Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotelinformatie + Alamo

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Yup LA hebben we Orchid Suites voor (uit m'n hoofd) $70 en in SF hebben we het Town House voor volgens mij ook $70. In GC zitten we buiten het park in een best western en die was vrij prijzig (even geen flauw idee hoeveel maar boven de $100), in het park was alles helaas al vol. We geven niet op en blijven op xanterra kijken of er niet toevallig toch nog iets vrij komt en dan boeken we gelijk om.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Orchid Suites voor 70 dollar?
Op de site gaan de prijzen van 90 tot 125 dollar voor de goedkoopst kamer en bij het Townhouse motel ook geloof ik.

Onze duurste nachten zijn tot nu toe Grand Canton (79 dollar, maswik lodge) en Yosemite (79 dollar, camp curry)
Ook monument vallet kost al 69 dollar, en nu zie ik dus SF en LA zo tegen de 100 dollar lopen.
Vraag me af waar al die goedkope overnachtingen waar iedereen het altijd over heeft gebleven zijn :-D

In Vegas zitten we in Barbary coast voor 70 dollar per nacht.
Themahotels zijn leuk maar ik heb er geen 130 dollar per nacht voor over...ik loop er wel doorheen :-)
Milan
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Milan »

mirdj schreef:Yup LA hebben we Orchid Suites voor (uit m'n hoofd) $70 en in SF hebben we het Town House voor volgens mij ook $70. In GC zitten we buiten het park in een best western en die was vrij prijzig (even geen flauw idee hoeveel maar boven de $100), in het park was alles helaas al vol. We geven niet op en blijven op xanterra kijken of er niet toevallig toch nog iets vrij komt en dan boeken we gelijk om.
70 dollar? Waar en hoe heb je dit geboekt? Die best western buiten de GC is inderdaad redelijk duur. Ik wilde zondag een cabin met bad boeken in Curry Village, maar helaas was alles al weg, dus heb ik maar 2 nachten een tent. Niet comfortabel, maar ik geef het geld liever aan 'out-of-pocket' kosten uit.
Januari 2014, 8 dagen New York http://newyork2014.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Iris_1982 schreef:Orchid Suites voor 70 dollar?
Op de site gaan de prijzen van 90 tot 125 dollar voor de goedkoopst kamer en bij het Townhouse motel ook geloof ik.

Onze duurste nachten zijn tot nu toe Grand Canton (79 dollar, maswik lodge) en Yosemite (79 dollar, camp curry)
Ook monument vallet kost al 69 dollar, en nu zie ik dus SF en LA zo tegen de 100 dollar lopen.
Vraag me af waar al die goedkope overnachtingen waar iedereen het altijd over heeft gebleven zijn :-D

In Vegas zitten we in Barbary coast voor 70 dollar per nacht.
Themahotels zijn leuk maar ik heb er geen 130 dollar per nacht voor over...ik loop er wel doorheen :-)

Nooit de prijzen op de sites geloven,gewoon contact opnemen en het valt vaak goedkoper uit!
Townhouse in SF hebben wij al 4 nachten geslapen,telkens voor $60 per nacht,wel ter plekke geboekt,dus je hebt het risico dat het vol zit.

Verder heb ik ook nog nooit die hele goedkope Motels gevonden,70 dollar per nacht is toch wel het gemiddelde....eerlijkheidshalve wel erbij zeggen dat wij nooit naar budget motels zoeken of gaan,een beetje luxe en fatsoenlijke kamer is een vereiste.

Duurste overnachting ooit was Furnace Creek voor 190 dollar per nacht denk ik.
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Ik zei uit m'n hoofd en ik heb het ook nog niet nagekeken. Het zou heel goed ook $90 kunnen zijn.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer