Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alcatraz welke tour?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Alcatraz welke tour?

Bericht door Hinko »

ja confirm.
Tijd zat. Als je de tour hebt gedaan zijn er na afloop nog wat specials zoals het sluiten van de deuren.
Staat wel aangeven, volgens mij in de shop of het wordt verteld wanneer en waar.
Je hebt dan ook mooie de tijd om wat foto's te maken zonder mensen erop. Vind ik zelf altijd wel fijn.
DSC01146.JPG
Thierry73
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Thierry73 »

mooi :)
Ik heb inderdaad lang gewacht en veel heen en weer gelopen om maar zo min mogelijk mensen op de foto's te krijgen.
Moniquemichiel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Moniquemichiel »

Aaarrrrrch,

We hadden in onze agenda staan dat we gisteren Alcatraz zouden reserveren..... Niet vergeten maar door familieomstandigheden niet aan toe gekomen. Wil ik vandaag reserveren ...... alles vol! Zoeken op hoe first com werkt..... vanaf 7:30 gaat de ticket window open. Niet onoverkomelijk maar nu lees ik dat ze er al vanaf 4 uur 's nachts staan.

Dan maar niet of??????? valt het toch mee???????
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Voor welke datum zoek je?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wat balen! En onvoorstelbaar hoe snel dat tegenwoordig gaat. Waren alle tijdstippen uitverkocht?
Hoe zit het eigenlijk met SF-tours die ook een bezoek brengen aan Alcatraz? Kopen die massaal in? Is zoiets iets? En dan de rest van de bezienswaardigheden maar laten voor wat het is? Daar hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan ...
Ik geloof niet dat ik het er voor over zou hebben om ergens om 4 uur al te gaan staan.

Van tripadvisor:
Alcatraz Cruises ticketbooth opens at 8am every day. We have 50 walk-up, same day availability tickets, for 3 morning cruises, the 9:10am, the 10 and the 10:30am. Not sure if your posting this to readers was a good idea or not. There are only 150 tickets available and lines, especially during July and August, can start as early as 5am and there can be more than 100 people in line before the ticketbooth opens. More people are disappointed than happy, arguments can break out, it's not the best way to get tickets. In fact we don't really promote those tickets here at Alcatraz Cruises because it just leads to many more disappointed visitors than happy ones. Here are a couple other rules about these tickets:

Ik gok over 89 dagen Paul. :wink:

Marianne
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Ik zie nog voldoende plaatsen trouwens. Gaat het om 29 juli?

Marianne
Moniquemichiel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Moniquemichiel »

Whahaha.....

Verkeerde datum als reminder in agenda. Pfffffffttttt...... Ik vond het al zo raar...... Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Bedankt voor het wakker maken :clap: :thumbup:
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik dacht al. Het zit wel snel vol, maar 90 dagen (of 89) heb ik echt nog nooit gezien
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

Ik heb zelf vandaag de avondtour geboekt voor 28.07 (5.55 pm) en er waren nog een kleine 200 plaatsen beschikbaar. Ook voor de afvaart van 6.30 pm waren er nog bijna 200 plaatsen vrij.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Anonymous123

Bericht door Anonymous123 »

Welke nachttour van Alcatraz 5.55 of 6.30 zouden jullie kiezen? Kan ik bij de tour van 5.55 ook de laatste boot terug nemen?
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Die van 5:55 want dan heb je net wat langer.
Je kunt dan gewoon met de laatste boot terug.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Anonymous123

Bericht door Anonymous123 »

Heb vrijdag 3 kaartjes geboekt voor Alcatraz, de tickets ook al binnen, maar tot op heden nog niks afgeschreven zien worden van mijn AMEX kaart...
Is dit normaal, want ik dacht toch echt dat ik gelijk betaal...
Annemiek94
Amerika-ontdekker

Bericht door Annemiek94 »

Iemand ervaring met de combinatie Alcatraz/Angel Island? Vanaf 9:40 mag je dan zelf kiezen welke boot je naar welk eiland neemt. Iemand tips m.b.t. tijdstippen? Mogen we met die tickets ook 's avonds Alcatraz op? De tickets hebben we al geboekt.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Ik denk dat je vóór de avondtour van het eiland af moet zijn. Kijk eens op de site onder compare tours; dan zie je de vinkjes van de avondtour alleen bij de avondtour staan.

Marianne
Annemiek94
Amerika-ontdekker

Bericht door Annemiek94 »

Thanks! Ik heb ook een artikel gevonden online, het is afhankelijk van welke kleur je wordt toebedeeld. Dus dat even afwachten, maar erg veel zin in! :thumbup:
Heather
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Heather »

Iemand al zowel de dagtour als de avondtour gedaan ? Wat genoot jullie voorkeur ?
Ik wou in eerste instantie de early bird tour doen maar ik twijfel nu ...
avsboz
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door avsboz »

In 2014 deden we de early bird. Vooral vanwege de rust in op het eiland en de mogelijkheid om fotos zonder mensen te maken in de gangen van de gevangenis.
Grt,
Andries

2012-2014-2015-2016-2018 USA Blogs: http://avsboz.wordpress.com/
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Wij hebben beide gedaan. De avondtour is uitgebreider en zeer de moeite waard. Maar ik zou vooral kijken hoe het in je planning past. Ben je er in het begin of aan het eind van je vakantie? Wat wil je de rest van de dag doen? Doe je anders toch niets op de avond?
Het nadeel van de avondtour is dat je de rest van de dag zo moet indelen dat je op tijd bij de boot bent.

Marianen
Heather
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Heather »

We zijn er op het einde van de vakantie. Ik heb ondertussen gezien dat de night tour enkel mogelijk is van donderdag tot maandag en wij kunnen enkel op dinsdag en woensdag dus het zal een dagtour worden. Ik probeer dan de vroegste tour te boeken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer