Dan heb je meerdere opties"Anneleen1986 schreef: Stel dat ik het 45$ plan activeer, dus ik koop een Sim, zet er 45$ op en activeer dat plan, maar na een twee weken zijn de 6GB op. Ik wil nog wat geld bijstorten en neem een van de plannen met minder data. Dan is er toch geen probleem meer? Stel dat dat plan dan niet opgeraakt, wat dan?
- Optie 1: gewoon kostenloos doorgaan, je snelheid is dan teruggebracht tot 128kbps tot het einde van de periode van 30 dagen.
- Optie 2: Een databundel bijkopen in je bestaande, lopende plan. 1GB for $10 or 3GB for $20. Je moet eerst saldo bijstorten voordat je de package kunt activeren in att.com/mygophone.
- Optie 3: switchen naar het .25ct/minute plan en direct terugswitchen naar het $45 plan. Dit kost je dan opnieuw $45. Hiermee start dan een nieuwe periode van 30 dagen met 6GB full speed data.
- Optie 4: switchen naar het $2/day plan met $1/100MB datapackage. Dit kan handig zijn als het net een of twee dagen voor vertrek op is. Hier geldt in ieder geval ook weer dat je wel extra saldo nodig hebt. Je moet altijd minimaal $10 bijstorten.
Ja. Zie screenshot op de AT&T site waar je het plan kiest:Is hotspot use toegelaten met het 45$ plan?
Voor navigatie heb je geen data nodig (zie eerdere reacties). Installeer Here Wego en download thuis de kaarten van de staten waar je doorheen komt voor volledige offline navigatie.We zullen het internet veel gebruiken voor gps en WhatsApp en de kids voor spelletjes. Raad je dan het internet on the go ding aan of toch de Gophone?
Ik zou gewoon een Gophone kaartje nemen. Beste netwerk en flexibel.