Notwithstanding anything to the contrary contained in these Terms and Conditions, if the rate for any night at a Participating Property falls into one of the following "Non-Qualified Market Segments," such night will not be deemed a Qualified Stay:
- Qualified Discounts (non-account) other than employee and family rates* and travel industry rates†
- Contract (e.g. Airline Crew)
- Internet Opaque (e.g. Priceline.com)
- Internet Non-Opaque (e.g. Expedia.com)
- Wholesale Discount (e.g. Tour Operator)
- Wholesale Allotment (e.g. Local & Global Sales wholesale accounts)
- Non-Revenue (e.g. Complimentary Room, Go FreeSM Awards (as described in Section III(C) below), Go Free Condo Awards (as described in Sections III(D-1) and III(D-2) below), Go Free Home Awards (as described in Sections III(E-1) and III(E-2) below))
- Go FastSM Awards (as described in Section III(F) below), Go Fast Condo Awards (as described in Sections III(G-1) and III(G-2) below), Go Fast Home Awards (as described in Section III(H) below)
Even een vraag over Wyndham: A&A heeft het over een kaart aanvragen bij Wyndham.
Wij hebben wel de app gedownload/account gemaakt, maar waar vragen we die kaart aan?
groet Saskia
2000 Zuidwest
2017 New York en Zuidwest
2018 Californië en Oregon
2022 Las Vegas - Yellowstone - Utah
2023 West-Canada
Heb sowieso mijn wyndham kaart nog nooit ergens hoeven laten zien. De app is een stuk verbeterd en laat als je boekingen zien.
Voordeel van het wymdham programma zijn voor mij met name de 'go fast' rewards waarbij je met 3000 punten (= max. 3 overnachtingen) korting krijgt op het geldende tarief. Zo sliepen we in San Francisco voor 89 dollar ipv 220 dollar per nacht.
PS. 8000000066 is by far de beste rate code by Wyndham, levert tot 20% korting per nacht op. Heb hem dit jaar 11x gebruikt
En 8000000066 is dus de code van ABNSAVE.com waar ik het op de vorige pagina al over had. Levert inderdaad het beste tarief op én gunstige annuleringsvoorwaarden.
Saskia45 schreef:Even een vraag over Wyndham: A&A heeft het over een kaart aanvragen bij Wyndham.
Wij hebben wel de app gedownload/account gemaakt, maar waar vragen we die kaart aan?
groet Saskia
Je kon de kaart gewoon aanvragen op de website; moet die dan wel zelf uitprinten dus de App komt op hetzelfde neer. Het gaat er maar om dat ze je gegevens hebben en het systeem herkent je dus als je bij hun incheckt.
Ik zie nog weinig over apps. Ik zie in de Nederlandse iOS app store weinig apps van Amerikaanse restaurants bijvoorbeeld, wel Applebee's, Denny's en Olive Garden. Je hebt er in Nederland weinig aan natuurlijk, maar benieuwd of het straks in de VS wat korting of zo gaat opleveren. Hebben jullie nog apps die aan te raden zijn voor korting bij restaurants of winkels?
Laatst gewijzigd door MarcelGr op 03 jul 2017, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
MarcelGr schreef:Ik zie nog weinig over apps. Hebben jullie nog apps die aan te raden zijn voor korting bij restaurants of winkels?
Klopt, ik ben ook op zoek naar wat apps, zeker nu het uitprinten van coupons (voor gewone boodschappen bijv.) niet meer kan tenzij je een Amerikaans (mobiel) nummer hebt.
Wingstop en Panda Express hebben ook een app, die staan al op mijn telefoon, naast Denny's en Applebee's.
Geen idee of ze echt nuttig zijn. Hier thuis valt er niet veel mee te doen, daar zullen we ter plaatse achter moeten komen. Maar goed, dan staan ze er tenminste al op
Ik gebruikte voordien vooral voor de grootwarenhuizen altijd coupons die ik thuis al had uitgeprint, maar dat kan nu niet meer.
Vast wel.
Het enige nadeel is dat je ze niet normaal kunt installeren maar via via.
Ik weet nog wel dat de Mc D app niet goed werkte qua korting omdat ik mij niet kon registreren.
De App van Cici's Pizza werkt in de USA. Wij kregen verder korting (of gratis maaltijden of drankjes) bij de lidmaatschappen (of aanmelden online of via App) bij de Golden Corral, Souper!Salade, Sweet Tomatoes, Dairy Queen, Ihop etc.
Als je een klantenkaart meeneemt bij Souper!Salade en die online aanmeldt krijg je $ 3,- op die kaart. Elke keer als je er eet komen er punten op en zoveel punten is een BOGO (buy one, get one free dus een gratis maaltijd bij aankoop van een maaltijd).
Bij de DQ een bogo bij aanmelden en één op je verjaardag, beiden voor een gratis Blizzard.
Bij de Ihop ook een BOGO als welkom en één op je verjaardag (gratis maaltijd).
Bij de Golden Corral gratis soda (free refill) bij aanmelden en BOGO op je verjaardag.
Bij Cici's ook bij aanmelden een drankje en (uit mijn hoofd) zo nu en dan een BOGO of kortingscoupon.
Bij Sweet Tomatoes (& Souplantation) kortingscoupons in je mail. Weet niet meer uit mijn hoofd of er nog andere kortingen bij kwamen.
Bij de klantenkaart van de Safeway krijg je zonder coupons de ledenkortingen. Als je 55 of ouder bent krijg je daar zelfs nog Seniordiscount bij vertelden ze aan de kassa (aangezien wij dat nog niet zijn weten we niet wat dat nog oplevert).
Overigens controleert niemand ooit je geboortedatum bij zo'n BOGO. Je moet wel bijna altijd de zaak opgeven die "je favoriet" is en daar geldt de BOGO dan alleen. Wij melden ons dus ieder jaar opnieuw aan met een andere favoriet en na de vakantie schrijven we ons weer uit. Scheelt ook een hoop reclame in je mail.
Wat ons opviel is dat ze bij veel van deze zaken zelfs vragen of je coupons hebt. Mensen die voor ons afrekenden hadden ook vrijwel altijd coupons (al dan niet op hun telefoon) bij zich. Het is bijna raar als je de volle mep betaalt blijkbaar!
Als je je online aanmeldt voor dit soort kortingen, raad ik je aan om daarvoor een apart email adres te gebruiken. Grote kans dat je een heleboel junk/spam mail krijgt.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.