoe hebben jullie dat gedaan?
De bedoeling is om het als dagtocht te doen vanuit Orlando op woensdag 19 april.
Volgens mij is het dan geen vakantie in Florida.
We willen vroeg aanwezig zijn om de 1e of 2e bus tour te kunnen nemen.
Hoe hebben jullie dat gedaan?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Kaarten vooraf kopen voor Kennedy Space Center?
Ik heb het geloof ik online gekocht, via de site. Maar toen ik er was stonden er geen rijen bij de kassa. Overigens hetzelfde bij disneyworld
Wij hebben ter plekke kaarten gekocht, rij was niet erg lang. En eerste bustour genomen.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
- Amathanio
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Toen ik er onlangs was stond er letterlijk niemand aan de selfservice kassa's en twee personen aan een bemande kassa. Waarschijnlijk waren die zelfs tezamen.
Tenzij je online kortingen hebt zou ik ze niet vooraf boeken.
Begin met de bustour, deze sluiten veel vroeger dan dat KSC zelf sluit.
Tenzij je online kortingen hebt zou ik ze niet vooraf boeken.
Begin met de bustour, deze sluiten veel vroeger dan dat KSC zelf sluit.
2024 Las Vegas Fire Observers CCFD
2023 Orlando Themeparks
2019 Las Vegas/Los Angeles Monster Jam - Themeparks
2017 Miami/Orlando UMF - Themeparks
2016 Orlando/Miami Themeparks
2014 Las Vegas /Los Angeles Themeparks
2012 Las Vegas Monster Jam
2011 Las Vegas Monster Jam
2023 Orlando Themeparks
2019 Las Vegas/Los Angeles Monster Jam - Themeparks
2017 Miami/Orlando UMF - Themeparks
2016 Orlando/Miami Themeparks
2014 Las Vegas /Los Angeles Themeparks
2012 Las Vegas Monster Jam
2011 Las Vegas Monster Jam
Via deze aanbieder zijn de kaartjes nu tijdelijk goedkoper: volwassenen tegen kinderprijzen:
https://www.attractionticketsdirect.de/ ... agesticket
Ook via de Ierse aanbieder, daar heb ik ze besteld (samen met andere tickets).
https://www.attractionticketsdirect.de/ ... agesticket
Ook via de Ierse aanbieder, daar heb ik ze besteld (samen met andere tickets).
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida
2024 : Java & Bali
- MarjoleinW
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Bedankt @kletskous , ik heb 4 tickets gekocht. Scheelt toch 60,00 !!

Zuidwesten 2009/Florida 2010/Zuidwesten 2013/New York+Oost USA 2015
Florida mei + december 2017/ West USA april 2018 / Florida nov/dec 2018
Georgia,Carolina's en Florida nov/dec 2022
http://www.marjoleinw.com/wordpress
Top!!
Ik kreeg de tip ook van dit forum geloof ik, dus we helpen elkaar mooi zo toch ?!
Ik kreeg de tip ook van dit forum geloof ik, dus we helpen elkaar mooi zo toch ?!
2002 : West-Amerika
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ook wij willen via deze site tickets voor Kennedy space center boeken.
Ik zie kaarten voor adults maar ook kaarten voor adults tegen kinderprijzen....wat is het verschil? De adults tegen kinderprijzen zijj duidelijk goedkoper 36 euro tegenover 50 dollar....
Iemand ervaring mee?
Ik zie kaarten voor adults maar ook kaarten voor adults tegen kinderprijzen....wat is het verschil? De adults tegen kinderprijzen zijj duidelijk goedkoper 36 euro tegenover 50 dollar....
Iemand ervaring mee?
- MarjoleinW
- Amerikafan
- Contacteer:
Ja, ik dus zoals ik hierboven schreef. Wij zitten nu in the USA en we zijn er eergisteren geweest en konden gewoon met deze kaartjes naar binnen. Goede deal dus!
Ik ga deze hier ook bestellen denk ik! Scheelt toch een hoop!
Heb wel 2 vraagjes:
Je moet een datum ingeven bij de aankoop van de tickets. Is er een vervaldatum dan?
Wij gaan pas in augustus en weten normaal wel al de exacte datum dat we naar KSC gaan, maar moest deze dan veranderen, zou het dan een probleem zijn?
Wat de verzending betreft, hebben diegenen die er ervaring mee hebben, ze gewoon per post laten opsturen naar Nederland/België? Ik heb nog familie wonen in Duitsland en kan het eventueel ook naar hen laten opsturen...
Ik vind het vreemd dat ze de tickets niet mailen eigenlijk...

Heb wel 2 vraagjes:
Je moet een datum ingeven bij de aankoop van de tickets. Is er een vervaldatum dan?
Wij gaan pas in augustus en weten normaal wel al de exacte datum dat we naar KSC gaan, maar moest deze dan veranderen, zou het dan een probleem zijn?
Wat de verzending betreft, hebben diegenen die er ervaring mee hebben, ze gewoon per post laten opsturen naar Nederland/België? Ik heb nog familie wonen in Duitsland en kan het eventueel ook naar hen laten opsturen...
Ik vind het vreemd dat ze de tickets niet mailen eigenlijk...

Volgens mij was die datum voor wanneer je ongeveer op vakantie gaat, zodat de kaartjes wel in het juiste jaar kan gebruiken.
( niet dat je kaartjes koopt voor 2018, terwijl je deze alleen in 2017 kan gebruiken )
Ik dacht dat de kaartjes namelijk in heel 2017 geldig waren, maar verder niet aan een specifieke datum in dat jaar waren gebonden.
Wij hebben de kaartjes op de .de site besteld via het kindertarief zoals hierboven vermeld staat. Deze werden gewoon naar ons huis adres in Nederland per post opgestuurd en je hebt ze na bestelling met een week al binnen. Het zijn een soort van kartonnen pasjes met streepjescode die ze scannen bij de ingangspoortjes.
( niet dat je kaartjes koopt voor 2018, terwijl je deze alleen in 2017 kan gebruiken )
Ik dacht dat de kaartjes namelijk in heel 2017 geldig waren, maar verder niet aan een specifieke datum in dat jaar waren gebonden.
Wij hebben de kaartjes op de .de site besteld via het kindertarief zoals hierboven vermeld staat. Deze werden gewoon naar ons huis adres in Nederland per post opgestuurd en je hebt ze na bestelling met een week al binnen. Het zijn een soort van kartonnen pasjes met streepjescode die ze scannen bij de ingangspoortjes.
- MarjoleinW
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik heb mijn kaartje erbij gezocht en deze is geldig van 1 april 2017 tot 1 maart 2018. Waarschijnlijk omdat ik had aangegeven in april te gaan.
Bedankt voor jullie reacties!
Ik ga het er toch op wagen dan
Ik ga het er toch op wagen dan

Hallo allemaal
Met veel interesse zit ik de berichten te lezen over Kennedy Space Center. Deze wil ik graag bezoeken met mijn 2 kids (13 en 11) vanaf Orlando op 13 juli 2017. Is het mogelijk om dit met een transfer te doen vanaf Orlando? of kan ik beter een auto huren voor de dag? Openbaar vervoer is niet echt 'n optie las ik al.
Ik kan pas de volgende dag onze camper ophalen en dacht dit wel zelf te kunnen regelen, maar kan het nog niet zo vinden.
Deze vond ik, maar dan kosten de tickets €86 en €78 euro (dus €250 euro) ipv € 45 en € 35 (€125 euro) voor een dagticket.
https://www.attractionticketsdirect.de/ ... er-tickets
Met veel interesse zit ik de berichten te lezen over Kennedy Space Center. Deze wil ik graag bezoeken met mijn 2 kids (13 en 11) vanaf Orlando op 13 juli 2017. Is het mogelijk om dit met een transfer te doen vanaf Orlando? of kan ik beter een auto huren voor de dag? Openbaar vervoer is niet echt 'n optie las ik al.
Ik kan pas de volgende dag onze camper ophalen en dacht dit wel zelf te kunnen regelen, maar kan het nog niet zo vinden.
Deze vond ik, maar dan kosten de tickets €86 en €78 euro (dus €250 euro) ipv € 45 en € 35 (€125 euro) voor een dagticket.
https://www.attractionticketsdirect.de/ ... er-tickets
Ik weet niet waar je de camper moet ophalen. Als je 1 dag 24h huurt is ongeveer 50 euro. in de buurt van je hotel of one way van airport.
We komen om 15.00 uur aan in Orlando en blijven dan 2 nachten in een hotel voordat we de camper - ook in Orlando - gaan ophalen. De eerste dag willen we dan graag Kennedy Space Center bezoeken.
Kijk of bij het hotel een verhuurpunt is je hoeft maar kleine auto voor 3 of 4 man zonder bagage.
Op de site Viator staan ook kennedy space center met vervoer 105 dollar. entree is 50 dollar.Dus voor 150 dollar minder als je het zelf regelt vervoer. Voor 150 dollar kan je wel op en neer wanneer je wilt en hebt de vrijheid om te kiezen. Die busjes zitten ongeveer 11 man waar je mee reist.
Viator.com us site niet de nl
Op de site Viator staan ook kennedy space center met vervoer 105 dollar. entree is 50 dollar.Dus voor 150 dollar minder als je het zelf regelt vervoer. Voor 150 dollar kan je wel op en neer wanneer je wilt en hebt de vrijheid om te kiezen. Die busjes zitten ongeveer 11 man waar je mee reist.
Viator.com us site niet de nl
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Je zal best een soort van tour vanuit Orlando kunnen boeken, maar ik denk dat je met je gezin beter af bent om idd voor een dag een auto te huren. Evt kan je dan 's avonds ook alvast boodschappen doen voor de camper, dan hoeft dat de volgende dag niet meer.@nnet schreef:Hallo allemaal
Is het mogelijk om dit met een transfer te doen vanaf Orlando? of kan ik beter een auto huren voor de dag? Openbaar vervoer is niet echt 'n optie las ik al.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht